[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 5]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik vond het begin zeer sterk, werd gelijk in het verhaal meegesleurd. Daarna vond ik het zwakker worden.Middenstuk vond ik iets minder,je wordt zo gewend aan de snelle beelden van hollywood (dus binnen 3 seconden wel 5 cameraswitches).Aan het eind was ik weer een beetje wakker .

    Alleen ik had wat meer speelminuten verwacht van tommy lee jones. Vond zijn humor wel erg droog !!!

    Mijn eindcijfer : 8
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ohw dat gaat nog leuk worden voor mijn vriendin, die weet namelijk niks van de film zelf nog. 8)
     
  3. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin kon ook al niet begrijpen waarom deze films zoveel oscars heeft gewonnen :)
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zat gister met mn pa I Am Legend te kijken(overregens goede film) en ineens zegt ie: dit komt me echt heel erg bekend voor dit verhaal.. en toen het afgelopen was zei ie wacht ff...
    toen issie naar de dvd kast gelopen en haalde The omega man eruit. en heeft die opgezet.. en toen viel het mij ook op, was gewoon bijna precies dezelfde film
     
  5. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Zijn ook allebei gebaseerd op het boek. ;)
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik ben legende is ook een re-make van De Omega man.
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren The Kingdom WMVHD gezien
    Goede film, mooie actie, maar wel iets te weinig.
    Ik geef een hoger cijfer omdat het beeld echt prachtig was, en het geluid om van te smullen!

    7.5
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    I am Legend

    Eerste helft van de film vond ik tof en boeiend en tot daar zou ik dan ook een 8 geven. Ik werd er als kijker redelijk in meegesleurd. Op het moment dat het wijf in beeld kwam met haar zoontje en dat gelul over God werd de film voor mij echter compleet verkracht. Jammer. Ik geef een 6.

    John Rambo

    Hier had ik niet veel van verwacht. Maar dat viel me toch even mee zeg, wat een (visueel) geweld en intensiteit. Heb me met deze film goed vermaakt en Stallone kwam nu echt (zoals eerder gezegd) als veteraan over. Ik geef een 8 voor het goeie vermaak en 'kijk-deze-film-op-vrijdagavond-met-vrienden-en-bier' gehalte. Ik vond die kerel met die sniper rifle trouwens ook tof. Wat een gun zeg 8)
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Was op vakantie en had een paar films mee genomen voor in de auto,
    Heb er maar 2 gezien:
    American Pie: beta house
    Als je van tieten houd kijken :9
    &
    Wild Hogs
    Ook een grappige humor film :D
     
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Beowulf
    hoe vet gemaakt :cool: wel aardig verhaal geef het wel en 7

    Knocked up
    haha wel geinige film, duurde alleen dik 2 uur, beetje te lang...wel gelachen ook een 7

    Let's kill bobby Z
    Paul walker :cool: Olivia Wilde (L) maar verhaal viel beetje tegen een 6 :+
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Gisteren naar Rambo 4 geweest. Mijn god, zoveel bloed en gore heb ik nog nooit in een film gezien. Echt onbenullig maar wel grappig8) Verhaal etc was verder niet echt boeiend ofzo maar daar kijk je deze film ook niet voor
     
  12. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren Once gezien. Echt een héérlijke film. :D Oscar voor beste soundtrack is ook dik verdiend imho.

    Verder vandaag Juno gezien, origineel en leuk.
     
  13. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Hitman gezien, wel wat ouder, maar ik vond hem heel mooi persoonlijk.

    Verhaal was goed, vooral de gevechten vond ik mooi. Niet onrealistisch, uiteraard wel een beetje het is wel een film, maar toch wel heel strak.

    7.8/10 :)

    If I die, I will die in dignity.
     
  14. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatst gezien:
    Ghostbusters 1&2:
    Leuke films, maar geen top. De eerste is beter dan de tweede vind ik.

    You, me and dupree:
    ook een komedie. Had hem nog nooit gezien en ik vond de film wel meevallen, niet geweldig, maar ook niet slecht.

    Americain Psycho:
    Ik vond dit een een goede film. Het is gebasseert op een boek, maar heb dat nooit gelezen. Christian Bale speelt hierin weer een goede rol.

    Boondock Saints:
    Ook nog nooit gezien, maar ook dit was een goede film. 2 mannen en later komt er nog een bij, besluiten om al het kwade te vermoorden om ze niet hun straf te laten ontlopen.
     
  15. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Stargate: Arc of Truth
    Nu aan het downloaden, ik kan niet wachten :D :D
    Stargate FTW
     
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33

    Hij was gewoon mega FAKKING vet! als je op je 60+ dit nog kan, dus acteren en registeren PETJE af! Hele wrede mooie film! Zeker een tweede keer kijken waard }:]
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    net american pie beta house gekeken:


    een film met een mooi verhaal:p
    wel vet dat die ene kerel in elke american pie weer terug keert:+
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    John Rambo Goede popcorn film. Aan de actie is niks af te dingen, aan het flinterdunne verhaal wel 8)

    Alibi Er zitten erg flauwe grapjes tussen, waar ik altijd wel om kan lachen, maar verder een uitermate slechte film :x
     
  19. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Donnie Darko

    Vond dat toch dat ik een impressie van Donnie Darko moest geven.

    Heb de film op ze minst al 5x gezien en dat verdient deze film ook.
    Goede films zijn films die je na afloop nog doen nadenken, dat zijn de films die je vastpakken en niet meer loslaten.Donnie Darko is zo film. De liefdes relaties tussen Donnie en Gretchen is exact zoals ik die verwacht een film als dit, en dat is dus perfect. Niet teveel in beeld gebracht en niet te romantische.Gretchen is ook niet een uber lekker wijf maar een meisje dat gewoon ''dat'' heeft!

    Over de kwaliteiten van het script en de regisseur ben ik ook enorm goed te spreken, de film zit bom vol met kleine (leuke/grappige) dingen die je pas gaan opvallen na 2 keer kijken, zoals
    levende Frank die meer dan 1x langs kom, en de dikke jogger die eigenlijk lid is van de FAA
    of pompoenen waar de het ''konijn'' in gesneden is.

    Om het verhaal kort beschrijven, waanzinnig, onbegrijpelijk, vreemd, niet te volgen en toch zou dit in mijn ogen een enorme cult hit moeten zijn. Helaas kennen weinig de film echt/ en andere haken af voordat het echte verhaal begint.

    Totaal cijfer: 9,6 <-- Hoogste gegeven cijfer ooit door mijn
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    I Am Legend
    Gisteren per toeval gezien. Broertje van m'n vriendin had 'm thuisliggen. Eh ja, zoals iedereen eigenlijk al zegt, begin is heel dik. Maar dat einde is zo ongelooflijk slecht gedaan...
    Ze hadden beter het boek kunnen volgen. Dat had er een interessant einde aangezeten. Het is nu echt gewoon *klats* *boem* The End.
    Lijkt wel of 't geld op was ofzo...

    Omdat de rest van de film wel heel vet was, een 7.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina