[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je weet 100% zeker dat het probleem niet wordt veroorzaakt door de 30m UTP-kabel ?!?!?

    Als de pc's automatisch een DNS krijgen dan zou dit ook bij de Xbox360 moeten gebeuren.
     
  2. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, want hij krijgt wel gewoon een IP adres toegewezen.
     
  3. Nordin

    Nordin Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem ik kan frontline fuel of war niet meer online spelen omdat elke keer als ik wil joinen hij zegt game no longer available elke keer zegt hij dat en andere spellen doen het online wel alleen heel traag en het is sinds gisteravond maar ik heb niks veranderd ofzo zou iemand kunnen weten wat het is ik heb internet via mijn pc en ik heb windows xp en windows vista ik heb het bij allebei geprobeerd en het blijft hetzelfde en xbox live test doet het wel gewoon.
     
  4. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    YES, ik heb het probleem verholpen\o/
    achteraf is het echt heeeel stom, ik heb op google lopen zoeken, en toen kwam ik bij een topic uit (ook van xboxworld) en daar stond de oplossing.bij de router/modem van tele2 blijken alleen lan poort 3 & 4 geschikt te zijn voor het aansluiten van een xbox. echt stom toeval dat ik deze post van iemand tegen kwam op google:

    Geachte allemaal,

    5 dagen bezig geweest 5 dagen ellende ...
    Ongeveer 12x aan de telefoon gezeten met Tele 2,
    stuk of 8x met Xbox Support ...

    Heel veel info gehad, maar eigenlijk kreeg ik
    telkens de zelfde info op een andere manier ...
    Blijkt achteraf, dat ik vanaf het begin al mijn instellingen
    goed had !!!

    Het telefoontje van gister was de oplossing,
    er werd mij voor het eerst gevraagd hoe ik de installatie
    had aan gesloten en dan met name op welke Lan heb
    ik de Xbox aangesloten ... Ik zij "het zijn 4 aansluitingen,
    ik tel altijd omhoog dus van 1 tot 4, dus heb vanzelf
    sprekend de 1 gepakt" bleek dat dus niet goed te zijn
    namelijk bij de Router van Tele2 kun je alleen Lan 3 en 4
    gebruiken voor het aanlsuiten een Xbox ...

    Duzzz eindelijk Xbox Live

    Maar nu kan ik weer geen contact maken met mijn computer
    waardoor ik geen foto's of muziek kan bekijken en of beluisteren.

    Maar daar kom ik dan waarschijnlijk ook wel weer uit ...
    Na 5 dagen.
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal heb je dus geen problemen neem ik aan? Wat is de snelheid van je verbinding, ben je toch niet gewoon iets aan het downloaden of zijn er onlangs bijkomende netwerkapparaten aangesloten? Hoe is je xbox 360 verbonden?

    Ik ken tele2 zelf niet, maar dat lijkt me toch wel lang. Nu als anderen natuurlijk eenzelfde probleem al hebben gehad zou het misschien toch daaraan kunnen liggen. Of wachten, of eens bij de klantendienst na het weekend informeren om dat al te kunnen uitsluiten.

    Edit:
    Ah, prachtig! Mooi gedaan, en tegelijkertijd weer een goed voorbeeld van het nut van gebruik van de zoekfunctie:)
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2008
  7. Nordin

    Nordin Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    normaal gesproken heb ik geen problemen ook niet met frontlines fuel of war die het eerst gewoon deed ... mijn xbox is met een ftp kabel aan mijn pc verbonden en mijn pc verbind met het internet verder is er niks aangesloten.
     
  8. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen wat wel raar is, op lan poort 3 & 4 waren eerst 2 pc's aangesloten. maar als ik een pc in lan poort 1 of 2 doet, krijgt die daar geen dns adres van toegewezen:confused:
     
  9. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag:

    Het volgende is het probleem als ik online game dan valt steeds mijn geluid weg en dat duurt ongeveer een seconde en het komt vaak voor. Dit is erg irritant. Ik heb orange en de livebox en sinds ik die livebox heb heb ik dit probleem.
    Ik heb geen vertraging in de game alleen het ge;uid valt weg.
    Wie weet wat ik heir aan kan doen?
    alvast bedanklt
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Airwin1 - poort 1 & 2 zijn voor telefonie .. dus dat kan kloppen dat je pc niet werkt .. je hebt een switch nodig om je poorten uit te breiden +/- 10-20 bij een computer zaak of de media makrt .. elke switch (poort uitbreiding hulpstuk) is goed
     
  11. undeadghost

    undeadghost Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    wireless adaptor prob

    ik heb problemen met mijn wireless adaptor heb voor het eerst met mijn wireless adaptor geen problemen gehad voor het connecten enzo met mijn wireless netwerk, maar, ik ben onlangs bij een vriend gaan slapen en had xbox 360 meegenomen naar zijn thuis en daar de wireless adaptor geconnect op zijn wireless netwerk, dat ging ook goed, maar nu ik terug thuis ben kan ik niet meer connecten, ik heb al vanalles geprobeert maar het lukt niet, er staat bij wireless test status: Your xbox 360 wireless networking adapter cannot authenticate on your wireless network. Verify that your wireless security settings are correct, ik snap het niet want ik heb net hetzelfde gedaan en geprobeert zoals ik hem bij de eerste keer aangesloten heb.

    Hopelijk kan iemand mij helpen? :)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien even de Wireless Adaptor of het netwerk restarten? Dus uitschakelen en weer inschakelen?
     
  13. undeadghost

    undeadghost Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik al een paar keer geprobeert
    maar toch bedankt :)
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Is je WPA/WEP key correct ingevoerd? Controleer je SSID, is er misschien iets aan je instellingen veranderd zoals bv. MAC address filtering?
     
  15. undeadghost

    undeadghost Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, niets verandert, er staat toch dat mijn security settings juist zijn,en heb ook al paar keer geprobeert mijn wep key opnieuw in te voeren
     
  16. undeadghost

    undeadghost Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb men SSID enzo gecontroleerd en alles is ok, ik heb ook een pc op me kamer die draadloos werkt
     
  17. undeadghost

    undeadghost Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    kan echt niemand mij helpen? want kvind het echt heel kut dak nieme op xbox live kan,er staat : your xbox 360 wireless networking adapter cannot authenticate on yout wireless network. verify that your wireless security settings are correct. , ik weet wel wat het betekent enzo ma snap het nie zo heel tegoei, want ik heb op me kamer ook een pc met wireless adaptor die op hetzelfde wireless network werkt
     
  18. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje? Ik heb op m'n 360 sinds de 2 jaar dat ik 'm heb al heel veel accounts aangemaakt! Maar is dit toegestaan? Ik koop altijd netjes 3 maanden live enz. en het is natuurlijk allemaal legaal. Maar ben toch wel benieuwd of het mag om heel veel accounts te hebben!
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat mag

    @undeadghost - router resetten en alles opnieuw proberen, kijk of dhcp aan staat, etc.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  20. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    @Fardo: Ok thnx. Dacht echt zou dit wel mogen! Maar is het misschien wel verstandig om eens te bellen naar XBOX-support om mijn nieuwste account aan mijn xbox te hangen? Heb namelijk 2x een kapotte xbox gehad en elke keer word mijn oude e-mail gevraagd terwijl ik allang nie meer dat account op me 360 heb staan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina