[PS4] [Ps3]GTA IV

Discussie in 'Games' gestart door Michael_T, 9 jan 2008.

1. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook voor de PS3 versie, aleen al omdat ik geen 360 heb:D

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde gedaan :D

3. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens welke berichten? Want ik heb gelezen dat Microsoft $50 miljoen heeft betaald om deze content exclusief voor de 360 uit te geven.

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Microsoft heeft oa bepaalde episodes gekocht. Die content kan Sony niet krijgen. Sony kan echter wel andere content krijgen, bijvoorbeeld andere episodes. Het zou dan wel pas om 2009 gaan overigens, volgens de verschillende geruchten het afgelopen jaar. We zullen het wel zien, ik zit in ieder geval niet zo te springen om nieuwe content waar je ook voor moet betalen.

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Coverage van GTA4 in EGM met Sam Houser van Rockstar:

Laatst bewerkt: 2 mrt 2008
  6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf ook voor de PS3 versie gekozen.
    Omdat ik niet weet wat de game in de winkel gaat kosten , heb ik niet voor de pre-order kit gekozen.
    Heb de game gewoon bij Bol.com bestelt.

Vind de pre-order actie gewoon oplichterij.
    Voorbeeld van de game Uncharted.

Pre-order kit koste € 10 en de game lag in de winkel voor voor bijna € 75.
    Je moest toen € 65 bij betalen.

Heb Uncharted kunnen kopen voor € 59,95 zonder pre-order kit.

7. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Pre-order kits laat ik ook altijd lekker liggen. Op de dag van de release liggen de games toch altijd wel in de winkel, en ik hecht 0,0 waarde aan een limited edition van een spel.

Ik bestel mijn meeste games bij Play.com, PS3 games zijn daar over het algemeen een stukje goedkoper. GT5 Prologue kost daar slechts 28 euro en er zijn geen verzendkosten. Ratchet en Uncharted was tot voor kort 55 euro, maar ik zag dat die verhoogd waren naar 62 euro. EDIT, Uncharted is nog steeds 55 (54,49). Toch een aardig verschil met 75 euro.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2008
  8. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelfs een Ps3 aangeschaft om GTA 4 hierop te spelen. Hij is toch echt groot geworden op de Ps2 ;)

(MGS4 heeft ook wel een beetje invloed gehad op de aanschaf:))

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mij doet een pre-order doorgaans ook erg weinig, echter die nummerplaat uit de us wil ik wel. Kan ik daar op één of andere manier ook aan komen door een pre-order daar te plaatsen?

10. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nog ff kijken of ik hem ga pre-ordere of niet want ik wil natuurlijk wel op de release hem al hebben niet dat ie overal is uitverkocht

11. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een vraagje maar.. Waarom haal je hem niet gewoon voor de 360? Een ps3 kopen voor een spel dat ook op de 360 is terwijl je die al hebt klinkt maf :+

12. Narcosis

Leuk Bevonden:
    0
    MGS4 heeft ook meegespeeld zegt ie toch en voor MGS4 zou ik ook een PS3 voor halen als ik hem nog niet had

13. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje zegt ie. En de 360 heeft ook nog extra content. Ik had het niet gedaan.

14. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga em ook zééker voor de ps3 halen. Ben al bij voorbaat ontzettend skeptisch over de FPS van de 360 versie. Saint's row had al dikke fps drops lol. Heb tot nu toe bij ps3 alleen maar vloeiende, 60fps beelden gezien... en daar hou ik van ^^. Niks tegen de 360 hoor, maar ik hou gewoon van soepele beelden.

15. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

De 360 heeft extra content? Ja, waar je straks flink wat euro's voor mag neerleggen. Ik sta er niet van te kijken dat er tussen de 1200 en 2400 points betaald moet worden per episode.

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Precies ja, zou me helemaal niks verbazen als je er de volle mep voor neer mag leggen, maar daar hoor je gek genoeg weinig mensen over.

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan heb je tenminste nog de keuze, als je hem voor de PS3 aanschaft heb je geen keus en kun je de content niet krijgen :):

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Laatste interview met Sam Houser van Rockstar:

19. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, aight...

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Op amazon krijg je dus zo'n nummerplaat bij de LE. Echter het totale pakket is zo groot dat ik een beetje twijfel of die wel zonder bijbetalen door de douane komt.

Deel Deze Pagina