Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik wacht wel tot deel 2. zijn nog genoeg spellen die me dan wel vermaken.

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.969
    Wat ik nou t neppe vind aan deze DBZ-game, en eigenlijk aan alle DBZgames, is dat er gewoon geen toffe cutscenes inzitten. Altijd moet je maar wat plaatjes zien en hoe ze praten enzo..waarom doen ze niet tussen elk gevecht dat je moet spelen gewoon een toffe compilatie uit de serie?

3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ga Budokai 1 spelen, Reckuuza.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Op gamespot staat een 10 min special over deze game :).

5. k0ifim

k0ifim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat filmpje bekeken op gamespot, maar ik kan nou niet zeggen wow wat mooi. Vind het ook zonde dat je niet meer door de omgeving kan vliegen en dat ze alleen 1 vs. 1 gaan toevoegen. Echt jammer.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.969
    Daar zit t wel in? Ja zo bekend ben ik niet met die Budokai handel (Ps2, heb er nooit een gehad). Maar gewoon, als ze dat ook in Burst Limit zouden doen, zou t wel tof zijn. :+

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Yep. Budokai 1 gaat ook maar van de Saiyan t/m Cell Saga, maar zit wel boordevol prachtigen cut scenes die nagenoeg gelijk zijn aan de Anime.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ MMO: maar aan drie heb je in principe toch ook genoeg? Ik heb iig budokai 3 op de kop weten te tikken, ter voorbereiding op deze. Helaas niet de platinum.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Ben ik nou gek of zit er de laatste tijd op de screens veel blur vergeleken met de eerdere screens. :confused:

11. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, aan 3 heb je qua vechtsysteem en opties genoeg; het heeft alles van 1 en 2 plus meer. Alleen zoals ik ook tegen jou heb gezegd is Budokai 1 qua story mode wel de beste van de 3. Deeltje 1 heeft namelijk cut scenes die echt geweldig zijn, en 3 heeft stukjes waar "tekeningen" d.m.v. balloons met elkaar praten.

Ik zal je eerste gevorderde Goku combo geven:

>PKKK( bij de laaste "Kick, dus driehoekje," moet je even inhouden en dan op X drukken, zodat ie de kick cancelled) daarna meteen verder gaan met KKKK(bij laaste K even inhouden en dan op X drukken) en daarna kun je naar eigen wens nog met een combo'tje verder gaan. Zoals PPPPO of zo iets. Heb je al meteen een 13 hit combo...

12. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    die logootjes onder de healthbar op screen 5 duiden op een soort rpg elementen? uitrusting enzo?

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ook op zoek naar deel 1 dan maar :+

14. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet hoe betrouwbaar het is natuurlijk, maar ik kwam dit tegen op de wehkamp site. Lijkt me super en misschien wel interessanter dan burst limit. 31-12 is wel ver weg alleen.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Lijkt me een foutje denk ik. Wehkamp moet je nooit vertrouwen als het om gamereleases enzo gaat.

16. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    dacht het al, maar toch jammer dat die serie niet gewoon naar de xbox komt :mad:

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    vind het zo jammer dat deze game een pure fighter word, geen verwoestbare omgeving, geen content die komt en maar tot de perfecte cell saga. Erg jammer vind ik, als ze het als Tenkachi hadden gedaan had ik hem wel gehaald (vechtsysteem daar vind ik persoonlijk geweldig). Snap ook niet waarom ze er geen RPG iets van maken net als Naruto, daar is DBZ ontzettend geschikt voor!

18. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    idd het hele puntensysteem zit er al in, vooral in de eerste saga's. Ik snap echt niet dat die omgevingen niet te verwoesten zijn, dat is juist een van de vetste dingen aan DBZ. Ik hoop echt dat ze hun standpunt herzien, want dat is wel iets wat ik heel erg ga missen.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    toch nog even hier spammen, want ergens anders kan ik het niet vinden.

Wat is het verschil tussen budokai 3 en budokai tenkaichi 3? En in relatie tot dit spel: Welke lijkt het meeste op Burst Limit?

20. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Budokai 3 :)

Deel Deze Pagina