[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    k denk dat ik maar vast 499 euro(want dat zal het in europa wel worden cheap basterds) opzij leg...
    ben nog niet in bezit van een ps3, maar zodra MGS4 uitkomt kan daar nog wel eens verandering in kunnen komen. die bundel versie klinkt namelijk uiters aantrekkelikj:)
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nope, hier zal het waarschijn 399 worden want wij hebben enkel de 40GB versie ;).
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Achja als ze er nou een 80 of 40 gig hdd ingooien dat maakt het verschil niet.
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Misschien komt er ook een 80GB in Europa, zou zomaar eens kunnen (alhoewel ik denk dat er geen 80GB komt, maar zelfs een grotere). Maar die 80 GB + Dualshock 3 en MGS4 voor 499 is een hele mooie prijs! Maar hij zal voorlopig in Europa inderdaad wel met de 40GB gebundeld worden, met ook een dualshock 3 neem ik aan. Mooie is dat MGS4 een wereldwijde release heeft, zoniet dan importeer ik de Amerikaanse of Aziatische versie, deze game moet ik gelijk hebben. Eindelijk, heel tof! Ik zie mijn game of the year 2008 er al aankomen, can't wait! :cool: Ik weet nog wel wat het effect van de MGS2 bundel toen was met de PS2, de sales gingen echt flink omhoog. Dit zie ik trouwens in het nieuwsbericht staan:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Juni al :eek:

    Dat is behoorlijk vroeg. Laat dan toch maar Super Smash Bros Brawl wat later komen. Ik ga deze in juni direct aanschaffen. Maar daarvoor eerst deel 1 weer even uitspelen.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Die boxart! _O_

    [​IMG]
     
  7. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    cker!!! maak me nou niet lekker, maakt het wachten aleen maar moeilijker:D
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, dat ''probleem'' heb ik ook. :) Ik hoop dat men nog met een demo komt, zou het wachten een stuk dragelijker maken. :9 De eerste beelden van deze game hebben er gelijk voor gezorgd dat ik een PS3 wou hebben.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Die boxart is idd stoer. Nog benieuwder ben ik dan naar een eventuele CE :eek:
    Anyways, ik zal deze MGS uiteindelijk ook wel weer aanschaffen. Misschien zelfs gewoon op de release. Heb MGS1 uitgespeeld, MGS2 meerdere malen uitgespeeld (vanwege het eindgedeelte wat ineens supervaag wordt hehe), MGS3 dan helaas niet maar daarvan heb ik het hele script gelezen. Toch heb ik er vertrouwen in dat je in MGS4 d.m.v. de nodige cutscenes/flashbacks ook wel begrijpt waar het over gaat, das tot nu toe altijd zo geweest.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe doe ik het ook voor:+

    of ik koop alleen het spel, en ga bij vriend van me op zijn ps3 spelen..
    heb ik ook met MGS3 gedaan.
     
  11. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als die ps3 pack met mgs4,... komt, koop ik die mss wel. Nu ja, mijn broer zijn ps3 staat op mijn kamer(door mijn HD tv). Maar toch, dan heb ik onmiddellijk alle gave shit voor mij :).
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Packshot van de Japanse MGS4

    [​IMG]
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdikkeme.. dat ziet er old school en gaaf uit!

    Wordt weer geheid een epische game waar weer vele uurtjes in kan worden gestoken... ik heb overigens MGS snake eater nooit gespeeld.. zou ik dan wat missen als ik met deze begin in juni?

    Verder alle MGS games gespeeld.. het geluid als je codec overgaat valt niet uit te drukken in woorden:

    http://video.google.nl/videoplay?do...=65&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=3

    lol... hopelijk dat ze deze geluidjes erin houden.
     
  15. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het wordt een wereldwijde release dus wij mogen de game ook op 12 juni verwachten :).

     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Konami UK heeft inmiddels bevestigd dat Europa ook de pre-orderkitjes + de Beta krijgt! \o/ Konami is lekker bezig zeg! :)
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    In Snake eater speel je met Big Boss. Dus echt veel mis je niet qua verhaal. Maar toch, Eva(een vrouw van mgs:cool: zit in mgs4, in mgs3 leer je meer over de philosefers(the patriots), noem maar op. Dus ergens mis je natuurlijk wel dingen. En in mgs3 leer je nog zoveel meer achtergrond kennen. Maarja, dan nog, mgs3 is gewoon een game dat je uitgespeeld moet hebben. Eén van de emotioneelste eindes ooit vind. Dat verwerkt in de sounttrack van de game, supermooi gewoon. Ik zou als ik u was, subsistance(betere camera enzo) nog uitspelen. Anyways, ik ga binnenkort nog eens alle mgs games uitspelen :).
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game gelijk gepre-ordered vandaag. Sta sowieso op de lijst en krijg een belletje als de pre-orderkitjes binnen zijn. Het aftellen is begonnen. Damn, kan echt niet meer wachten! Deze game gaat zo vet worden. \o/
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook besteld! 12 juni is eerder dan ik had verwacht!

    Wat een topmaanden de komende tijd!
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat een mooie cover overigens! Weer die prachtige tekenstijl! Het doet me nog steeds pijn dat ik deze game moet missen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina