Xbox 360 HD DVD Player [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kapitein Iglo, 29 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Het formaat zal langzaam uitsterven. Maar iig dit jaar zal je nog vrij veel films kunnen kopen voor erg lage prijzen!

2. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Maar houd er wel rekening mee dat er steeds minder titels te krijgen zijn, Warner Brothers heeft volgens Media Markt aangeboden dat Media Markt de HD-DVD titels terug kan sturen en dat ze dus niet veel te vinden zullen zijn. Online zijn ze nog in overvloed maar ook daar worden het steeds minder titels.
    Zo is bij mijn persoonlijke favoriet (dvdoutlet) de voorraad van titels die je bij ze kan kopen ingestort van bijna 200 naar minder dan 100.

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Heb m toch maar gekocht met films

Serenity
    Troy
    Black rain

Ook meteen Planet earth,Bourne Supremacy ,Italian job,Transformers,Children of men besteld :)

Via amazon.com bestel ik niks meer , moest gewoon het dubbele van de waarde van de HD-DVDs betalen voor
    Shipping & Handling & Import Fees Deposit terwijl er free shipping staat=(

Laatst bewerkt: 1 mrt 2008
  4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Marius of iemand anders,

heb jij het telefoonnummer van Synerlogics? Ik kan het maar niet vinden, op het formulier is ook niets terug te vinden.

Mvg,

Sjoerd

5. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het enkel 'free shipping' is naar ergens in Amerika als je aankoopr meer dan 25 dollar is. Voor de rest zijn hun prijzen wel echt voordelig. Let op! Het kan zijn dat je nog douane kosten moet betalen.

6. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Je moest er nu van profiteren om alles tegelijk te bestellen zodat je geen douane kosten krijgt? Is dat Belgen logica? Als je dat tegelijk besteld en de douane pakt je dan mag je een shitload bijbetalen ;) En heb je alle verzendkosten wel meegerekent, want amazon is behoorlijk duur met verzenden. A la, maak de dvd prijs maar de helft duurder door de shipping. En gratis verzenden doen ze niet naar Europa, dat is alleen voor Amerika.

7. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil ook wel eens wat kopen via Amazon.com (Sopranos HD-box).
    Nu heb ik nog nooit iets gekocht via Amazon, wat zijn jullie ervaringen? Hoeveel verzendkosten zijn het en op welke manieren kun je allemaal betalen? Alvast bedank! :)

8. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Pfft had ik ook via ebay, product voor $70, kwam er nog $30 verzendkosten bij 8)

9. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 weken terug de 5 gratis hd-dvd's gekregen, alleen kreeg ik WTC die ik al had en The Prestige en TCoR die ik niet had besteld, dus meteen gemaild naar Synerlogic. Nu keek ik vrijdag in de brievenbus en zat er weer een briefje in van GLS \o/

Zullen ze dan nu de juiste hd-dvd's alsnog brengen :)
    Zal ik wel erg mooi vinden! Heb iig geen reactie op mijn mail gekregen...

10. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Iemand enig idee hoe je je hd-dvd film op full screen kunt afstellen?

11. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Hoe bedoel je? Zonder zwarte balken bij sommige films? Dat hoort dan bij de film. Is om de juiste aspect ratio te bewaren. Zoals de director het heeft bedacht zeg maar.

Als je die echt niet wil moet je gewoon de zoom functie van je tv gebruiken..

12. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Weet iemand hoe je die vijf gratis films kan bestellen?
    Vandaag de add-on gekocht voor 50e!

Groetjes

13. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat formaat komt overeen met de verhouding van het scherm in de cinema, dat nog breeder is dan onze 16/9 televisies.

Voor de toshiba spelers liep die actie maar tot 31 januari. Dan kon je je formulier nog tot 31 februari opsturen en de pakjes worden nog verzonden tot 31 maart.
    Ik denk dat je te laat bent. Het zou anders wel mooi zijn... 50 euro voor een speler en 5 hd dvd's, ze zouden meteen uitverkocht zijn.

Ik heb de mijn trouwens binnen gekregen verleden week en ze zijn allemaal juist!!!

14. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde de xbox add-on
    op de sticker staat dat de actie tot 31 dec 08 geldig is.

15. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta op het punt iets te kopen via Amazon.com en ben nu bij het afrekenen maar zie nergens iets staan over verzendkosten, hoe zit dit?

16. Aleko

Aleko Niet? Nou, dan toch!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb twee maal een order geplaatst van 2 HDDVD's. Allebei de keren heb ik ongeveer $12 shipping costs betaald. (standard shipping geloof ik...) Wijst zich eigenlijk vanzelf.

Als je iets bestel bij Amazon, krijg je als laatste stap de order confirmation. Vlak hiervoor krijg je een overzicht met de kosten e.d. Daarnaast krijg je ook een mail met de conformation. Ook hier kan je de shipping costs zien.

17. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou wil ik via Amazon.com de Sopranos box van seizoen 6b kopen maar nu zie ik verschillende berichten hierover m.b.t. de regiocode. Sommige sites melden dat je hem alleen kan afspelen op een North-American HD-DVD speler en sommige zeggen dat hij regiovrij is.. Waar kan ik vinden wat het nou echt is of misschien iemand die dit weet?

18. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het een comboformaat is, kan het zijn dan de dvd zijde gebonden is aan een regio code. Normaal is hd dvd altijd regio vrij.

19. Gauner

Gauner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat het is dat weet ik juist niet.. De ene site zegt dat hij regiovrij is (Amazon zelf) en op Ebay staan dan bijvoorbeeld weer advertenties waarbij staat dat hij voor Regio 1: US, CA is.. :confused:

20. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    de hd-dvd zijde zal altijd regiovrij zijn!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina