Ik had die pagina eerst bekeken maar niets ingevuld. Toen ik later weer de pagina opvroeg, kreeg ik ook de melding dat hij al was ingevuld.
Ik heb toen met ccleaner de historie, cookies en tijdelijke bestanden etc. gewist van internet explorer. Daarna werkte de link weer wel.
www.wehkamp.nl/welkom
Die andere site werkt ook prima, daar krijg je 7,50 euro.
Als je nu iets gaat bestellen bij de Wehkamp, log dan eerst in als klant. Kies een product, leg het in de winkelwagen en ga "naar de kassa". Zorg vervolgens dat je bij het afrekenen op de tweede(?) pagina onderaan, aanvinkt dat je een waardebon hebt. Op de volgende pagina kan je deze code invullen en aangeven dat je nog een waardebon hebt (en daarvan ook gelijk de code invullen). Je kan nu eventueel de bestelling annuleren door weer naar de beginpagina van wehkamp te gaan. Het artikel blijft in je winkelwagen.
Als je dan bij "mijn klantgegevens" gaat kijken (als je bent ingelogd), zie je dat je een tegoed van 17,50 euro hebt.
Ik heb iets van 15 euro besteld, plus 5 euro verzendkosten. Daar hoef ik in totaal maar 2,50 euro voor te betalen. Het verwerken duurt even, de korting wordt dus niet gelijk verwerkt in je bestelling, dat is het enige vage eraan.
Na een tijdje kan je het zien door bij "mijn klantgegevens" klikken op "Rekeningoverzichten bekijken". Klik daar op de knop "Opvragen" bij "Mutaties na laatste rekeningoverzicht:". Je krijgt dan een overzicht met de bestelling, verzendkosten en waardebonnen.
De kortingen worden dus wel gecombineerd. Ik ontvang mijn bestelling morgen.
Een goed idee is bv. een extra accu voor je controller, die kost je nu maar 2,50 euro! (15 euro en 5 euro verzendkosten, min 17,50 korting).
Laatst bewerkt: 27 feb 2008