Lost

Discussie in 'Algemeen' gestart door pietlut, 19 apr 2007.

  1. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer helemaal niemand iets op te dringen. 'T zal mij echt een zorg zijn of je het spel nou wel of niet koopt. Zoals LangeJan al zegt lijkt het erop dat Ubisoft zelf ook verwachtte dat het spel niet super ontvangen zou worden.

    Over dit soort spellen blijf ik graag oppervlakkig. Ik ga hier geen diepgaande review over schrijven, dat is de moeite niet waard.
     
  2. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel lijkt mij nou echt geen fuck aan. 8) Net Myst :9
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Niet mee eens. Vorig jaar was er die pingpong game rockstar:table tennis voor de xbox 360. Die game koste ook 39 euro. En die game was erg goed en kreeg goede reviews. Dus als de prijs laag is dan wil het al zeggen dat de game slecht is?? Komop zeg iedereen zeikt dat games te duur zijn en nu brengen ze een keer een game uit voor een mooie budget prijsje en dan word die game al de grond ingeboord. Nee als we zo gaan beginnen dan zullen ze zo duur blijven.

    En mijn review van 8.5 daar blijf ik zeker bij. Ik heb gezegd dat het echt van A naar B is (lineair dus) en dat de game kort is. Maar door de mooie prijs is dat minder erg vind ik. Als de game 60 euro was dan had ik zeker gebaald als een stekker. Maar ik als Lost fan heb genoten en dat gaan vast meerdere fans doen. Dit is zeker geen bagger.

    By the way dat filmpje met Scatman John_O_:D_O_
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  4. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist :confused: erg nuttig, blijf dan uit deze thread als het niet je type spel is.
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Waarom zou je balen the egelhunter? Je hebt er zelf ook niks voor betaald.
     
  6. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het verschil tussen een 8,5 en als een stekker balen is €15?

    Als een game 40 of 45 euro is, heeft de ontwikkelaar dat natuurlijk niet voor niks gedaan. Vaak is dat omdat het geen A of AAA titel betreft. Zelfde geldt voor Lost, en al die andere film-games. Men verwacht niet dat de consument de game gaat aanschaffen voor 60 euro.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hoe duur wordt Jumper eigenlijk ;):emo:
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Heiden! ;) Lost is geweldig man; van begin tot (huidige) eind!

    Kan iemand me vertellen of het spel verhaaltechnisch enige vorm van aanvulling is op het verhaal van de serie? Heb werkelijk helemaal niks gelezen van de game, dus ik zal vast een en ander gemist hebben en m'n vraag zal ongetwijfeld al eens beantwoord zijn. Dus bij voorbaat mijn excuses.
     
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vanmiddag bericht van Bol.com , bestelling is verzonden.

    Ben heel benieuwd naar de game.
     
  11. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    uhmmm.... heb er 36 euro voor betaald. Weet niet hoe jij erbij komt dat ik hem voor niks heb??
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je het zo zien:

    Stel je bent echt een mega fan van Lost, misschien vind je het dan wel leuk? Een mening met nuanceringen hier en daar doet wonderen. Als je dan zegt van "Ik vind er persoonlijk geen hol aan, maar ik kan me voorstellen dat wanneer je een echte Lost fan bent, je er nog wat plezier aan kunt hebben."
    Dat kan ook natuurlijk, want meestal is dat wel zo bij die film of serie games.
    Het klinkt toch iets rustiger dan "ja wat een kut game, is geen geld waard, bla"
    Toch?

    Ho! Myst games zijn bijzondere spellen, die worden tegenwoordig niet meer gemaakt. Dat je daar een gemiddeld IQ van 350 voor moet hebbenwil nog niet zeggen dat het een kut game is he :9
    En daar mag ik ook nog wel aan toevoegen dat het ook VOOR GEEN ENE MOER op Myst lijkt! Maar dan ook ECHT helemaal niet! Nou ja... Er zitten ook bomen in... Maar zo ken ik nog wel een aantal games, waar bomen in zitten :9
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb hem net gehaald bij free recordshop voor 36 euro (10% korting) ... aardig spel :)

    Voor de fan is het leuk voor de gamer is het budget bak / bagger

    Niet meer waard dan 40 euro imho

    ik ben het met egelhunter volledig eens!! Als los fan moet je deze game gewoon halen .. :D en dan is het zijn geld waard.. jammer dat ze geen originele stemmen hebben gebruikt :mad:
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  14. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is vandaag ook door gcshop verzonden!

    Ben benieuwd morgen :D
     
  15. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    :emo:

    Ik was een diehard Lost fan, maar sinds seizoen 3 is dit compleet veranderd. Zit nu bij DVD 5 aflevering 3 dacht ik. Misschien wordt het nog interessant. Toch een tip om deze game te stoppen? Dus heeft het meer van seizoen 1 en 2 dan van 3? (niet kwa verhaal, maar kwa sfeer en ding)

    Ik vind Myst geen kut game hoor! Maar omdat er weinig gebeurt (naar mijn zien) en er veel van A naar B gelopen wordt met een puzzel, trok ik (Misschien iets te vroeg) de conclusie dat het net Myst lijkt. Excuus :)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  16. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Geeft niet hor :) Was ook bedoelt als een dolletje.
    Hoewel Myst echt een verkeerde vergelijking is :)

    Maar Fardo en anderen die de game hebben, ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar een wat uitgebreider verslag!
    't Enige wat ik nu hoor is "Ja leuk voor de fan, anders een stuk minder."
    En dat is alles. Beetje extra uitleg? En misschien even wat informatie over graphics enzo, te doen? Of niet?
    Of is alles een beetje so-so
     
  17. koentje.k

    koentje.k Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de game hier in dordt nog nergens vinden... :mad:
     
  18. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah ok :)

    Ben zelf ook wel nieuwsgierig, omdat ik de sfeer van seizoen 3 en het verhaal slecht vind, vraag ik me nu af of het iets voor mij is.
     
  19. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    Ik vind de game best vet eigenlijk lijkt net of je in een film zit, had em me super kut voorgesteld maar ik vind hem toch wel vet.
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Dordrecht 4 Life!

    ..ofzoiets... :)

    Okee, maar hoe speelt het ongeveer? Is het opgebouwd uit levels? Wat doe je zoal? Alleen van A naar B lopen, of de jungle ontdekken? Praten met mensen en dingen voor ze zoeken?
     

Deel Deze Pagina