Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon bellen en uitleggen wat het probleem is.

2. JEFFOR

JEFFOR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dankje ben al aan het bellen!

3. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Oke, niets gezegd. Maar bij mij was dit wel het geval dus. \o/

4. Daimler Freak

Daimler Freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, das schrikken. Krijg een Engelsman aan de telefoon! Gelukkig spreek ik een aardig worodje over de grens al zeg ik het zelf :D
    @chaos: PS3 zul je mij niet snel zien kopen. Niet omdat ik nou zo pro Xbox ben, meer omdat ik persoonlijk de spellen leuker vind op de Xbox, zoals Just Cause, TDU en Saints Row. Ook vind ik bij die demopods van Sony de PS3 spellen er heel flets en overbelicht uitzien. Ik weet alleen niet of dat aan de schermen ligt of aan de ps3 zelf.
    Voor de Blue Ray doe ik het helemaal niet. PS3 is namelijk redelijk beperkt: bijvoorbeeld geen nieuwe surround formaten als bitstream over HDMI.

Er is echter 1 spel dat mij over de streep kan halen voor een ps3: dat is L.A. Noire! Zo vet.

5. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Goed,

Xbox van een vriend van me, geen garantie, RROD, error 0102. Opgestuurd naar microsoft, ongerepareerd terug gekregen! Dan zelf maar aan de slag. Volgende tutorial opgezocht: http://rbjtech.bulldoghome.com/pages/rbjtech_bulldoghome_com/XClampIII.htm. En gaan.

Hieronder wat foto's. Enige wat men nodig heeft zijn wat schoefjes van de Gamma.

Al halverwege met uit elkaar slopen..

GPU, met opmerkelijk genoeg geen drupje koelpasta.

De CPU met genoeg koelprut.

Gezellig naast elkaar.

Wtf, folie op de GPU heatsink. Vandaar dat er geen drupje op de GPU zelf zat.

Nieuwe schroeven voor de heatsink.

Plakband om ze op hun plek te houden als het moederbord er weer in gaat.

Moederbord met schroeven.

Verder heb ik geen foto's meer gemaakt, omdat de batterijen van de camera op waren, en ik gewoon zo druk bezig was dat ik er niet meer aan dacht. Maar hij draait nu alweer een tijdje probleemloos \o/

Laatst bewerkt: 1 mrt 2008
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hehe, hoezo een ''doe-het-zelf'er''. :) Tof gedaan hoor.

7. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Dankje :9. Ik ben er zelf ook wel blij mee dat het zowaar gelukt is :+

8. PatersNL

PatersNL GET A LIFE :P

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 stopt onder het gamen wel eens met het lezen van de cd, ik dacht een tijdje geleden dat het aan een bepaald spel lag wat misschien niet helemaal goed was, maar nu had ik dat zelfde geval weer bij een andere game.
    Weet iemand wat dit inhoud en hoe dit komt?

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan is je DVD-Rom Drive zo goed als dood en in de meeste gevallen liggen dit soort problemen aan de laserunit. Het beste wat je kunt doen is de helpdesk bellen voor reparatie/vervanging. ;)

10. PatersNL

PatersNL GET A LIFE :P

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk ook best vaak dat ik dat geluid hoor dat ie dus niet meer laad, maar dat ie later dan wel weer laad en dat ie dan niet aangeeft dat ie de cd niet kan lezen.

11. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Aangezien in dit topic de mensen vertoeven die al het ongeluk op zich afroepen kunnen zij mij misschien helpen?

Vandaag onder het genot van een potje cod4 knalde mijn xbox uit en gaf mij al extra bonus een RROD. Nu moet ik daar aan toevoegen dat ik na het uitdrukken de xbox zonder moeite weer opnieuw kon opstarten.... En heb vervolgens nog mijn uurtje cod4 kunnen afmaken. Heb de xbox sinds 1800 aanstaan zonder game oid, en nog geen 2e RROD plaatgevonden.

Nu mijn vraag aan de Donald Duck's van dit forum, hoe gaat zo'n RROD in zijn werk? En is het verstandig om deze doos te laten repareren?

Alvast bedankt!

Stephan

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe lang heb je nog garantie? Ik zou dat laten meewegen in de beslissing om hem wel of niet op te sturen. Het is misschien wel een signaal dat je je xbox beter ergens anders moet zetten. Op een beter geventileerde plek, het liefst verticaal.

13. SoulSleeper X

SoulSleeper X Stampertje

Leuk Bevonden:
    0
    De garantie loopt nog tot december 2009. Verder staat de xbox horizontaal(dat is het beste toch?) en staat compleet vrij van muren/kasten/deuren. Ook staat ze al een jaar en 2 maanden op dezelfde plek.

14. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    ..verticaal? Zodat het gewicht van de heatsinks het moederbord nog krommer kan trekken en een RROD kan versnellen?

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Was het maar waar.... maar je garantie is persoonsgebonden en niet consolegebonden helaas.

16. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Zo is het mij niet verteld :mad: .

17. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    je moet hem juist horizontaal zetten :D

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, hij kan de meeste lucht aanzuigen en kan het goed kwijt! Het beste is eigenlijk op een rooster o.i.d. dat de warmte van het moederbord enigzins nog weg kan onderlangs(de lange zijde waar de xbox dan dus op ligt). Of op 2 of 4 rubbers leggen ofzo, zodat de bodem wel vrij is van de ondergrond.

19. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Zou ik niet doen, dan komen je aansluitingen niet meer uit.

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Aansluitingen? Hoe bedoel je?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina