Die sidebosses zitten in de Backyard, dat is een arena waar je sterren kunt halen, 1 voor verliezen, 2 voor winnen en 3 voor winnen + aan een geheime conditie voldoen. Je begint met alleen de Light Class - erg makkelijk. Daarna moet je met een magic key de 2e class unlocken -- de Middle Class, ook nog erg makkelijk om alles op 3 te halen. Daarna moet je nog een magic key vinden voor, jaja, de Heavy class. Daarna moet je met de laaste te vinden magic key de Super-Heavy class unlocken, dit zijn 4 gevechten waarbij 1 daarvan een heeeel lang gevecht is om 3 sterren te halen.
Per gewonne class met alles op 3 sterren krijg je een achievement. Tijd voor het laatste boss gevecht met een wezen dat 175.000 HP heeft
Alleen voor deze hoef je niet 99 te zijn hoor, ik heb hem met het grootste gemak verslagen op lvl 75 en het gebruik van de skills Persistence (van Tolten) en Complete Defense (van een ring) en Absorb fire, water, wind (hier heb je op zekere hoogte wat aan)
Dit moet je allemaal in een handige tactiek gebruiken en dan moet de 'moeilijkste' baas van het spel binnen een half uur wel neer zijn
Je kan trouwens ook 99 halen zonder overnieuw te beginnen, dit door op een bepaalde plek te blijven maar die vertel ik nog niet
Ohja, nog even btw, je zal waarschijnlijk evenlang met disc 4 bezig zijn als met alle 3 discs daarvoor (was ik wel tenminste) omdat er iets van 8 sidebosses te verslaan zijn en nog héél veel te doen is voordat je het eindgevecht wel moet doen, het spel is eigenlijk haast free-roaming op disc 4. Elke sideboss zit ook weer een achievement aangekoppelt dus dat is mooi meegenomen.
Op disc 4 kan je vrijwel naar elk plekje terug in het hele spel. En items die je gemist heb kan je kopen in de Auction House (die kom je vanzelf een keer tegen)
Klik om te vergroten...