Burnout Paradise

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 4 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HypnoNL

HypnoNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand welke auto je het best Kunt gebruiken bij stuntruns ?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is maar net welke je het prettigs vind rijden.
    Zelf heb ik vrijwel alle stuntruns met de Carbon X12 stunt car gedaan. Rijd prettig wanneer je op hoge snelheid zit, lichtgewicht en wendbaar. Maar hij is minder prettig bij lage snelheden, waarbij je geregeld slipt voordat je echt lekker in een rechte lijn weg kunt rijden.

Eerder vanavond de Elite Burnout License gehaald. Nu resten me alleen de online achievements me nog. Morgen eens kijken of dat nog een beetje wil lukken (de events/races). Aan de lijst met achievements te zien snap ik nog niet wat je overal voor moet doen.
    Van die challenges moet ik er nog 140 oid om aan de 250 challenges achievement te komen. Met 8 personen is dat vervelend. Gaat er vaak eentje weg, of iemand snapt niet wat ie moet doen en dan zit je maar te wachten.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Voor stuntrun de volgende tip: neem niet de snelste (stunt)wagen. Daar maak je alleen maar sneller brokken mee. Neem gewoon een lekker rijdende kar, die goed ligt op de weg en waar je snel (en zonder brokken) scherpe bochten mee kunt maken. Ik heb alle stunts, ook de lastigste, gehaald met maar een gemiddelde bak. Ben zelfs al de naam vergeten, maar het was zeker geen top-of-the-line model.

EDIT: Ooh, en barrel rolls zijn voor succesvolle stunt runs helemaal niet nodig. Het leverde mij vaak zoveel frustratie op als het weer eens mis ging, dat ik ze later gewoon ben gaan vermijden. Door te sliden en lange jumps te maken, liefst ook nog door billboards, kom je ook uiteindelijk aan die score.

Laatst bewerkt: 2 mrt 2008
  4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Punten waar ik geregeld crashte vermijdde ik op den duur. Tenminste, daar deed ik het rustiger aan en vermeed ik een jump of billboard, om iig voorbij dat stuk te komen.
    Barrel rolls deed ik ook weing, enkel op punten waarvan ik wist dat het goed ging en dan ook niet eens altijd.

5. Akihabara

Akihabara Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game is nu internet only op FRS.nl deze week voor 44,99 --> linkie

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou net nog even 2 uurtjes gedaan.
    Moet nu nog 20 races...

En het eerste half uur lukte dus niks he... Ik heb in een half uur 0 races gewonnen... Dat was frustrerend! Maar goed, inmiddels heb ik 395 van de 400 poortjes, dus dat wordt lekker zoeken naar de laatste paar.

En ik heb de Formule 1 Bolide. Ik weet niet helemaal wat ik daarvan moet denken... Ik had gehoopt dat er van dat ding helemaal niks over zou blijven als je crashte, maar dat viel me erg tegen...

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Wat ik jammer vind is dat je online niet veel voordeel hebt met een snelle wagen. Soms haalt iemand met een trage wagen me nog in. En met een snelle wagen ben ik sneller geneigd te crashen, wat het nog moeilijker maakt om te winnen. Kun je beter een tragere, stevige auto nemen, waarmee je ook niet steeds getakedownt wordt of een duel verliest.

8. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Valt mee hoor, De formule 1 is ver uit de beste wagen om online mee te rijden, alleen jammer voor degene die er nietin rijden, voor de rest is online het handigst met een goede stuntwagen te rijden, De taugé behoort nog steeds tot m'n toppertjes. En gewoon goed de weg weten heb je geen goede auto voor nodig.

Stuntrun auto is veruit het handigst met die lamborghinie vorm auto, weet momenteel even niet welke dat is, of de Taugé,.En als je midden in de stad bent is het vooral handigst om nog even die stunts bij de beach te pakken, zitten er aardig wat, in de bergen moet je aaaltijd naar de treinrails, = Eitje, heel het spel is eigenlijk te makkelijk. Ook omdat je tegenstanders ofline voor de finish langzaam gaan rijden zodat je ze in kan halen, Heb nog nooit zoiets gezien omhet spel makkelijker te maken:p, resulteert wel in masterlijke gevoelens als je echt heel gefrusteerd achter lag en je opt laatste moment met 1 paar meter toch als eerste finished, dat waren kortom m'n vetste race ervaringen in deze burnout..

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat vond ik bij Burnout Revenge ook zo'n tegenvaller. Je kon net zo goed halverwege de race stil gaan staan en dan nog eerste worden en hoe goed je het ook deed, de tegenstander zit altijd max een paar seconde achter je.

10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat kan ook bijna niet anders. Deden ze dat niet, dan kan je na 1 crash al meteen restarten omdat je dan al een achterstand hebt die niet meer in te halen valt...

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Online loop je na een crash meteen een flinke achterstand op.
    Reed gister met een van de snelste speedwagens, zelfs met flinke burnoutchains werd ik nog steeds ingehaald door een trage stuntbak.

Zelf wissel ik de laatste tijd geregeld van wagens. Vond de carbon x12 altijd wel prettig, maar is licht, waardoor je, net als vele andere wagens, elk crashdual verliest. Nadeel van de carbon x12 en enkele andere wagens, is dat deze erg slipt bij het wegrijden en niet geschikt is voor kleine/korte stukjes.
    Maar zo heeft elke wagen wel zijn voordeel en is het maar net wat je doel is in online modus, om aan de hand daarvan je wagen te kiezen. Andere wagens voelen bijv. weer te log aan.

Catch-up systeem heeft altijd al in Burnout gezeten en was voorheen erg vervelend. Je kon zo hard rijden als je wilde, ze haalden je toch wel weer in. Dit kon de nodige frustraties opleveren, wanneer je vlak voor de finish crashte.

12. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat catch-up systeem is in dit deel alleen in je voordeel.

Want ik heb echt vaak zat races gewonnen met een voorsprong dat ik 2x kon crashen (terwijl ik op kop reed) en nog won.

Vice Versa gaan de NPCs nog langzamer rijden. Wat dat betreft vind ik het wel lekker makkelijk :)

Nou ik ga nog even wat laatste offline dingen halen.

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Moet gewoon nog maar 1(!) smash.. maar kan um niet vinden pfff

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat heeft niets met de finishline te maken. In de Burnout serie gaan tegenstanders altijd langzamer rijden als jij achter ligt. Tegenovergestelde is ook waar: je kunt ze nooit goed ontlopen, tenminste in de latere races. Tegenstanders zijn nooit ver weg. Onzichtbare elastieke band dus (al sinds... deel 3?)

15. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    ik moet zeggen dat ik hier eigenlijk nooit echt last van heb. route zoeken enzo, ik vind de tegenstanders nogal makkelijk eigenlijk.
    Hoef nog maar stuk of 15 wins voor me criterion elite license :D

16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    heerlijk spel...

ben nog niet zo heel ver met license, heb nu zo'n 7 uur gespeeld, en heb denk ik zo'n 4 uur alleen al rond gereden en alles zo'n beetje verkent :)

Online werkt ook erg fijn, alleen jammer dat sommige amerikanen je kicken als je niet praat... (heb ik nu al 5x gehad!)

17. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Sinds deel 1, al is dat wel erg lang geleden dat ik die gespeeld heb.

Nog nooit gehad. Gisteravond was het wel erg rustig online. Rond de nacht leek het een beetje drukker te worden met wat Amerikanen online.

18. xbox freaker

xbox freaker iemand

Leuk Bevonden:
    0
    weet er mischien iemand hoe je die über f1 wagen krijgt
    of moet je ervoor online

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Je hoeft er niet voor online. Ik kreeg hem tegen het einde van het voltooien van de events. Zat op 90% of in die buurt en hij cruiste rond in de stad.

Komt een update aan.
    Even copy/paste van Mav van een ander forum:

Binnenkort de nieuwe update v1.2 (Linkje)

Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Goede fixes, wel een aantal van die bugs tegengekomen. Nu nog info over de DLC :9

P.s. de zwaailichten op de F1 politie wagen moet je activeren door Linker Stick in te drukken, als je hem in blijft houden gaat alleen je linker licht, en als je 1x klikt gaat hij aan of uit. En anderen kunnen hem ook zien, alleen werkt dit niet altijd.
    Blijft stoer :+

Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina