1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou yes. Heb nu wat Gladiator/Merciless pvp delen, maar het lijkt alsof ik er alleen maar slechter door ga pvp'en 8) Arena in Kara gear ftw! :+
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    PB, weet je zeker dat soul leech nutteloos is? lijkt mij in pvp zeker wel handig (kan toch rond de 1-2k healen in een gevecht)

    maarjah, denk dat imp searing pain toch iets beter is idd
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook wel dat disc met spelldmg voor geen meter werkt, daarom gaat het zo kut. :+
    En ik spec geen sl/sl omdat het super saai is en affliction ben ik niet goed in.

    Ook vind ik dotten in arena best kut omdat een paar classes gewoon 3k aan dots met 1 skill weg halen.. dat vind ik maar niks.

    En dat soul leech heb ik ook en merk er echt helemaal niks van, die health die je erbij krijgt is gewoon niks.
    Mja om daarvoor 50g uit te geven..
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2008
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Nutteloos in PvP ja naar mijn mening, meer iets voor lange PvE fights.

    Improved Searing Pain is iig echt een must als je zover in Destruction gaat, heb altijd het idee dat SP een beetje onderschat wordt.

    Korte cast-tijd, hoge crit-chance (ja ook met 400 resilience dus als je improved SP hebt), lage mana cost, en als je ge-interupt wordt heb je iig al je escape spells nog. (Fear, DC etc, allen shadow)
     
  6. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    Hmm.. ik heb drakedog nooit echt searing pain zien gebruiken denk ik :p
    (mochten jullie drakedog niet kennen, dan moet je echt ff zijn movies op youtube of warcraftmovies.com kijken, beste destru lock ever)
    edit: Drakedog heeft geen imp searing pain http://kr.wowarmory.com/character-talents.xml?r=아즈샤라&n=Drakedog
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2008
  7. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Reken nog maar niet op AoC in Mei PBateman, ik zit in de beta en het spel speelt nog voor geen meter. Ontzettend veel bugs die dan vaak ook nog echt gamebreakend zijn.

    Spel zal nog zeker een paar maanden meer nodig hebben.
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat is maar 1 persoon, iedereen heeft zn eigen speelstijl.
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0


    Beste warlock mn reet!
    Hij was degene die zo slim was om seduce > shadowbolt en dat 20 keer te doen per vijand, goed man! :+
    Hij is wel goed maar zeker niet de beste.
    En searing pain is je main nuke, je hebt bijna nooit tijd voor incinerate.
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    vroeger was hij echt wel 1 van de beste. Toen warlock nog de slechtste class in warcraft was.
     
  11. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    in zijn laatste movie zie je hem niet een shadowbolt meer gebruiken :eek:
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Yep, hij deed het inderdaad in de tijd dat Locks nog free honor waren, en hij heeft een extreem goede controle vind ik over de situaties.
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Hoelang is dat geleden, dat locks free honor waren? :+
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar denk ik. Toen waren ze zo slecht dat ze de minst gespeelde class waren samen met druids. Maar toen werden ze gebuffed en zijn ze populair geworden :)
     
  15. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    9
    Tot ze zo OP werden dat ze nerf na nerf na nerf na.. nerf.. na nerf kregen..

    begon allemaal bij fear.. kon eerst niet breken xD Toen kon je gewoon 15 sec achter elkaar casten zonder dat je tegenstander ook maar iets kon doen XD.
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Meh, locks zijn nog steeds free honor.....

    maar iig fear was zeker overpowered, en een aantal andere dingen (springen zo niet direct bij me op though) moesten gewoon gefixed worden, dat kan je niet echt een nerf noemen.

    Locks zijn nu niet echt OP meer, maar SL/SL is nog wel belachelijk simpel (1op1, (highend)arena is een heel ander verhaal, GCD/Dot/Pet-management etc.)
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Lijkt me vrij logisch als je fire destro ben, dan vervang je shadowbolt met incinerate.
     
  18. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet persee, shadowbolt doet net wat meer dmg, maar is ook net wat langer kwa casten.
    imp shadowbolt is ook heel goed, maar nu crit niet zoveel meer uitmaakt valt dat allemaal wel mee.
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    D'r zijn natuurlijk altijd redenen te noemen waarom je Shadowbolt kan gebruiken, de meest logische keuze is incinerate though, aangezien je ook vaak de curse op je tegenstander doet die fire damage improved wanneer je pvp destro bent ;)
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo, in de vakantie mijn tweede epic mount gefarmed. 8) Voel mij best wel een freak nu, maargoed. :cool:

    Verder nog 80 Heroic Badges en wat leuke epics geloot.

    Ben nu aan het farmen voor de Netherdrake. Heb genoeg herbs en crystals gefarmed gister, genoeg voor t/m vrijdag. 8)

    [​IMG]
    7K Dmg in 2.1 Seconden!
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina