Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    jeuj, k/d op 2.50, niet verwacht dat ik t zou halen maar hij blijft maar omhoog kruipen,,.... alleen jammer dat ik 10e prestige niet ga redden voor 21 maart (zit nu in de 6e,.. of 7e , 1 van die grijze iig)

2. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    morgen krijg ik hopelijk Cod4 in de bus.. maar vroeg me af.. net als halo 3 heb je bungie.net is er ook zoon site voor cod4 waar al je stats opstaan vast wel maar welke?

3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Nee die is er niet :mad: Best kut.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee maar welke game naast Halo3 heeft dat wel? bungie.net = one of a kind :D

5. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    zonde... kwam ook niet echt cod4 site tegen waar echt goeie info opstond van ranken en dergelijke zijn wel site van welke wapens enzo maar is niet echt wat ik zoek...

maar.... nog enige tips voordat ik morgen ga beginne?:p

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daar hoef je je controller niet voor te customizen btw

7. Remco

Remco Guest

Al je stats kan je gewoon in de game menus bekijken hoor,
    is geen site voor nodig.

8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ben jij Agoris van PGR3?

9. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Na COD4 op Hardened te hebben uitgespeeld ben ik met Veteran begonnen. Eigenlijk gewoon hetzelfde alleen zoeken de vijanden nu echt jou op en schieten ze sneller op jou dan op je teammates. Ook spawnen de vijanden wat sneller. Niet echt heel leuk, gewoon heel erg moeilijk. Ook niet moelijk omdat het tactisch zo goed is maar alleen omdat het zo fucking veel gasten zijn is het soms wat onoverzichtelijk en bizar.

Ben nu bij het tv-station level...hoe kut is dat zeg, tv-station binnenvallen zeg maar, in die grote ruimte. Bijna controller weggegooid maar kon me nog net beheersen :eek:

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    heb net het spel uitgespeeld en er stond iets over een cheat mode, maar hoe stel ik die in?

11. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Gewoon snelle vingers hebben.

viesss patrick, viesss.

12. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Gewoon tijdens het gamen op start en dan cheatmode. Zitten leuk tussen. Ook een waar het beeld zwart/wit word en dan van die pianomuziek haha ouwelullefilm.

Ben ook bezig met Veteran. Die tv station missie had ik in 1x gedaan. Dat level dat je die gast mee moet slepen als die helicopter is neergestort dat is echt de fucking moeilijkste. Maar heb hem gelukkig gehaald. Probeer nog ff de 1000 punten archievement te halen. Zit nu op 710 dus heb nog ff te gaan.

PS: wat voor update komt er eigenlijk? En waneer komt er downloadeble content? Hoop dat er dan 250 extra multiplayer archievements komen.

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een kutmissie is dat op veteran. Je moet tot halverwege lopen want dan trigger je de vijanden pas. Als je vanaf de deur waar je binnenkomt granaten enzo gooit helpt het allemaal niks, je moet over een punt zijn en dan pas breekt de hel los. Ik ben al wel redelijk ver gekomen, via rechtdoor, door die kamertjes en dan kom je achterin uit, maar er loopt er altijd nog wel 1 met een shotgun die je in één keer kapot heeft, zelfs nog voordat hij om de hoek heeft gekeken om te kijken of je er wel staat!

Ik had het op een andere manier moeilijk verwacht, dit is echt niet leuk moeilijk maar lomp moeilijk, je vijanden blijven gewoon spawnen totdat je verder loopt, kom op zeg...Hopelijk is dat een keer afgelopen bij de COD versie maar ik vrees van niet :eek:

14. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ff eerste keer online gespeeld, ging verrassend goed voor mijn eerste keer en ben nu al lvl 5:)

15. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    als je met de m16a4 gaat met grenate launcher gaat het vanzelf wel hard.

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Grote schijthekel heb ik aan die gasten....Nade-n00bs _0/

Geen skill hebben maar gewoon met granaten naar elkaar gaan schieten :thumbs:

17. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    aan het begin is het zeker handig hoor daarna gebruik ik het ook niet meer. Maar je kan er wel aardig wat kills mee maken

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    n00btube is voor mensen die zelfs met autoaim niet kunnen schieten :d

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    pfoe wat zijn sommige missies toch moeilijk op veteran :p ik blijf maar vastzitten bij die ene missie dat ik hem op mijn rug moet dragen :/

20. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welk stuk blijf je vastzitten? Dat je dan moet wachten op die helicopter?

Daar heb ik wel een tip voor, van waar hun vandaan komen rennen, uit dat verwoeste gedeelte, daarachter staat nog een gebouw, als je daar gaat staan zit er een dubbele deur in die open staat, vanuit daar kan je heel goed snipen op de mannetjes die op je af komen lopen, zodra de helicopter er bijna is als een gek overal doorheen rushen om je mannetje op te pakken en dan terug te rennen, niets geven om de enemies die op je schieten want die raakten bij mij nauwelijks.

Hoop dat ik heb kunnen helpen. :)

Heb hem zelf 2 dagen geleden op Veteran uitgespeeld, niet Mile High natuurlijk daar ga ik later nog wel een keer mee bezig.. Heb ik nu de puf niet meer voor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina