OMG OMG towel i luv uuuu \o/ haha zit op live \o/ EDIT: Waaauww word helemaal gek zit ik op live bloep disconnected gavderdamme! Had ik ook geen internet op pc en nu opeens wel weer onge fucking lofelijk heb gewoon internet voor 10 min dan 2 min niet en daarna wel weer
Inderdaad want ik deed uit al die enthausiasme gelijk mn xbox aan om te kijken of fearr daadwerkelijk online zou zijn. Bleek het "10 minutes ago" te zijn.... Maargoed als het ook op je pc wegvalt ligt er waarschijnlijk iets aan je router, of aan je connectie. Router resette, en eventueel naar je provider belle dat het internet telkens wegvalt.
ligt niet aan jou . De characters zien er vergeleken met cod 4 sowieso niet echt uit en bovendien heeft Cover gewoon geeen smaak
maandje ouder maar dan GoW toch? maar who cares, de gameplay van vegas is top en deel 2 zal grafisch vast ook wel weer prima zijn
wrm zet je da stukje er nie in dat ik je met 5 kogels left in men klip ik je een kopschot geef heheh was wel lache idd keep up the good work jeroentje Greetz Kip
Cover gaan we nog keer scrimmen/clanmatch voor Rainbow? Ninja heeft je al bericht gestuurd of je regelt t ff met mij xD
leuk fimpje ik heb r6v ook en over een tijdje ga ik r6v 2 halen gewoon voor de lol want ik blijf gow En volgens mij ziet deel 2 er echt stukke btr uit
Ja ik wil graag nog een keer scrimmen, moet alleen ff kijken wanneer iedereen van ons team online is. oke?
Volgens mij ook, ik hoop het iig. Ik vond het eerste deeltje al heel gaaf en met betere graphics en framerate zie ik deeltje 2 ook wel zitten:b:.
deel 1 zag er iig niet echt mooi uit xD ik heb rb6v wel gekocht maar bijna nooit gespeeld ik vind het niet echt een leuk spel denk ik ;p
Twee matches gespeeld op Gamebattles afgelopen weekend: RFx - KwH Team Delta 3-0 RFx - SupReMe Dutch 3-0 \o/