Wat ik nou t neppe vind aan deze DBZ-game, en eigenlijk aan alle DBZgames, is dat er gewoon geen toffe cutscenes inzitten. Altijd moet je maar wat plaatjes zien en hoe ze praten enzo..waarom doen ze niet tussen elk gevecht dat je moet spelen gewoon een toffe compilatie uit de serie?
Ik heb dat filmpje bekeken op gamespot, maar ik kan nou niet zeggen wow wat mooi. Vind het ook zonde dat je niet meer door de omgeving kan vliegen en dat ze alleen 1 vs. 1 gaan toevoegen. Echt jammer.
Daar zit t wel in? Ja zo bekend ben ik niet met die Budokai handel (Ps2, heb er nooit een gehad). Maar gewoon, als ze dat ook in Burst Limit zouden doen, zou t wel tof zijn.
Yep. Budokai 1 gaat ook maar van de Saiyan t/m Cell Saga, maar zit wel boordevol prachtigen cut scenes die nagenoeg gelijk zijn aan de Anime.
@ MMO: maar aan drie heb je in principe toch ook genoeg? Ik heb iig budokai 3 op de kop weten te tikken, ter voorbereiding op deze. Helaas niet de platinum.
Ja, aan 3 heb je qua vechtsysteem en opties genoeg; het heeft alles van 1 en 2 plus meer. Alleen zoals ik ook tegen jou heb gezegd is Budokai 1 qua story mode wel de beste van de 3. Deeltje 1 heeft namelijk cut scenes die echt geweldig zijn, en 3 heeft stukjes waar "tekeningen" d.m.v. balloons met elkaar praten. Ik zal je eerste gevorderde Goku combo geven: >PKKK( bij de laaste "Kick, dus driehoekje," moet je even inhouden en dan op X drukken, zodat ie de kick cancelled) daarna meteen verder gaan met KKKK(bij laaste K even inhouden en dan op X drukken) en daarna kun je naar eigen wens nog met een combo'tje verder gaan. Zoals PPPPO of zo iets. Heb je al meteen een 13 hit combo...
weet niet hoe betrouwbaar het is natuurlijk, maar ik kwam dit tegen op de wehkamp site. Lijkt me super en misschien wel interessanter dan burst limit. 31-12 is wel ver weg alleen.
vind het zo jammer dat deze game een pure fighter word, geen verwoestbare omgeving, geen content die komt en maar tot de perfecte cell saga. Erg jammer vind ik, als ze het als Tenkachi hadden gedaan had ik hem wel gehaald (vechtsysteem daar vind ik persoonlijk geweldig). Snap ook niet waarom ze er geen RPG iets van maken net als Naruto, daar is DBZ ontzettend geschikt voor!
idd het hele puntensysteem zit er al in, vooral in de eerste saga's. Ik snap echt niet dat die omgevingen niet te verwoesten zijn, dat is juist een van de vetste dingen aan DBZ. Ik hoop echt dat ze hun standpunt herzien, want dat is wel iets wat ik heel erg ga missen.
toch nog even hier spammen, want ergens anders kan ik het niet vinden. Wat is het verschil tussen budokai 3 en budokai tenkaichi 3? En in relatie tot dit spel: Welke lijkt het meeste op Burst Limit?