Grand Theft Auto IV [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    O die is slecht. 8)

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    staat ook "hardcore" tussen .. dat is in amerika toch "hardrock" ?

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ze mochten ook niet alles vrijgeven en er zijn 18 zenders en ik denk niet dat er 8 zenders zijn met alleen maar talkshows en reclame.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Screens zijn vet, alles is netjes. Over de 100 uur, mhm ik ga deze game over de 200 uur spelen. :cool:

Nog 2 maanden!

Laatst bewerkt: 29 feb 2008
  5. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als TheLiveEye nou niet zou gaan stoppen kon ik kijken hoeveel uur ik die game wel niet zou gaan spelen, ik weet wel dat het er verdomde veel worden.

Zelfs als ik de game uit heb zal ik hem waarschijnlijk gewoon nog een keer doen, heb ik tot nu toe bij alle vorige GTA's ook gedaan.

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Bij de vorige GTA's kon je altijd bij de stats zien hoe lang je gespeeld had dacht ik. Misschien dat het hier ook weer is. Had met Vice City echt over de 150 uur.

7. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik bij San Andreas over de 200 uur. Maarja in die game was ook zoveeeeel te doen. Als ik nog een ps2 had zou ik hem nog spelen. Ben benieuwd hoeveel uurtjes deel IV ons gaat opleveren. Als de tijdteller er maar weer inzit.

8. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, dat klopt ook want je kon ook precies zien hoeveel civils je gekilt had etc. :)

9. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zit met een dilemma. 25 april krijg ik vakantie, 29 april komt GTA IV uit, en in mei heb ik centrale examens.

Aan ene kant, ik sta voor alle vakken 7 en 8 en mag wel lage punten halen om toch te slagen, dus kan ik GTA meteen kopen bij release en spelen.

Of ik ga beetje leren voor examens en koop GTA de dag dat laatste examen erop zit.

Middenweg is er niet, als ik GTA koop, kan ik hem niet in de kast leggen, dan MOET ik hem gewoon spelen:9

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou toch echt wachten. Aan je cijfers heb je je hele leven nog iets en GTA loopt echt niet weg ofzo. Je hebt daarna nog vele maanden, dan wel jaren om hem te spelen en waarschijnlijk nog plezier van die korte inspanning begin mei :)

(ik weet het, het klinkt als de moraalridder maar het is wel de slimste manier denk ik)

Laatst bewerkt: 29 feb 2008
  11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    ik ben het met loonens eens;)

12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Tuurlijk gaat een spelletje (een object) voor school.. Hieraan heb je 4/5/6 jaar aan gewerkt en is gewoon je toekomst

13. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wie zit er nou gedurende 3 weken voor een eindexamen 24/7 te leren? Iedereen heeft wel ontspanning nodig, en het lijkt me dat GTA IV de ideale uitlaatklep is om je frustraties voor het eindexamen los te laten :D

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jezelf wel weet MikMakMan dat dit niet zo werkt. Als je zo'n spel thuis hebt, dan smeekt deze gewoon om gespeeld te worden.

Dan ga je denken:
    Ah, kan wel een middagje. Dan is het half 6, ff eten, douchen, sporten of what so ever en dan is het nog maar 2 uur leren. Ahhhh, die 2 uur leren heeft ook geen zin meer, nog maar ff GTA! Dan zit je tot 's nachts te gamen en ben je de volgende dag weer brak, niet fit dus voor je examens.
    Dan ben je die hele dag weer brak en kan je je niet concentreren en zo verneuk je alsnog je cijfers.

Ben verstandig en wacht gewoon, je hebt zat andere games om je frustraties aan kwijt te raken waar je WEL mee kunt stoppen. Want, laten we ff serieus zijn...met GTA stoppen is bijna onmogelijk als je de hele dag vrij bent.

15. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf stond er slecht voor, maar toch ook goed. Telkens één dag van te voren leren of zelfs de dag zelf nog vond ik voldoende voor een 5.5. Bij de examens idem dito. Eén a twee dagen van te voren beginnen is voor mij voldoende. Als jij moeilijk kan leren zou ik nog even wachten. Heb je hetzelfde als ik, KOPEN!

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.959
    Tering, heb je geen leven ofzo? :+ Serieus, er was geen reet te doen in San Andreas. Ik weet niet wat je de 200 uur gedaan hebt maar ik zat op 98% in 58 uur..en had niks gerusht!

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik heb ook over de 200 uur met San Andreas gespeeld, er is gewoon ongelofelijk veel te doen.

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als je ervan houdt om gewoon flink te kloten en rond te rijden/vliegen, dan haal je die 200 uur makkelijk. Als je daarentegen missies en activiteiten gaat doen en verder niks, dan is hij "redelijk snel" uit te spelen ja.

19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  20. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    nice!
    ik wil de game nu echt even in actie zien!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina