[PS4] [ps2] aparte/bijzondere/gedenkwaardige/cult games gezocht

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 3 feb 2008.

1. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    damn ik zie hier wat vette games die ik nog moet hebben voor mijn PS2!!

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    eerste 1,5 van ICO er op zitten. Wat een sfeer zit er in dat game. De game is eigenlijk behoorlijk kaal, maar de hele gameplay sleept je volledig mee. Ik wist niks van ICO af maar dit is echt genieten. Heb trouwens ook Shadow of the Collosus binnen. Ook LE en in perfecte staat. Hebbedingetjes!

edit: zijn manhunt 1 en 2 de moeite waard en moet je persé eerst deel 1 spelen?

3. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, tsja... over deze titel zijn de meningen verdeeld. De stealth actie is goed uitgewerkt, de sfeer duister te noemen en de kills uniek... maar na verloop kon het mij niet meer boeien en vond ik het redelijk saai worden. Ik zoek altijd net iets meer in een spel.

Kortom geen slechte game maar ook geen echte topper. Deel 2 heb ik nooit gespeeld.

Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    okami
    god of war
    viewtifull joe
    Resident Evil 4
    Beyond Good and Evil
    Kingdom Hearts I en II
    en Final Fantasy XII

komen er allemaal aan....ben wel even klaar voor deze maand. 8)

tnx voor de tip: manhunt laten we zitten dus.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heeft iemand enig idee hoe ik er achter kom of er voor bepaalde spellen collector's editions zijn uitgebracht?

6. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    even google zou ik zeggen:D

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoopte dus dat er *lui* ergens een lijst was met alle collector's editions :)

8. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm google levert niet veel op behalve een kort lijstje op wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_video_game_collector_and_limited_editions

Btw Kevin, ik zie dat dimensionplus Valkyrie Profile 2: Silmeria momenteel in de aanbieding heeft voor 19.99. Mooie prijs voor een relatief nieuwe PS2 RPG die onlangs voor 39.99 over de toonbank ging. Scoort overigens ook goede reviews (review van eurogamer: 9).

Volgens mij heb je daar Digital Devil Saga 2 collectors edition (25 euro) ook gescoord :thumbs:

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zag hem al liggen, maar heb Digital Devil Saga 1 gisteren ook al gekocht. Hopelijk ligt ie er met een paar weken nog steeds ;)

dds 2 nog niet in de ps2 gehad, het is nl echt het vervolg op deel één. Dus die eerst maar eens spelen.

edit: dikke stapel spellen binnen waaronder kingdom hearts II. Kan ik beter eerst deel één spelen?

10. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Zal ik wel doen, anders is KHII aardig onbegrijpbaar denk ik. Bij deel 1 maak je echt kennis met de personages enz

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Eerst dus op zoek naar deel één....gaat maar door zo :+

Gisteren begonnen aan Okami (er kwamen gisteren zes spellen binnen :9). Wat een spel! 360 en PS3 staan op het moment zo goed als onaangeraakt in de hoek....

12. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    iemand ervaring met Castlevania op de ps2?, de oude Castlevanias waren tof maar is de 3d versie op de ps2 ook de moeite waard?

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Reviews zijn redelijk op zijn best. Ik zou het bij Symhpony of the Night op XBl houden ;)

14. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Narcosis,

Ik heb zelf Castlevania Lament of Innocence en Castlevania Curse of Darkness. Deze 3d versies zijn inderdaad minder van kwaliteit dan de 2d versies. Playability van de 2d games is beter en Konami heeft moeite om een goede 3d transitie te maken van deze franchise. Def-K heeft gelijk.

Desalniettemin vind ik de 3d versies de moeite waard. Vooral als je van het gothic stijltje, de klassieke orgeldeuntjes en hackandslash games houdt. Daarnaast kun je ze op dit moment voor een prik kopen. Wat houd je tegen?

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb een vraagje over Xenosaga. Deel 1 is nooit in pal uitgekomen en II en III wel. Nu zit er een soort van recap in deel II pal. Maar is dit wel de moeite waard? De serie spreekt me nl enorm aan.

Verder van het weekend Kingdom Hearts I binnen gekregen. Echter platinum! De verkoper zei dat ik daar dan maar naar had moeten vragen. Wanker......

16. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Xenogears was subliem op de PS1 dus ben ook benieuwd naar deze serie.

Deel 2 is maar zeer gemengd ontvangen gezien de magere reviews en deel 3 moet nog uitkomen op PAL.

Als ik het forum van namco bandai lees is het nog maar de vraag of deel 3 een pal release zal krijgen, dit vanwege de tegenvallende verkoopcijfers van deel 2. Daarom twijfel ik om deel 2 aan te schaffen...

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en deel 1 is dus uberhaupt nooit verschenen.... ik ben aardig aan het verzamelen op de ps2 en wil series echt compleet hebben. Ik denk dat ik deze laat zitten.

18. Snatcher NL

Snatcher NL Cyber Punk

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig met Dragon Quest VIII, super game :thumbs:

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat voor stijl rpg is dat eigenlijk?

20. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx Snatcher

De stijl zag er iig vet uit wat ik van de screens en filmpjes heb gezien, aleen ik wou ff weten of het niet een slap aftreksel is en gewoon een slechte game onder een goede naam:D

Deel Deze Pagina