Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Aargh, gaat dit weekend echt slecht. Crash constant, stuntruns lukken niet meer. Races gaan ook niet meer zo denderend. :mad:
    Zo nog maar even proberen en als het weer zo slecht gaat, ga ik eerst wel even wat anders spelen.

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het nadeel is dat het, als je op topsnelheid, zo snel gaat, dat het inschatten van een bocht vaak niet te doen is.

Zeker als je vlak achter een heuveltje opeens moet afslaan... En dan kom je om het hoekje een auto die de andere kant op wil tegen...

Soms heb ik ook het idee dat de game niet echt consequent is met muurtjes, wanneer je wel en niet crashed. Ik had net ook weer één van die crashes... Dan ga je zo hard, je schampt een muurtje, maar eigenlijk rij je er gewoon langs, dan rijdt je auto nog even 20 meter door op z'n wielen zonder los te komen in de slow-mo en dan opeens maaktie een salto omdat de computer toch maar heeft beslist dat je moet crashen...

En inderdaad die Restart button zou echt enorm schelen, maar goed, dan ben je ook 50% sneller door die game heen.

Nog 60 races voor Elite... Mein Gott... En dan een hoop van die races vanuit de bergen naar het stadion... Die zijn zo kut! Alleen omdat ze lang zijn dan...

3. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Muurtjes kunnen inderdaad vervelend zijn. Soms heb je het idee dat je een muurtje of auto niet eens raakt en dan crash je al.

Moet zelf nog 63 events winnen voor Elite license. Die stuntruns doe ik als laatste, na tevergeefse pogingen van gisteravond en vandaag heb ik de hoop daarop maar even opgegeven.

Ben nou de road rages maar even aan het doen, die gaan gelukkig goed, al zijn die ook wel erg makkelijk.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het stomste is toch wel dat verkeer jouw kant opwijkt. Ik heb echt zo vaak dat ik bijv. rechts een auto tegemoet kom om ergens tussendoor te rijden en dan wijken ze opeens rechts uit waardoor je negen van de tien keer zal crashen. |:-

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, als je die Road Rages en ehm... Jeetje... Ja weet ik veel, die survival mode dat je niet "down"-ge-"taked" mag worden door die zwarte auto's...
    Als je die met een stevige wagen doet, zijn ze zo enorm simpel! Naja gelukkig ook maar :)

Ja! Vandaag had ik dat, dit was wel heel extreem. Ik zat niet eens op de verkeerde weghelft, en opeens komt er een auto vanaf de tegenovergestelde richting zo mijn baan op karren!
    Das toch raar? Buiten dat ook enorm vervelend!

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou ja, raar. Het is gewoon een bug als je het mij vraagt. Normaal wijkt in games het verkeer de andere kant uit en dat is het echte leven meestal ook zo als de bestuurders nog een beetje helder kunnen denken. Het kan zijn dat ze het op deze manier het wat moeilijker wilde laten maken, maar ik heb toch nog steeds het idee dat het niet helemaal goed gescript is. :{

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb ook geregeld gehad dat het verkeer ineens naar jouw baan uitwijkt, waardoor je juist crasht. Sowieso lijk je bij een event sneller te crashen dan normaal cruisend. Had net ook een paar keer waarvan ik dacht: 'ok, zal wel dan'.
    Road Rages en Marked Man's heb ik voltooid. Nu de races en stuntruns nog, zo een kleine 50 stuks. Voor vandaag wel weer even genoeg Burnout gespeeld.

8. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Over precies dat zat ook ik vanavond flink te schelden. Je bent flink aan het scheuren in een event, je ziet je tegenligger aankomen, geeft em de ruimte en vervolgens knalt ie frontaal op je.

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Haha :D In die voertuigen zitten vrouwen, die weten niet wat ze moeten doen als je met 150mile/h op ze af komt racen.

Die muurtjes (zijn eigenlijk foute hithoxen van het level) waar je op crashed zijn irritant idd.
    En aan de andere kant heb je juist enorm scherpe punten waar je vol tegen aanknalt, en dan gebeurt er niks maar sta je in 1x stil 8)

10. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

3-player Challenges

Heeft iemand zin om nu met PePzi NL en mij de 3 player challenges te gaan doen. Ik host en nodig je dan uit. Hopelijk tot zo

11. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Burnout nu ook al een tijdje en vind de Road rages echt het vetste.8)
    Ik vind het alleen jammer dat er geen soort gps ofzo in is, en ook mis die restart button want steeds terug rijden is op het einde best wel vervelend.
    Alleen vraag ik me af waarom ze geen mannetje in de auto hebben geplaatst :mad: dat vind ik echt jammer

12. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik nu wel heb is dat ik me elite heb en alle time en showtime road rules heb.

Maar dan heb je in principe de online freeburn nog wat je dan kan bezig houden. Ik had af en toe het gevoel van, hm en nu?

Nou is het met bekenden van het forum leuk om online freeburnte doen te doen.
    Maar van de week een paar keer met een paar van die engelsen gedaan. en echt tot 2 keer toe hoor je van owww he is from the netherlands. en dan kicken ze je. nja dan is de lol er snel van af.

heb een aantal uit dit topic al toegevoegd. ik ben denk ik vanaaf wel ff online. voeg me anders maar toe ofzo

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, en hoeveel uur heb je er al opzitten dan?

14. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik niet uit me hoofd
    40 ofzo

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Vind die races nou een beetje vervelend worden. Gaat af en toe zo snel, dat je om de 5sec. crasht en je geregeld verkeerd rijdt, of vlak voor het einde verliest. Als het zo snel gaat en je tegen elk onzichtbaar muurtje crasht, heb je niet altijd goed te tijd om naar het kaartje te kijken. Net reed ik ineens veel te ver door, omdat de afslag maar niet werd aangegeven, waar ik op vertrouwde. Toen vond ik het mooi geweest en heb ik hem uitgezet. Doe nou elke avond maar een paar races en als ik zin heb nog wel even een andere game.

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebbet nu ook wel min of meer allemaal gezien... Ben alleen nog maar bezig voor die achievements... Nog 40 races voor Elite, daarna moet ik alle Roads Ruled nog doen...

17. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben je nog wel ff bezig....

eigenlijk wel zonde dat je t voor de achivements doet. niet dat dat niet goed is hoor.
    Maar dan krijgje het vaak van. ik MOET die races nog halen. en dan ga je t gehaast doen en is de lol er snel af. ( vind ik ;) )

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    hmmm vaag of ik heb iets aangezet of er is iets anders geworden. Ik reed in mijn platinum F1 politie bolide (Krieger PCPD Special), en opeens viel het me op dat de sirene lichtsignalen het deden.

Was dit altijd al?

//edit op de playstation moet je L3 indrukken geen idee welke dat op de 360 is.. volgens mij ging hij aan toen ik op Y (view switch) had gedrukt of één van de pookjes indrukte

geleend plaatje

//edit burnout community is online, staan je stats op.

http://burnout.ea.com/community/

My Statistics

Player Progress Summary
    World Rank 0
    Time played online 82h 33m
    Online races won 13
    Online races played 23
    Online races unfinished 5
    Takedowns 652
    Number of times taken down 716
    Number of crashes 2966
    Events started 28
    Number of rivals 76

Offline progress
    Cars owned 81
    Road Rules Time won 64/64
    Road Rules Showtime won 64/64
    Total time in Paradise 140h 34m
    Total distance driven 2677.1 miles
    Jumps 50/50
    Smashes 400/400
    Billboards 120/120
    Takedowns 979

Last Online Race
    Time event started 2/20/2008 9:42:29 PM
    Number of rounds completed 1
    Final position 1
    Number of crashes 0
    Takedowns 0
    Number of times taken down 0
    Time in seconds 66
    Distance raced 5.08 miles
    Car used HUNTER Vegas

Totale playtime: 220uur 8)

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  19. ThisisRobba

ThisisRobba ODX.comFC

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat het normaal gesproken wel leuk is om met americanen online te spelen, alleen jammer dat het meestal dan zo laat wordt *)

20. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    @ LangeJan: Hoe kom je aan die vreselijk vette F1-wagen? :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina