1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Hmm ik snap hem niet.Ik zie aleen zond ding wat in de grond zit en dan heeft de zelfde kleur als de platforms maar hij glimt niet
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dan moet je het maar even wat uitgebreider google want er is werkelijk niks moeilijks aan waar dat zwaard zit :):
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Idd\o/
     
  4. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik moet hem nu aleen nog maar ff zoeken maar ik moest bij dat ding als je net de boss hebt verslagen moest je op dat ding Examinen dat heb ik nu gedaan dus ik hoop dat ik hem vind :)

    Edit : Ik heb hem al,kijken of er nog meer leuke dingen zitte
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  5. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
  6. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    zit nu na 9 uur op disc 2
     
  7. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister gehaald, ik moet zeggen WAT EEN SPEL_O_

    Dit is echt een super vet spel. De hele sfeer en het verhaal doen het 'em echt goed. Zit nu op 5 uur gameplay en kom net die cel uit. Vanavond weer verder spelen:thumbs:
     
  8. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit was dus de eerste en laatste keer dat ik wat bij Play-Asia bestel :mad:
    Ik had LO net zo goed in de winkel kunnen kopen, dan had ik hem nog eerder ook.
     
  9. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met dezelfde gevoelens... =(

    Ik troost me dan maar met het feit dat we iig een beter doosje hebben en (na waarschijnlijk de kosten van de douane) een iets goedkoper spel.

    Maar idd m'n 1e ervaring is ook slecht en dat gaat play-asia voor mij nekken. :{
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dan kunnen jullie beter ipv zeggen niet meer bij P-A te bestellen zeggen dat jullie gewoon nooit meer wat importeren. Want het heeft niks met Play-Asia te maken en alles met goederen uit het buitenland, zul je bij elke winkel hebben die niet in Nederland zit.
     
  11. den3004

    den3004 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb deze game bij Play-Asia besteld, de 12e februari verzonden, en ook nog niets binnen.:mad::mad::mad:
     
  12. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zeker gelijk. Het is ook jammer dat P-A het moet ontgelden terwijl het eigenlijk de 'schuld' is van de douane.

    Maar ik heb voor mezelf al een oplossing! Ik ga vanavond ff een europees exemplaar scoren. Een maatje van me zit met een r.o.d. en moet nog zeker 2 weken wachten. Hij wil ook graag LO. Dus als ik LO van P-A binnen krijg dan verkoop ik de europese aan mn maat! Brilliant :thumbs:
     
  13. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit ook nog steeds op de verzending van play-asia te wachten helaas... Hoop dat hij snel komt!
     
  14. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Woohooo \o/ 'k heb em voor me liggen :D

    Eindelijk aan het avontuur beginnen en ook eindelijk ontopic kunnen posten ;)

    :b:_0/
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game bij Renchi besteld. Had de game 31 januari besteld, de game was op 4 februari verzonden uit Hongkong en kreeg hem 7 februari binnen. De game kostte 32.22 euro excl verzendkosten en 37.89 euro incl verzendkosten.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2008
  16. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm zojuist ook gekocht en ben nu bij de Grand Staff :D

    Geweldig spel, beter dan Blue Dragon.
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Amen! Ga nu maar je avatar veranderen:+:)
     
  18. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Zag hem vandaag thuis liggen na een weekje snowboarden. Heerlijke om zo thuis te komen.

    2.5 uur gespeeld, en ik moet zeggen, hij bevalt uitstekend!
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de game inmiddels een aantal uur gespeeld. Ik moest de eerste paar uur van disc 1 even flink doorbijten. Die eerste paar uur wisten me niet echt te grijpen. Ben nu inmiddels verder op disc 1 en nu vind ik de game wat beter worden. Jammer van het wat mindere begin.
    Moet wel zeggen dat ik Blue Dragon de betere en leukere game vind tot nu toe. Lost Odyssey is qua kwaliteit trouwens geen Final Fantasy. Bepaalde mensen claimen dit, maar bij Final Fantasy is echt alles heel goed uitgewerkt en op alle vlakken is de game gepoetst en in balans. Bij Lost Odyssey is hier geen sprake van. Vind tevens het combatsysteem nu wel echt achterhaald worden. De gevechten in de game zijn erg traag en duren vrij lang. Final Fantasy heeft de volgende stap gemaakt en in Final Fantasy 12 heeft men een nieuw goed combatsysteem. Blue Dragon heeft een soort van gelijk systeem als Lost Odyssey, maar toch vond ik de combat in Blue Dragon sneller en fijner aanvoelen.
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2008
  20. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist bij disc 2 aangekomen.
    Wat een vette game zeg ! :)

    Moet wel zeggen dat hij veel moeilijker is dan Final Fantasy titels, heb al vaak gevechten overnieuw moeten doen. Maar soms zijn de gevechten ook wel een beetje oneerlijk, 6 tegen 3 ofzo en dan vallen ze ook nog eens 2 keer zo snel aan... maar verder wel een erg leuk spel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina