1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Naast Halo 1 vond ik Ninja Gaiden de beste game die ik heb gespeeld op de eerste Xbox!
    Ik ben geen hardcore gamer maar voor mij mag hij net zo moeilijk worden als het eerste deel. Dog mode moeten ze inderdaad pas laten verschijnen als je te vaak dood gaat in het eerste level zoals in NGB.

    Met een beetje doorzetten en (af en toe) gamefaq's erbij te nemen moet je hem wel eigen kunnen maken.

    NG2 is voor mij in iedergeval een must buy! :thumbs:
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277

    Vind je dat!!?

    nee ik vind juist DMC een stuk stroever aanvoelen.
    ik vind NG juist heel snel en soepel bedienen,alles gaat zo vloeiend en snel.
    dat heb ik bij DMC juist weer niet. 8)
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hehe, DMC is meer jugglen dan ninja gaiden. Dus zal in princiepe ook nooit vloeiender dan ninja gaiden worden. (alleen was dit even m'n eerste indruk, ben nu bij dat airship gebeuren...)
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kleine bump sorry voor de duppelpost,

    Even over de demo het is gewoon een filmpje... -_- (stond zo van ninja gaiden 2 demo)
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Indd, de naaiers, had wel een demo willen hebben. Uiteraard word Ninja Gaiden 2 voor mij ook een must buy, ik kan er gewoon niet op wachten, dan lijkt Juni nog zover weg. :'-(

    Kweet niet wat er al van gepost is, maar dit zijn een aantal video's:

    [yt]bYbcB3QzCng[/yt]

    We zien Ryu hier heel handig korte metten maken met een stel ninjas, die heel wat pijn te verduren krijgen en hun kop er niet bijhouden, ook leren ze dat je beter je geen brandbare kleding moet dragen als Ryu in de buurt is.

    [yt]fKQdjjLIva4[/yt]

    Dit is een ontzettend gave gameplay trailer van een van de chapters uit Ninja Gaiden 2. De trailer laat geweldige gameplay en een paar mooie wapens zien, oja en een hele coole cutscene aan het einde.

    [yt]5LHo6NkGxNE[/yt]

    Dit is vrijwel dezelfde trailer als de vorige, alleen dan een speciale van de GDC (Game Developers Conference), dit is dus on stage en laat wat andere dingen zien, ook met interessant commentaar, en een paar lollige momenten.

    [yt]LuSj7ny3xuM[/yt]

    Dit is een interview met Tomonobu Itagaki, het hoofd van Team Ninja, die verantwoordelijk is voor games als Ninja Gaiden, Dead or Alive en Dead or Alive Xtreme 2. We krijgen heel wat interessant nieuws te horen van de man achter de zwarte zonnebril.

    [yt]n4aYI0ePOYo[/yt]

    Zoals al te zien was in de allereerste trailer van Ninja Gaiden 2, zul je ook gaan spelen met klauwen, deze lijken veel op die van Wolfrine, en in de handen van super ninja Ryu Hayabusa zijn deze erg, en dan bedoel ik ERG dodelijk.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    moet je trouwens de ninja gaiden en ninja gaiden black hebben gespeeld om dit spel een beetje te volgen of is daar nog niets over bekend?
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weinig over bekend, behalve dat ze los van elkaar speelbaar zijn. :)

    In NG/BLACK worden namelijk alle slechterikken gedood, alle restjes ervan opgeruimd en alle goederikken overleven. :+ Maak je geen zorgen. ;)
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het goed is staan de fiends hier een beetje centraal. Maar dit is uit speculatie van de demo die we gezien hebben.
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ninja Gaiden (Black) draait om het Dragon Sword (zoiets herinner ik me) en na de laatste Boss was dat verhaal ook afgelopen. Beide games staan denk ik los van elkaar.
     
  10. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind NG ook behoorlijk soepel spelen. je kan lekker rond springen tijdens een gevecht via muren en je vijand en toch hou je lekker de controle over je mannetje. ben ook blij dat je niet automatisch op een mannetje lockt, speelt naar mijn menig stukken beter
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Er zit een heel verhaal nog achter Ninja Gaiden, net zoals bij Halo, hoewel dat natuurlijk nog stukken groter. Maar je kan bijv. ook al die boeken lezen in de Monastery, daar staat ook wel wat leuks in, en verder zijn er nog dingen op het internet te vinden. Vooral over een aantal draken, waaronder de Black Dragon, zal het nog eens een keertje opzoeken. :9
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, in NG stonden de fiends ook centraal, maar lag het er niet zo dik op (weggelaten dat we nog niet eens zeker weten of de fiends centraal staan). Ga maar 's na dat Doku, degene die het Dark Dragon Blade een Greater Fiend was, net als andere belangrijke personages als Alma en de Emperror of Vigoor. Ook Murai, die op het einde in het bezit komt van de Dark Dragon Blade word dan een fiend. De fiends zijn dus wel degelijke belangrijk, maar via de vete tussen het Dragon Sword en het Dark Dragon Blade.
     
  13. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt aan te raden om NG gewoon nog een keertje te kopen. Hij staat op Marketplace, en anders kun je hem nog proberen ergens te vinden (voor 15,- ofzo). Dit spel is echt nog helemaal niet verouderd, als ik het niet al lang gehad zou hebben, zou ik dit liever kopen dan DMC4... Vond dat zo crack spelen, snap echt niet wat iedereen er zo tof aan vind.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    denk dat ik NG en NGblack maar ff ga lenen van vrienden:+
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Aan BLACK heb je genoeg. ;)
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ow oke.. dacht dat het 2 compleet verschillende games waren.

    is dus een beetje te vergelijken met MGS:2 sons of liberty en MGS:2 substance?
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik bedoel in ieder geval met name van wat we tot nu toe gezien hebben ;). En in deeltje 1 kom je er een beetje achter hoe en wat een fiend is. Ook kreeg je aan het eind van de demo iets met een uber fiend te zien. Alleen heb je die spiderclan ook nog.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    WTF?!?! :eek:

    Ninja Gaiden en Metal Gear Solid, zoek de link? Ik zie hem niet!

    Ninja Gaiden = Pure actie, snel, bruut, bloederig en bovenal dodelijk
    Metal Gear = Sneaken, snipen, verborgen zijn etc.

    ;)
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    je ziet de link idd niet..

    ik bedoel is NG en NGblack hetzelfde alleen is black iets uitgebreider, en wat xtra's

    net zoals Substance ook hetzelfde is als sons of liberty alleen dan met hoop xtra's
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    idd zo moet je het zien, een getweakte SP (paar nieuwe wapens/enemies) + mission mode (net als de VR missies van substance)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina