[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat voor mededeling geeft ie dan .. dat is de beste oplossing namelijk heb je hem aangesloten? Is de wireless bridge de laptop? of een kastje?
     
  2. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    De wireless bridge is een kastje (Belkin wireless G Gaming Adapter), de bridge geeft aan dat hij een draadloze verbinding heeft gemaakt. maar ik krijg op m'n xbox de foutmelding: your gateway did not respond to a network request.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm kan je de gaming adapter configureren op je pc .. mogelijk gaat het daar mis. Anders moet je handmatig de gateway (router ip adres/dns/subnet) gaan geven.
     
  4. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat kan. zit namelijk ook software bij. ik denk ook dat het met de beveiling te maken heeft, want we hebben wel een beveiliging zitten op het draadloze netwerk. alleen ik weet niet welk type beveiling dit is. maar ik ga het nu ff proberen!
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ok zorg at hij is ingesteld dan moet het lukken .. je kan de beveiliging ook checken op je laptop anders moet je het even aan je vader vragen (voor het wachtwoord)
     
  6. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het wachtwoord wel, maar ik weet niet of het een 64-bit WEP, 128-bit WEP of WPA/WPA2 wachtwoord is?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als het een een wachtwoord is als in wachtwoord dan is het vermoedelijk wpa psk ... (kan je zien op je laptop --> wireless security)
     
  8. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net geconfigureerd via de computer, nog steeds dezelfde foutmelding|:- maar als ik alle settings op automatisch zet op m'n xbox, krijg ik de foutmelding: Your console was unable to negotiate a lease with your DHCP server. ligt het hier misschien aan?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat zou kunnen. Weet je zeker dat hij goed geconfigureerd is? dus krijgt hij een ip adres.. kan je de gegevens overnemen?
     
  10. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de gegevens overgenomen door: Uitvoeren >> cmd >> configall, en dan al die gegevens overgenomen in m'n xbox. ?????
     
  11. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je misschien stap voor stap uit kunnen leggen wat ik moet doen om de wireless bridge aan te sluiten. dan wis ik gewoon alle settings en begin helemaal overnieuw? dat is misschien makkelijker!
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je me zo veel mogelijk info geeft dan kan ik je beter helpen :) .. dus welke info heb je? wat staat bij de info van je wireless bridge als je deze op je pc hebt aangesloten (wireless card uit van je laptop anders kan je hem niet configureren)
     
  13. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    Ja als je verhuisd bent is je wireless netwerk ook veranderd vandaar dat o.a. je wep key ook zal veranderen wanneer je het opnieuw hebt ingesteld. Deze instellingen kan je normaal terugvinden op je router's instellingspagina.[/QUOTE]
    k kan je iets precieser zijn want ik snap het niet goed ik zou dus al mijn gegevens handmatig moeten invoeren buiten ip adress want dat kan je op automatic zetten en dns ook maar wat is dan SSID en wep key dan heb je ook nog pppoe settings
    -username
    -wachtwoord
    -...
    en dan ook nog iets van MAC adress

    waar vind ik dioe al die gegevens kan je me dat stap voor stap uitleggen
     
  14. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo het helpt altijd om je Nat type open te zetten: Bv halo 3 die vraagt er zelfs om. Wat maakt het uit of deze op OPEN of MODERATE staat. En waar kan ik deze instellingen veranderen? Op de Xbox of PC?
     
  15. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem op m'n pc aansluit, herkent hij hem niet echt als een ''hardware''. maar via de software, om hem te configureren vind hij hem wel. ik denk dat m'n router gewoon nog geen verbinding heeft gemaakt met m'n wireless bridge, maar hoe kan ik dat oplossen:confused:
     
  16. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    kan mij dan iemand vertellen hoe op je router's instelpagina komt
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Start een browser (IE of Firefox) op en toets in 192.168.1.1

    Werkt dit niet , ga dan naar de status netwerkverbinding en kijk naar de Standaard-Gateway.
    Je moet dan die cijfer combinatie gebruiken.
     
  18. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    ja het lukt maar het vraagt een gebruikersnaam en een wachtwoord welk is dit en waar vind ik het?
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar was ik al bang voor.

    Vraag aan de persoon die de router heeft geinstalleerd.

    Probeer eens de volgende combinaties.
    Gebruikersnaam : niets invullen of admin.
    Wachtwoord : passwoord of admin.
     
  20. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    het lukt bedankt maar ben nu niet op mijn pc waar mijn 360 op aangesloten staat die staat in een ander huis maar het zou normaal hetzelfde moeten zijn of niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina