Eey iedereen, ik zit met een hele lading MS points die ik nergens meer aan kwijt kan. Er is wel 1 ding dat ik wil downloaden: Bricks! Is er ergens op de marketplace een soort van Bricks te downloaden?
Je bedoelt die game waarin je een balkje bestuurt en dat je stenen kapot moet schieten dmv een balletje? Nee, die is er niet op XBL. Je kunt ook die punten sparen voor later, misschien komen er later wel leuke arcade games uit. Hoe zit het trouwens met die game van Ubisoft, dat er werkelijk prachtig uitzag? Iets van Mechanicks of Robots War.
Heeft er nog iemand zin om Undertow een keer te spelen voor achievements? Er is echt bijna nooit iemand online, en het is nu bijna onmogelijk om nog de online achievements te halen.
Ik wil ook nog graag die online co-op + ultra achievement halen. Verder heb ik die depth charges achievement ook nog niet... dat ze mijn 360 maar snel fixen!
PM maar als je weer kan spelen dan! Ik moet nog Act 3 coop/ultra, en alle ranked matches achievements.
Ja, ik heb érg zin om Undertow te spelen. Ik voeg jullie toe Mijn gamertag is overigens: Gangstaboy01
Zin om Undertow te spelen, dat heb ik nog nooit gehad Het is dat het gratis was, maar er is geen barst aan Ik heb mijn SNES weer aangesloten om weer wat retro games te spelen Wat er de laatste tijd op Arcade verschijnt, is nogal bedroevend
Jullie kunnen mij ook toevoegen voor Undertow. Ik zelf heb maar twee achievements, 100 kills en die van de eerste campaign.
FF weer over bomberman Wat zijn eigenlijk Bomb Shelters? En zijn die bomb packs de moeite waard te kopen?
Dus in die nieuwe gamemode kun je van explosieven ontsnappen door in kleine anti-vuur gebouwen te staan. Denk ik.
Is Small Arms nog de moeite waard?400 punten is niks, maar wordt dit nog vaak online gespeeld. Ik heb de trial alleen singeplayer gedaan en vond het wel een geinig spel. Maar dit spel lijkt me meer om multiplayer te gaan. Ik heb Bomberman al wel gedownload en heb daar geen spijt van gehad. Is er eigenlijk ook al wat bekend over "War world"? Ik kwam dit spel toevallig tegen op de xboxsite(link:http://www.xbox.com/nl-NL/games/w/warworldxboxlivearcade/ ) en dit lijkt me een interessante game alleen kan er haast geen info over vinden, behalve plaatjes.
We moeten een keer proberen met 3-4 mensen tegelijk in Undertow online te komen, dan kunnen we tenminste alles met gemak op Ultra spelen En dan kunnen we ook even een ranked match spelen, en daar de achievements voor krijgen. Zodra ik 200/200 heb bij dit spel, raak ik het denk ik nooit meer aan, krijg er altijd na 10 minuten al weer helemaal genoeg van
Wordt Small arms nog veel gespeeld online of niet? Ik ben van plan deze te kopen, trial was leuk, maar de multiplayer is ook belangrijk bij dit soort spellen.