Ehhh, het is wel gratis hoor?
Daarnaast vind ik de GT5P Pack buitengewoon sterk (en daarom is dit ook geen onverwachte pack). GT5(P) heeft een enorme aantrekkingskracht op de PS2 crowd.
En about die films, vergeet niet dat de PS3 in veel gevallen enkel voor Blu Ray films wordt gekocht. Deze pack is er niet voor de gamers, maar voor de filmfreaks. (De enige verstandige reden om uberhaupt voor een PS3 te gaan wat mij betreft \o/)
Ik heb een openbaring voor je: de meeste spelers worden door die noobs van jou afgeslacht, omdat de meesten nog veel slechter gamen dan die "noobs". En dat kwaliteitsniveau blijven ze houden, omdat die noobs steeds beter worden en zij niet. Niet iedereen speelt 7 dagen in de week 3 uur per dag (en meer) Halo weet je. Er zijn er ook die de single player te moeilijk vinden op Easy en toch online willen spelen. Ja, ik weet het, allemaal rare concepten, maar de wereld zit er vol mee. "Halo 3 uit gespeeld in 6 uur??? WOW ik ben al 60 uur bezig en nog niet klaar. Hoe kan dat nou?"
En over die Wii, je hoort mij dat niet ontkennen. De Wii is een enorm succes. Maar dat zijn Idols, Dancing Queen, So You Wanna Be A Popstar en de Gouden Kooi ook, maar je zult mij er niet naar zien kijken hoor.
Laatst bewerkt: 28 feb 2008