[Algemeen] Halo 3 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik ja, gelukkig Vetoed iedereen alle fatsoenlijke gametypes, zodat je altijd die belachelijke dingen moet spelen. En als er dan een keer ná een veto The Pit komt ofzo, dus wel een normale map, leaved iedereen.

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    De mensen bij Bungie zijn gewoon een stelletje retards dat ze een goed spel hebben gemaakt, maar er geeneens ff een fatsoenlijke Slayer-only Matchmaking onderdeel in kunnen stoppen. Owja, dan heb je Rumble Pit. Nou, het merendeel wat ik krijg is dat tergende Swords of King of the Hill of Odd Ball. Nee, dat is leuk.
    Halo 3/2 had zoveel leuker kunnen zijn als er gewoon een normaal online-systeem inzat, zoals bij Halo 1 op de PC, ipv die tergende Matchmaking.

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, het trieste vind ik ook nog dat ze altijd over willen komen als een developer die luistert naar zijn users... Dit spel had zoveel beter kunnen zijn als ze een paar simpele dingen zouden veranderen. Het zou fantastisch zijn als WHOOOHOOO spelers gescheiden zouden worden van normale spelers, dan zou iedereen zijn zin krijgen. De eerstgenoemde groep mag lekker Hammerzeit/Swords/One Sided VIP (echt, wtf...), Shotty Snipers, Land Grab etc. spelen, de andere groep Team BR's, normale Team Snipers, HC Oddball/Flag etc. spelen.

Belabberde maps zoals Isolation mogen ze van mij trouwens echt volledig herzien of gewoon weglaten. De spawns op die map zijn nu echt een grap.

4. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook irritant dat als je met een groep groter dan 5 speelt dat je dan de hele tijd die d-pad omhoog moet duwen.

Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  5. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Biba, dat Team Hammers e.d. weghalen zie ik niet zo snel gebeuren. Er zijn altijd wel mensen die dat willen doen, als er dan een aparte playlist voor komt zitten er misschien maximaal 500 mensen in ofzo en duurt het veel te lang om een match te vinden.

Dat wil bungie ook niet hebben denk ik hè..

En wtf is er mis met Shotty Snipers, da's gewoon awesome.

6. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd, maar alleen snipers vind ik vaak niet leuk omdat het altijd op narrows is. En daar kan ik voor geen meter snipen.

7. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon het midden controleren, en tijdens het springen schieten. Ondertussen de spawns in de gaten houden, kun je vaak makkelijk headshots geven.~

Hoop dat er een aparte list voor komt, team snipers. Mja dat zal met die lag helemaal vreselijk zijn. Merk het trouwens pas sinds de laatste update, daarvoor geen last van.

8. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben momenteel Major grade 3 met 870 XP, Highest Skill 34. Ik wil niet hoger omdat ik een Field Major wil worden.

Zodra ik dat bereikt heb maak ik een nieuw accountje aan :)

Trouwens ik word soms helemaal gek van Bungie, soms word ik er gewoon uitgegooid(Laast nog 1 kill voor het einde :x ) Gaat er nog een punt af ook, terwijl ik wel gewoon het carnage report kan opvragen, en mijn verbinding niet eens zo heel slecht is :/

Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  9. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb soms dat als ik quit dat mijn rank zelfs omhoog gaat.
    Gisteren met team hardcore werd ik helemaal gek van die lag dus ik quit. En vandaag zie ik dat ik 2 levels omhoog ben gegaan8)

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een beetje skill heeft zin in Double Team?

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind swords juist wel leuk, win ik ook vaak :)

12. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, want volgens mij als je quit en je team wint gaat je HS alsnog omhoog. Ik heb dat ook al een paar keer zo ervaren ;)

13. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als maar 500 van de 100-300.000 mensen die online is het wil spelen, waarom zit die game uberhaupt in het spel verwerkt? Ik vind het echt typisch een game voor Customs, net als swords.

Wat er mis is met Shotty Snipers, is dat het de ADHD variant van normaal Snipen is. Niet meer mooi en moeilijk noscopen, maar gewoon van 5 meter afstand door de host neergeshotgund worden. Het is echt onbegrijpelijk dat Shotty Snipers tot 50 kills gaat, maar gewoon Snipers tot 25. Bungie komt alleen maar de zwakkere spelers tegemoet, beetje last van het mariokart syndroom.

14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Snipen in Shotty Snipers juistem super makkelijk. Vooral het no-scopen over de hele map zorgt voor verbaasde blikken.. :)

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Shotty Snipers is idd dikke fun. Jammer dat dat niet meer in Rumble Pit zit.
    Ik vond de Beta 10x leuker dan t spel zelf. Omdat je alleen maar Slayer in Matchmaking had. Dat heb je nu dus niet meer en dat sucks. Ook zit High Ground nooit meer in Rumble Pit, een map wat mijn persoonlijek favoriet is. Zat wel in de Beta. Mja. Dan maar Social Slayer doen. Maar dan heb je weer een n00b-team. En swords is tergend. Zit je een half uur op elkaar in te hakken, wordt je gekilled door iemand anders. |:- Damn Bungie, please, maak gewoon een Slayer-only Matchmaking onderdeel. Ik snap sommige mensen trouwens ook niet. Hebben ze 600 EXP, maar zijn ze level 16. Willen ze geen hogere rank worden of zijn ze zo slecht in Ranked? :+

16. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Exp boosters. Gaan ze met 5 controllers rumblepit doen.

17. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Met 5 controllers :lol:?

18. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha als ze het met 4 contollers doen worden ze altijd derde dus krijgen ze exp erbij.

19. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou het verschil tussen slayer en slayerBR??

20. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Met slayer begin je met een Assault rifle en met Slayer BR begin je met een Battle rifle.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina