Cartoon-stijl en third person? Wat zijn daar de voordelen van? De kracht van Battlefield vond ik altijd dat je het gevoel had dat je in een echte oorlog zat. Ben erg benieuwd naar de in-game video's of deze stijl wel goed uitpakt.
De voordelen daarvan zijn dat veel mensen deze game kunnen draaien. Een cartoony stijltje vergt niet veel van je videokaart of processor en is daarom voor veel mensen ideaal. Ook is het gratis, dus next-gen graphics kun je wel vergeten, aangezien ze er niet zóveel tijd aan besteden.
Goed punt, de makers willen natuurlijk zoveel mogenlijk mensen die hun games gaan spelen. Ik verwacht dat de game heel veel op BW gaat lijken, een soort van arcade game. Helaas ben ik een groot fan van realisme...
Het levelsysteem wordt net als in CoD 4, waarmee je EXP krijgt door kills te maken, hiermee kan je skills unlocken die je een keer in de zoveel tijd kan gebruiken (een beetje zoals World of Warcraft, met cooldowns op skills dus ) Het spel is gratis inderdaad, dit komt door de reclame die ze op de site laten zien. Er zal geen ingame reclame zijn! Je kan wel een soort van multiplier kopen op je EXP, zodat je meer EXP per kill/ronde krijgt. Ik ratel dit allemaal uit mn hoofd op, ik heb vanmiddag de GFW podcast geluisterd, waar ze ook het een en ander toelichten.
Haha ja, een klein beetje wel ja. Ik ben benieuwd hoe de game zal worden, ben ook bereidt om hem een kans te geven. Ik las dat we een open beta krijgen deze zomer.. Lijkt me leuk!
Lijkt me wel leuk om eens te proberen Ook fijn dat de systeemeisen vrij laag zullen zijn (mag ook wel met die graphics natuurlijk).