Ik hoop dat dit game echt oké zal zijn want moet eindbaas doen voor chief. Reviews zijn idd niet echt lovend... .
Gamer.nl gaf een 5, wat afgaande op de demo en het materiaal wat ik gezien heb meer dan terecht lijkt. http://www.gamer.nl/doc/44290/Turok
Na de review van GT is mijn interesse toch weer aangewakkerd. Ik denk dat ik de demo nog een keer ga downloaden, en het nog eens een kans ga geven. De eerste keer begon ik al met vooroordelen door de vele negatieve reacties hier.
XBW Review Voordelen: * Degelijke gameplay * Leuke wapenintroducties * Uitgebreide multiplayermodus Nadelen: * Geen grafische hoogvlieger * Beetje standaard gameplay Conclusie: Turok is een degelijke shooter die een aantal leuke subtiliteiten heeft. Een vermakelijke single-player, dit maal niet met een open einde, wordt gecomplementeerd door een uitgebreide en prettig te navigeren multiplayermodus. Het totaalpakket maakt Turok een hele aardige shooter dat geen harten sneller zal doen kloppen vanwege spectaculaire effecten of gameplayinnovaties, maar zeker een kijkje waard is. Eindbeoordeling: (goed)
Heb hem gisteren even gespeeld en mijn conclusie is, koop hem niet, tenzij geilt op dino´s natuurlijk. Hij speelt gewoon echt niet fijn. Je teammaat blijft soms boven aan een ladder wachten op je waardoor je er zelf niet meer langs kan en dus overnieuw moet beginnen. Het mikken met schieten is ook erg slecht. Het enige wat goed werkte en slim is uitgewerkt is het lokken van Dino´s naar je vijanden dmv flares. Ook de boog speelt best lekker alleen als er dan een vijand opeens dichtbij je opduikt word dit ook al weer een baggerwapen.