Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Filmpje is niet van Rockstar. Bigfoot is gewoon een held in GTA, die hele hype om hem bij San Andreas! Hoop echt dat er weer veel easter eggs zijn! _O_

2. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    a trouwens in het filmpje van een ene phil character dat de zwarte FBI auto's weer in de game zitten.. en de vorheftruckt

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga ook niks meer kijken over gta4. Laat me nu volledig verrassen als het spel er is:).

Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  4. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nietzo veel van de hype meegekregen en heb alleen af en toe wat screens van de game bekeken en moet toch zeggen dat ik nu behoorlijk warm begin te draaien voor deze game.:)

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoe meer screens we te zien krijgen en nu ik ook weer die geniale ragdoll physics heb mogen aanschouwen terwijl mensen worden aangereden, jaaaaaa! Ik hebber weer zin an! :D

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de Wii meer Nextgen dan de Xbox 1,5 :eek:

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet jij je eens na laten kijken 8)

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    De Wii is qua graphics éhecht niet next-gen. Gamecube graphics zijn zo goed al hetzelfde naast een paar lichteffectjes. Maar qua besturing en design etc....mwja!

9. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    pfff zit echt met een dilema moet ik nou vor de 360 versie gaan of de ps3 versie.. die exclusieve dlc spreekt me wel aan, maar op de ps3 lijkt ie me ook wel leuk. beter had ik nooit een ps3 gekocht...

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan neem je toch gewoon de 360 versie? Ik bedoel, waar twijfel je verder aan dan? Een Xbox en een PS kunnen toch prima naast elkaar staan?
    En als je bij een 360 een bonus disc krijg, dan neem je die toch?

Grafisch maakt het toch geen ene moer uit...

11. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    Weet dat het grafisch niks uit maakt :p maar vindt altijd zo kut om te kiezen :p
    was altijd grote xbox fanboy, voor de lol een ps3 gekocht en nou al die keuzes waarvoor ik een game wil kopen

12. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie persoonlijk geen reden waarom je hem voor de ps3 zou moeten kopen. 360 heeft DLC en Achievements :+

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, ik ben echt zo benieuwd naar de achievements! Makers van games begrijpen vaak niet dat goede achievements het spel leuker maakt..

14. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Chaizen zegt :) Zo'n moeilijke keuze is het dan toch ook weer niet :+

15. Furious Devil

Leuk Bevonden:
    0
    True achievements maakt het ook weer leuk :) ach ik zie wel, het zal waarschijnlijk toch wel de 360 versie worden

16. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat zelfs Nintendo de Wii geen next-gen noemt? Ze hadden er zo'n andere term voor: other gen of new gen weet ik veel. Anyways ik vind het een GameCube met een stokje, dus echt helemaaaaal geen next gen nee. :b:

17. Abe

Abe <font color="green"><b>Eindredacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Het is de nieuwe generatie console van Nintendo, hence the name nextgen.

Maar waarom is een Xbox360 of PS3 volgens jou dan wel een nextgen console? Waar baseer je dat op.

18. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van oorsprong werd in deze industrie een generatie beschreven als 8-bit, 16-bit, 32-bit, 64 bit (hence the name N64!), 128-bit, etc.

Als je kijkt naar de architectuur van zowel de PS3 als de Xbox 360, dan zit daar processing power in die onvergelijkbaar is met de vorige generatie. Ik durf niet te zeggen 256-bit, want volgens mij klopt dat niet, maar zowel in de PC-wereld als in de gaming wereld zie je nu dat de huidige generatie over "QuadCore" beschikt, ofwel multi processing power. Wil je wat mij betreft jezelf next-gen noemen dan zul je een multicore aan boord moeten hebben. Dat heeft Nintendo niet. Sterker, ze hebben nauwelijks aan boord wat de eerste Xbox had.

Het enige wat ze hebben is een stokje gebaseerd op 10 jaar oude technologie en een ijzersterk marketingapparaat. En hele volksstammen die letterlijk als "The Borg" met een zoemende glimlach achter hun aanlopen. Helemaal content met Mario Sports en Olympic Games (2 walgelijk slechte spellen, althans, voor een gamer zoals ik, niet voor casual of non-gamers, daarvoor zijn ze perfect, je hoeft namelijk helemaal niets te kunnen)

Mind you! Ik vind Mario Galaxy, Zelda TTP en Metroid en andere franchises, uitstekende games, maar die hebben niets met hun "generation" console te maken. Die waren net zo uitstekend geweest op de GameCube (ik meen dat TTP ook in eerste instantie enkel bedoeld was voor de NGC?).

Er is nog geen console geweest met (gemiddeld) zulke barslechte games als de Wii. Developers kunnen er weinig mee, behalve cashen vanwege de enorme heveelheid Wii's die er nu al staan. Echt joh, die Wiimote is zo ontzettend nivellerend, daar valt geen eer aan te behalen.

Gek genoeg is het ook de console met een handjevol van de allerbeste games aller tijden.

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nieuwe generatie console van Microsoft en Sony? ;)

Het is eigenlijk heel simpel. Heb je een Xbox 360, dan neem je GTA voor de Xbox 360. Heb je een PS3, dan neem je GTA voor de PS3. Heb je ze beiden.. dan ga je natuurlijk voor de Xbox 360 versie. Ik zelf doe het vooral voor de downloadable content, en het feit dat ik alle games voor de Xbox 360 koop wat op multiplatform uit komt en geen verschil in zit qua game.

20. Abe

Abe <font color="green"><b>Eindredacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat de Wii geen interessante console is. Tenminste niet voor jou en mijzelf. Ik heb het geprobeerd maar ik vond het echt awkward om ermee te spelen.

Maar waar ik eerder op doel is dat Nintendo iets compleet nieuws doet met de Nintendo Wii, de besturing van de spellen is een heel andere beleving en je zal zien dat (in de toekomst) hier echt nieuwe toffe dingen mee gedaan gaan worden. En daarom vind ik de Wii wel een nextgen console. Jij kijkt alleen naar processorkracht, maar dat is imo niet de juiste maatstaaf voor een nextgen console.

En ik denk niet dat die spellen die jij noemde, SMG, Zelda TTP en Metroid eenzelfde ervaring zijn op de Wii als op de Gamecube. Dus daaruit zou je al kunnen zeggen dat het andere spellen zijn. Maar daar kan ik niet echt over oordelen omdat ik zen iet gespeeld heb, op TTP op de Gamecube na dan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina