[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door CaptnCook, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat lijkt me sterk dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren. Wellicht dan bij de nieuwe ''Xbox''.. Tevens was Microsoft de eerste volgens mij die Motion Sensing daadwerkelijk toepaste op een controller. En over dat PS3 Achievements gebeuren.. Beetje triest dat dit gebeurt. Precies datzelfde pop-up gebeuren en het lijkt sprekend op elkaar. Verzin dan iets beters, maar hersenloos rippen.. nee dank je.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als ik het dus goed heb komt er binnenkort ook een Achievment Systeem bij de PS3 ? Dus ook met Gamerscore enzo ?

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Koop daarom ook geen dure toslink (glasvezel) kabel.
    Een toslink van <€ 15 werkt perfect.

Alleen bij een HDMI-kabel is iets anders aan de hand.
    Goedkope kabels werken perfect tot 165MHz (1080i) maar als de snelheid verhoogd wordt naar 340Mhz (1080p) kan de kabel het moeite krijgen.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb toch geen 1080p tv, dus dat is geen probleem. :)
    Nu nog een aanbieding voor een goedkope toslink. :)

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn Toslink-kabels gekocht bij het onderdelenhuis 2m voor € 14,95

De HDMI-kabel heb ik gekocht bij de Lidl Silvercrest 2m voor € 9,99
    Zag hem 2 weken geleden liggen voor € 7,99 8)

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Erg jammer! Vond Harrison altijd een aardige sympathiek gozer die veel voor Playstation heeft betekend. De geruchten gaan dat Harrison naar Atari zou gaan. :eek:

7. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vertrouwen in de X360 is sterk afgenomen sinds zijn trip naar het repaircenter in Duitsland. Vandaar dat ik erover denk 'over te stappen' op een andere console. Maar bij het lezen van onderstaande bericht neemt de gedachte van die overstap af. Dit las ik op kieskeurig:

Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    duizenden.....yeah right. Pegas heeft die van hem wel stuk, verder niemand die ik ken.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, mijn PS3 wou na 5 dagen geen discs meer lezen. Het is ook een feit dat dit vooral bij de 40GB's versies is en dat het een redelijk groot probleem is als je ziet dat de meeste PS3 die kapot zijn dat als reden hebben.

Die 1000 mensen zou best kunne, maar vergeet niet dat dit waarschijnlijk wel 1000 mensen zijn van de honderdenduidende of miljoenmensen die een PS3 hebben. Het komt dus zeker niet de buurt van de 33% (of de nu ongeveer 16%) die de 360 heeft. Als je PS3 veel te vroeg kapot gaat, heb je gewoon pech (wat niet zo is bij een 360).

Tevens draait m'n PS3 nu weeral 6 dagen en hij werkt nog steeds :D... maar heb hem wel minder gebruikt :+.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zou sowieso niet al teveel waarde hechten aan sites zoals Kieskeurig. Vaak onjuiste informatie en mensen hebben soms de meest gekke dingen.

11. A Reborn Hero

A Reborn Hero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat als je console kapot gaat dat het dan geen teken moet zijn om de console te laten vallen.Heb helaas zelf 4 kapotte gehad,maar ik blijf erop spelen,omdat het een grote aanbod van spellen heeft,een goede online service ect.

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Had persoonlijk na 7 kapotte 360's genoeg van het apparaat en alles eromheen. Gamen in de onzekerheid dat je console elke seconde of bij elk kraakje of piepje kapot kan gaan, noem ik geen gamen. Als je daarnaast alle weken eens gaat optellen dat m'n 360's bij het repaircenter hebben gelegen..........Nagenoeg alle multiplatformgames komen ook op de PS3 en daarnaast heeft de PS3 voor mij meer toffe exclusives dan de 360 voor mij. En het apparaat werkt degelijk! \o/

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  13. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Als iets niet naar mijn zin werkt, dan is dat voor mij reden genoeg om iets anders te zoeken. En voor de games hoef ik het niet te laten. Bovendien is het maar een apparaat die ik kan laten vallen wanneer ik wil. Ik zit er niet aan vast zoals je bijvoorbeeld vast zit aan een huwelijk... ;)

Bedankt voor de reacties. Ik had al verwacht dat het wel zou meevallen. Eens zien wat ik voor mijn Xbox 360 kan krijgen en of het de moeite is om over te gaan op de PS3.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Kutaragi spreekt weer! Schitterende vent. :)

[gt]31020[/gt]

15. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    haha lol. Je hebt helemaal gelijk, als je er nog plezier uit haalt moet je het vooral niet laten.

Als ik een zeer luxe, snelle stoere, porsche/ferarri/lambo/austin martin heb die geweldig rij, dan gaat hij toch de deur uit als hij de helft van de tijd in de garage staat :{ Edit: Zelfs als de reparatie's gratis waren.

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga volgende maand ook maar een PS3 aanschaffen... GT5 prologue zal ik erbij aanschaffen dan, en wat japanse titels (wangan midnight bijv).

Het aantal exclusieve titels is nou nog niet echt om over naar huis te schrijven, maar het feit dat alles regio vrij is en dat er wel goede titels aankomen voor de PS3 is toch een reden om 1 aan te schaffen.

17. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mensen mense, mijn 360 gaat de deur uit en de PS3 komt binnen.

Hoe zit het met het importeren van zo'n Dual Shock controller? Wat kost het en wat is de beste site om te bestellen?

Alvast bedankt.

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Congrats, welkom bij de club en have fun! :)
    Een goede site om de Dualshock 3 te bestellen is www.renchi.com in Hongkong. De Dualshock 3 (keuze uit de zwarte en de witte controller) kost daar 58.90 dollar. In euro's is dat ongeveer 39,30. Komen wel verzendkosten bij, weet echter niet hoeveel dat is. Dat kun je zien en zelf aanvinken voordat je besteld. Je hebt het ongeveer na een weekje binnen als het op voorraad is.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.713
    Of bij Play-Asia, die is iets duurder, maar heeft ze geloof ik wel momenteel op voorraad.

Edit: Play-Asia shipt m dus niet naar de European Union, dus dat gaat niet lukken.

20. Exige

Leuk Bevonden:
    0
    Het had zo moeten zijn. Vandaag kreeg ik een folder onder mijn neus geschoven met een PS3 aanbieding bij MM (1-jarig bestaan in de Cruquius). 366 euro voor de console en 44 euro per game. Morgen ga ik er een aanschaffen met CoD 4 (en mss Uncharted of Ratchet). :)

Laatst bewerkt: 27 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina