Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar zit je dan? ik zit nu na de ancient ruins op disc 4 (mooiste dungeon tot nu toe vind ik). En inderdaad wat een geweldig spel!

2. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ie vandaag of morgen al in de winkel ligt, ik ga zo eens informeren

3. Gunpowder

Gunpowder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop het ook. Heb echt zin om weer eens lekker in een RPG te duiken :) Zou mij eigenlijk niet echt verbazen dat ie er vandaag al ergens ligt!

4. JapyJapo

JapyJapo Guest

Ik ben net begonnen zit op disc 1 ben net een uur vrijgelaten op die boot door de queen. nu dus in die stad aan het rondwandelen. Vind deze toch een stuk leuker dan mass effect.

5. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik dus ook, heb mass effect nog niet eens uitgespeeld. Ben echt veel meer verslaafd aan dit spel

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Of Mass Effect leuker is als dit laat ik nog even in het midden. Ik kan nu wel al zeggen dat LO mij al 100x meer aanspreekt dan Blue Dragon. Ondanks dat ik me toch best vermaak met die game spreekt me dit gewoon meer aan. De dream sequences zijn echt geweldig gedaan (meteen bij de eerste was ik al ontroerd), de combat is super (mooie tegenstanders en characters, mooie animaties etc.), interessante steam-punk setting en ik denk dat de characters straks ook best interessant worden. Erg leuke dialogen tot nu toe, die Janssen werkt goed op de lachspieren. Duidelijk, overzichtelijke menu’s, een “sprint” functie, interessant ringsysteem, je hoeft zelfs niet elke boom of steen te onderzoeken om items te vinden (zoals bij Blue Dragon), kortom het spel is stukken relaxter. Moet ik nog verder gaan???

7. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Hmm misschien ook s overwegen deze te kopen :)

8. JapyJapo

JapyJapo Guest

die dreams vind ik juist vet kut en irritant..

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Hoezo, die teksten kun je toch overslaan? Ook cinematics kun je skippen.

10. JapyJapo

JapyJapo Guest

ik skip die tekst ook (van die dreams dan) steeds A drukke, de filmpjes zijn wel master.

11. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten om deze game te spelen! Maar goed, zit ook al een tijd te wachten tot play-asia 'm hier in de brievenbus mikt... Of naja TNT dan...

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het voegt zoveel toe aan het verhaal. Persoonlijk vind ik het één van de grootste pluspunten in de game. Marja, als je verdieping in het verhaal niks vind....waarom speel je de game dan? Die vraag bedoel ik niet lullig, maar gewoon serieus overigens. Zo'n game speel je in mijn ogen vooral om de sfeer, de ervaring en het verhaal. De gameplay is wel leuk, maar heeft bij JRPG's vaak een lagere prioriteit voor mij persoonlijk.

13. Gunpowder

Gunpowder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iedereen 'm besteld of is de game gewoon al te koop?

14. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik kon hem gewoon kopen bij mij in de buurt.Maar van de 6 zaken had er maar 1.En die haalt de games uit de buitenland en zet ze 2-3 weken eerder in de schappen.Meestal is dan wel €70.Maar deze was toevallig €59.
    Misschien hebben ze hem bij jou in de buurt wel

Ik heb net zo rare ring gevonden bij het begin van de game je moet iets er mee doen als je gaat vechten maar ik krijg de hele tijd bad.Is die ring echt belangerlijk?

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb het spel nou uitgespeeld en ben bezig met de laatste gevechten in de Backyard op 3 sterren te halen (soort van arena, voor als je er nog nooit bent geweest) En hier hebben ze echt de gestoordste gevechten ingestopt in het hele spel.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Redelijk. Je moet de RT-trigger induwen, en op het moment dat de lijnen elkaar raken loslaten:)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ligt deze al in de winkels ? anders bestel ik m nu ff op gamehubs, heb ik m toch voor t weekend nog in huis

18. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Als je me vorige post leest kan het zijn dat je hem kan vinden in sommige winkels.
    De spel is welk leuk maar ik vind dat die Kaim vreemd loopt

19. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een klotezooi, had ik hem maar niet besteld. Ik had hem nu al in de winkel kunnen kopen.

20. godsmack111

godsmack111 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn die random encouters een beetje te doen? i mean, loop je niet te snel achter elkaar te battle?? Kan je wel beetje alles gaan bekijken zonder gek te worden van dat je weer een battle in wordt gezogen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina