Ze lijkt op veel plaatjes echt oud en veel mensen hebben daar kritiek op gehad, dit is een nieuw plaatje waarop ze een stuk jonger is: Misschien hebben ze het dus veranderd.
ach, van al dat rotsklimmen en kogels die om je oren vliegen en al die stress, gaat je huid er ook vast niet jonger op uit zien, en ze is ook al 10 jaar ouder sinds we haar voor het eerst zagen.
Nieuws: Crystal Dynamics over nieuwe Tomb Raider Tomb Raider: Underworld is het nieuwste deel in de bekende serie waar het draait om schattenplunderaar Lara Croft. De game verschijnt eind dit jaar voor de PS2, PS3, Wii, DS, Xbox 360 en PC. Joystiq had een interview met Eric Lindstrom van ontwikkelaar Crystal Dynamics. Joystiq vraagt waar de naam Underworld vandaan komt. Lindstrom zegt dat de game je meeneemt naar verschillende plekken op de wereld waar je verschillende mythologische underworlds ontdekt. Tomb Raider: Underworld werd onlangs uitgesteld naar het einde van dit jaar. Lindstrom benadrukt dat de kwaliteit de deadline is voor de game en dat het uitstel hier voor nodig was. Daarnaast kwam uit het interview naar voren dat de game meer non-lineaire elementen zal bevatten dan de eerder verschenen games, maar dat het verhaal ook een grote rol blijft spelen. Op de vraag wat Lindstrom van Uncharted vond zegt hij dat hij het een erg leuke game vond, maar hij benadrukt wel dat Uncharted en Tomb Raider duidelijk verschillende games zijn. Joystiq vraagt zich af of Lara ook samen met Drake (uit Uncharted) zou kunnen werken. Lindstrom antwoordt hierop dat, hoewel Drake een aardige vent is, Lara altijd alleen werkt. Over het gevechtssysteem zegt Lindstrom dat het lijkt op die uit het vorige deel, Anniversary, alleen uitgebreider.
ziet er zeker weer goed uit... lijkt alleen of ze nu weer grotere jetsers heeft.. alleen der gezicht had iets beter gekund vind ik
Nah, lijkt alleen maar zo door de betere belichting/schaduw. Gezicht kan inderdaad beter! Ze moet eens vrolijk kijken.
jetser physics a la DOA waar je dmv het instellen van je leeftijd de beweeglijkheid van de jetsers kon beinvloeden ftw!
klopt maar even zonder gekheid, ik vind de nieuwe lara qua model er wel beter uitzien maar qua gezicht lijkt ze steeds minder op de oude lara... niet dat t wat uitmaakt zolang de gameplay nu eindelijk eens een keer een echte opfrisbeurt krijgt,.. ik ben wel klaar met dat locken en heen en weer springen wat oor gunplay door moet gaan bijvoorbeeld
het model ziet er ook goed uit,, maar der gezicht vind ik een heel stuk minder... ik denk trouwens niet dat de gameplay erg veel gaat veranderen hoor. volgens mij blijft het precies hetzelfde,alleen met 1 nieuwe move ofzo...