Gisteren dus ook eens de game flink gespeeld. Eerst toch ff de single player gedaan.
Pluspunten: Je hebt ontzettend veel vrijheid en er is veel actie.
Minpunt: de AI.
Maar goed, ik heb de game gekocht voor de multi. Deze is supervet. Ik heb nog niet de 50 player matches gedaan omdat ik helemaal verslaafd ben aan de map "invasion" ( 32 man ). Die is echt vet. De aanvallende partij probeert met heli's ( a la film blackhawkdawn ) de stad binnen te dringen. Ik zat gisteren in de club met die heli's. Het is echt vet als je de stad binnenvliegt met 6 man in zo'n heli en dan met 5 helicopters naast elkaar. Je ziet de luchtafweer en raketten op je af komen ( omdat het 's avonds is ), in één woord geweldig.
Die map doet me denken aan een map van Battlefield 2 op de PC, waar je vanaf een vliegdekschip een invasie doet.
Village is ook weer vet. Daar kun je het hele dorp aan flarden schieten net zoals in de nieuwe Battlefield BC.
@GTAgamerMG, je kunt ook de game bij Dimensionplus bestellen, daar kost ie maar 59.99. Of haal de game vandaag bij je lokale gamewinkel en als je het niks vind dan breng je de game maandag weer terug. Dan krijg je toch een tegoedbon of geld terug, maar dan heb je tenminste 2 dgn kunnen proberen.
Laatst bewerkt: 1 mrt 2008