Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Zo echt supermoeilijk is Veteran ook weer niet. Call of Duty 2... daar was het nog een stuk pittiger.

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar je snapt toch wel wat ik bedoel, gewoon onrealistisch moeilijk. Als je eenmaal voorbij een punt bent dan spawnen er geen vijanden meer. Als je blijft staan op een bepaald punt dan kan je blijven schieten.....Maakt het echt niet leuker.

Ik ben echt wel bereid om stukken opnieuw te doen e.d. maar op deze manier is het gewoon echt frusterend.

Welke missies zijn echt het allermoeilijkste op Veteran?

Dan sla ik die voorlopig even over totdat ik de andere wel heb gehaald iig, dan stort ik me op het einde wel op die moeilijke kutmissies :p

Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets hoopte ik ook, en het liefst dan 25 Achievements met elk tellend voor 10 Gamerscore..

4. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg gewoon Charlie don't surf niet gehaald op veteran. Liepen jullie langs links of rechts in die grote studio met veel pc's?

5. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Alleen One shot kill was echt pittig aan het eind bij de reuzenrad. Verder ben ik zowat overal zonder veel moeite doorheengekomen.

6. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Net gerushed naar de deur waar je hierna in moet en daar gewacht en niemand spawnde meer.....Leuk man! :D

Wel gehaald dus

7. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik bij de wapens die verschillende fire modussen kennen (zoals de M4, MP5 ed.) switchen tussen de Single shot, (Burst) en Auto?

Het zal vast wel eerder gevraagd zijn, maar ik zit nu op mijn werk en heb dus niet al te veel tijd om alles door te spitten ;)

Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  8. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    net als bij Rainbow six vegas? Nee dat zit er niet in ;)

9. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0

Je kunt dus helemaal niet switchen in de fire modus? :eek:
    Dit kan namelijk bij zo goed als elke game met een beetje realitische wapens... :{

10. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat Call of Duty niet echt realistisch is.

11. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kunnen switchen tussen single en auto is toch wel aardig vanzelfsprekend. Weet iemand of deze mogelijkheid misschien alsnog in een update komt?

12. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ugh, nadat mijn Xbox 360 ruim 2 maanden uit heeft gestaan heb ik toch maar weer Xbox Live met CoD 4 gekocht (de BETA vond ik fantastisch dus die keuze was niet al te moeilijk).

Gisteren de SP in een dagje uitgespeeld (op de op een na makelijkste moeilijkheidsgraad) en ik zat idd vast op dat TV-station level...De enige reden was dat ik dus de hele tijd bleef zitten maar ze bleven spawnen (wat ik dus nog niet door had :p) toen ik eenmaal ging lopen was het appeltje eitje, vandaag maar ff uitspelen op Hardened.

Wat een geweldige SP mode is dit trouwens... Dat level dat je met 1 zo'n gastje moet snipen, echt geweldig goed.. Vind alle levels wel erg mooi en best origineel uitgewerkt en eindelijk heb je ook niet alleen maar missies waarbij je C4 moet gebruiken op AA-guns!

Binnenkort maar online beginnen, in de beta heb ik dat heel veel gespeeld maar gisteren dus nog niet..Eerst ff SP helemaal uitspelen :p

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    1 tip, zet je game nu alvast op Veteran! Je speelt het toch uit en het verscihl tussen hardened en veteran is niet zo groot, alleen wat meer spawnende vijanden. Anders moet je straks al die levels NOG een keer doen met die irritante "bugs" erin.

14. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    In het echt kan je wel switchen tussen single en auto maar ik heb het niet eens gemist. Online hebben ze daarvoor verschillende wapens zoals de G3 is single en de m4 ook en de m16a4 half-auto of zoiets.
    Maar denk niet dat dit in een update komt

15. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0

Oke jammer, vind het namelijk wel erg handig voor de langere afstand, bovendien hoef je dan ook minder snel te reloaden. Heb de game pas sinds gister (na een langer Live-loze tijd;)) ik hoef dus niet meer te zoeken naar de "knop" :)

16. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar voor langere afstanden zou ik sniper gebruiken of m16a4/m4/G3.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    m4 = full auto net als de g36c , denk dat je de m14 bedoelt :b:

18. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Verkeerd gelezen :)

19. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik denk dat ze dat niet erin hebben gezet omdat sommige wapens dan te sterk zouden worden. Ik moet er niet aan denken dat de m16 bijv een full auto mode had!!! Dan zou iedereen dat wapen kiezen.
    maar het kan ook dat de wapens juist wel realistissch zijn, want van elk wapen zijn er veel varianten en niet elke variant heeft burst of full auto mode, omdat ze voor verschllende doeleinden worden aangepast.

20. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    De gewone standaart M16(A2) kan in RL ook niet full auto, alleen single en burst, dit kan dus in vrijwel elk spel. Ik vind het dan ook verwonderlijk dat dit hier niet kan. Ik wil gewoon graag met mn M4 single en full auto kunnen knallen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina