Devil May Cry 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joene90, 20 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Orbs is the key, pssst niet zeggen tegen Big Syke. ik heb een paar missies S gehaald op Dante Must Die :lol: (ik denk drie)
    Maar hij is zeker goed op SoS.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja zag het, netjes man!

    Orbs is niet de key.

    Stylepoints is de key.

    Als je weet waar de orbs liggen (elke difficulty hetzelfde) haal je makkelijk een A voor orbs.

    op SOS heb je meer ruimte in je tijd dan de makkelijke difficulty's dus tijd een S is ook goed te doen. Style is het lastigste maar met een paar handige weetjes ook goed te doen.

    De Blitz en de Alto Angelo (gouden ridders) zijn makkelijk om SSS te krijgen.

    De Blitz is al uitgelegd in dit topic. De Gouden ridder als hij 2 witte ridders bij zich heeft wil weleens in de lucht gaan zweven met zijn 3en en een gigantische zwarte bal op je afschieten.

    Als je deze zwarte bal met een charge shot uyit je Blue Rose raakt zijn alle 3 de poppetjes of in 1 keer dood, of bijna allemaal doet en gestunned en kun je ze heel makkelijk doodmaken. Hiervoor krijg je ongeveer 4000 proud souls en SSS style meteen.

    Bosses zijn ook handig voor hoge ranking. Op het moment dat een bos kwetsbaar is voor een grab met je buster moet je altijd in DT gaan. Je staat dan in 1 move op A of soms zelfs op SS (afhankelijk van hoevaak je hem voor de buster hebt geraakt en type baas.

    Daarnaast heeft SOS het voordeel dat je soms 2 type vijanden tegelijk vecht.

    Als je op scarecrows 3 keer buster doet, krijg je de 3e keer geen punten. Maar als er ook van die lizards zijn dan doe je 2 busters op de lizard, want dat telt als andere move.

    Als je dan DT doet en buster krijg je zelfs meer stylepoints.
    Als je nog 1 of 2 vijanden overhoudt na busteren kun je ze naar je toetrekken en dan taunten, krijg je weer een halve of hele stylebalk erbij. Dan trek je ze weer naar je toe en doet DT met rb+forward+yb.

    Als je een kamer binnenkomt waarvan je weet dat je vijanden krijgt, laad alvast exceed level 3 op. Dan trek je de vijanden naar je toe op een hoopje en doet een Streak (RB+forward+Y), gegarandeerd veel punten al, en daarna na die move liggen vijanden op de grond om veilig een combo te doen of te busteren.

    Als je tussentijds de Blue Rose oplaad kun je die ook afvuren voor steeds een halve style balk.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben nu bij missie 9 van SoS en nou'ja kut elektro demon xD.
     
  4. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit em nou ook op SoS te spelen (lvl 8 ) maar ik merk nou wel dat ik niet echt een ster in dit spel ben. :+
     
  5. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt nog wel, hoe langer je speelt des te beter je wordt.
    Niet zomaar als een blinde ninja op Y blijven rammen.

    Nu kan ik met gemak Berial, een vrouwelijke slang en grote blauwe kikker verslaan, eindelijk dat kwam goed voor mij uit als ik binnenkort bloody palace ga spelen.

    Credo op DMD is bijna onhandelbaar (op SoS is ie makkelijker te verslaan)
    Als ik helemaal klaar ben met DMC4 dan ga ik weer vanaf nul beginnen op NGB of NG2 sweeeeeeeeeeet
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wanneer komt NG2?
     
  7. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    O-)
     
  8. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij in 27 juni maar er zijn ook geruchten dat er spoedig een demo van NG2 op Xbox live Marketplace zal komen.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Die demo komt er niet was een fake iets. (gewoon een vid die MS een demo noemde)

    Ook staat er geen release vast wordwide ergens in juni... Waarschijnlijk begin juni.
     
  10. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik mijn stylish points verhogen dan, toch gewoon een kwestie van verschillende soorten trucjes doen ipv van constant op y drukken?
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    klopt ja.

    Als je move na move doet en afwisselt gaat je style omhoog van D-C-B-A-S-SS-SSS

    Als je geraakt wordt ga je 2 letters omlaag.

    DT moves laten je stijl snel omhoog gaan, Blue Rose charge level 3 ook.

    Daarnaast kun je door back te drukken (taunt) je style ook verhogen als je dichtbij een vijand staat.

    Net echt vette missie gedaan.

    Missie 9: Eerst de 3 ridders SSS door de bal op te blazen, daarna in de lift SSS tegen Frosts, daarna SSS tegen de Blitz in de lift, daarna 2 keer A en een S bij de boss :D
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hou er rekening mee dat er 15 seconden tussen dezelfde combo's zit. Dus nadat je een combo hebt gedaan moet je gewoon 15seconden niet meer dezelfde combo doen om je stijl meter snel omhoog te krijgen
     
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb ik grafhekel aan die Dante, wat een tiefesventje. Niet dood te krijgen.
     
  14. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hoezo , op missie 10 of missie 1 ?
     
  15. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Charged Shot 3 werkt altijd tegen Dante.
    Laat hij maar naar zijn gun slinger switchen dan ga je springen en gebruik je je devil bringer want hij kan niet meer je devil bringer ontwijken.

    Idd, hij is een irritant ventje maar zo is Dante ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  16. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide, op 1 heb ik volgens mij niet hoger als een c gehaald op tijd en 10 is ie helemaal vertieft. Maarja had em net in een keer "verslage", met één LIfe star M
     
  17. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Secret Mission 3: Nonviolent Resistance

    Raise your stylish ranking whithout using attacks!

    Hoe voer ik dit uit?
     
  18. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Is al 20x voorbij gekomen, aan iedereen die nog vragen heeft over het halen van missies/secret missies gelieve eerst dit te lezen:

    http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/devil-may-cry-4/guide/page_4.html
     
  19. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    maakt verder niet uit welke moeilijkheidsgraad je die Secrets speelt tog?
     
  20. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je heel erg hoog staan in de world rankings ! \o/
    Hup Holland Hup, we gaan voor de top tien.
    Wat het voor mij opvalt is, dat ik soms in de top 100 of top 200 sta (is de world rankings wel betrouwbaar of zijn we erg goed ?) :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina