[XOne] Can't connect EA Nation

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 2 nov 2006.

1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    dan is alles goed. Ik had met EA gebeld maar die konden me niet helpen 45 cent per minuut stelletje trekkerts!. Nu maar naar america gemaild, die moeten mijn account chechen, dus daar maar op wachten. Baal er gruwelijk van.

2. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    tjezus wat een kut support van EA, geef ik aan in de mail wat ik al geprobeerd heb. geven ze nog alleen maar die tips. :mad: wat een geweldige helpdesk!

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.358
    yo gasten ik heb hetzelfde maar mij nat staat wel op moderate

ik heb een zyxell router heb internet van telfort 20 mb lijn maar in de router kan ik niet udp of tcp selecteren voor de poorten kan iemand me helpen? met de livebox van orange heb ik zo de poorten kunnen instellen alvast bedankt !

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wat heft dit met EA te maken :confused:

5. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.358
    nou dat ik daar niet kan toe kan connecten mischien en ik liet wat info achter zodat je weet hoe het inelkaar zit maar net connecten hij ineens wel naar ea nation :confused:

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    maaar verder kan je wel gewoon op live? Nat heeft niets met ea te maken .. je bent mogelijk te jong of je hebt de voorwaarde niet geaccepteerd

7. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.358
    ok bedankt hij werkt ineens ook weer terwijl gisteren niet werkte en vanochtend ook niet:)

Deel Deze Pagina