[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Moet je in het Xbazaar gedeelte zoeken, niet hier. ;)
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kan toch ff vrage?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, je kunt hem beter zoals Fiasco al zei in het x-bazar topic vragen. En anders een PM sturen. ;)
     
  4. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    Is ook een grapje vind ik ! Duidelijk sd tv gamers,
    als je goed kijkt in AC kun je de blokjes zo tellen.Dan de textuur en opbouwing nog gezwegen.
    Heb het spel ook direct verkocht.
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet nog steeds aan dit spel beginnen! Heb het tegelijk met COD4 binnengekregen en heb de keuze gemaakt om eerst daar wat tijd in te steken....

    Lijkt me vooralsnog een bruutspel, moet alleen nog even wachten want heb momenteel weinig tijd om te gamen, en om dan games door elkaar te gaan spelen lijkt me ook niet echt alles.
     
  6. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    GOW is idd nog steeds zeer mooi, er is geloof ik bijna 8 jaar aan gewerkt, ik heb namelijk, in ik dacht pc-zone toendertijd plaatjes gezien van de locust, omdat dit spel op een nieuwe engine liep(Unreal engine). Iedereen dacht toen dat dit de nieuwe Unreal werd.
     
  7. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm tja, aan de eerste trailer is ook helemaal geen cover systeem te herkennen:

    [yt]xAyCUfpv9mk[/yt]

    En het leek heel erg op unreal bij 0.46-0.50 vind ik
    En het leek bijna op een horror shooter ofzo :eek:
    Btw leuk om dit terug te zien, dan zie je wat er allemaal is veranderd sinds de 1e trailer en het echte spel :)
     
  8. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral dat ze dat grote beest eruit gehaald hebben :mad: en er niet tegen kunt vechten...
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als je er de pc voor hebt,.. in de pc versie vecht je wel met de Brumak. Vind t nog steeds een beetje vreemd dat die extra content nite via Live beschikbaar is gemaakt voor de 360 versie
     
  10. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. En ze zeggen dat die er ook nooit komt, omdat het exclusief voor de PC is..

    En op mijn doosje staat toch ook echt 'only for xbox 360'.
    En dan naaien ze ons xbox bezitters door hem uit te brengen voor de PC en dan ook nog is exclusieve troep erbij te doen. Dan voel ik me echt backstabbed :|
    Maar die discussie is al vast vaker geweest, en ik wil hem niet weer opwaaien..
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Inmiddels via de xbazaar gekocht en verw8 em donderdag! Dus dan hebben jullie er weer een noob bij:9
     
  12. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Godver-fucking-domme! Nou word ik er echt helemaal gek van. Ik speel nou al een hele tijd online maar er is één achievement die ik maar niet krijg en het is echt de grootste noob-achievement die er maar is, namelijk de Around The World achievement. Ondanks dat ik al meerdere tientallen keren op elke verkrijgbare map gewonnen heb krijg ik toch geen achievement. Het is dus overduidelijk een bug.

    Iemand enig idee hoe je dit oplost? Begint me nou onderhand echt op de zenuwen te werken...
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je je druk maakt over een achievement :eek:
     
  14. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik maak me normaliter niet echt druk om bepaalde achievements maar wel bij bepaalde games waarbij ik het leuk vind om er zoveel mogelijk te halen. Zit nou bij Gears of War op 940 en er zijn enkele achievements die ik allang had moeten hebben: Dom achievement (30g), headshots (30g), Revives (30g) en dus Around The World (30g). En die eerste 3 zal ik uiteindelijk wel een keer toevallig krijgen maar zo'n noob-achievement zoals Around The World komt maar niet.
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Je moet je een leren drukmaken over achievements. Achievements zijn toch vet? Dan speel je tenminste nog ergens voor. :)
     
  16. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    De achievements voegen sowieso echt ontzettend veel replay-waarde toe aan een game. I like it!
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, maar als een achievement het een keer niet doet en je hem toch gehaald hebt, so what? Ik speel niet voor de achievements trouwens, ik speel voor de lol.
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Het ligt eraan of je 'm helemaal uit wil spelen, dus in dit geval 1250/1250G. Dan zou 't lullig zijn als er 1 geglitched was..
     
  19. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies je hebt een doel, en dat maakt de speelduur vaak langer. Net zoals Guitar Hero, ik speel het alleen omdat m'n miezerige 225 Gamerscore lang niet genoeg is.

    En inderdaad je kan het nu echt zien hoeveel het veranderd is. En m'n gevoelens voor Carmine waaien weer op. Dammit wat wil ik die gast graag weer terug hebben, ondanks z'n onnodige Locust gehijg..
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Speeldruk? :{ En volgens wie is je gamerscore niet genoeg? Als je het zelf niet genoeg vind en je alleen daarom speelt dan weet ik het ook niet meer :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina