dat komt ook door het achterlijke clanwereldje van Gears of War. De gemiddelde leeftijd van een clan is ongeveer een maandje of twee. in poule A leeft volgens mij alleen HLH nog. poule B Aod en SWG 2. poule C wil wel alleen komt het nooit lekker uit. poule D alleen envy en qG!
dit is echt zo iritant. als je er toch geen zin in hebt waarom schrijf je jezelf dan in. niks tegen jou hoor zlatan:
Mensen uit Poule D: Keb jullie sowieso allemaal nog een message gestuurd (miss al gelezen), maar ik post het ook nog ff. Vanwege werk is mijn team helaas niet in staat om vrijdag of zaterdag die wedstrijden te spelen. Zondag is (bijna) iedereen vrij. Wij kunnen na 18:00 wel alle 3 de wedstrijden nog spelen. Ik stel voor: ongeveer 18:00 tegen Rs ongeveer 19:30 tegen EnVy ongeveer 21:00 tegen qG message me op xbox live, kijk hier niet heel vaak.
Yo Mensen uit Poule D: Ik heb de contactpersonen van de clans qG en Rs gesproken. Wij spelen 21:00 uur tegen qG en ook nog tegen Rs. De tijd is nog niet duidelijk. Verder krijg ik de contact persoon van EnVy niet te pakken. Ik heb hem een friend request gestuurd, deze is niet geaccepteerd. Ik heb hem messages gestuurd, hierop wordt niet gereageerd. En ik hoor van andere mensen dat deze persoon dus tussentijds wel online is gekomen. Ik vind et raar dat hij geen contact opneemt. EnVy mensen als jullie dit lezen neem contact met me op. Greetz HIGH When I Die
Aight mensen we hebben alle wedstrijden gespeeld. HIGH 0 - 3 qG HIGH 1 - 3 Rs HIGH 0 - 3 EnVy Veel succes verder!
dat schiet al op met matches, nu vraag ik me af welke matches in welke poules moeten nog gespeelt worden. ik weet in ieder geval dat poule B klaar is, er zijn namelijk maar 2 teams over
Ik gooi bij deze Dutch Mother fuckers uit het toernooi, ze reageren nergens op(dus ook niet mijn chat invites). Gaming Skills moet ik ff naar op zoek, maar ik heb weinig hoop. HLH team 1 gaat in ieder geval door dus.
Ok bij deze wil ik nog ff zeggen dat wij Shockwave Team 1 heeft gewonnen van uL I: uL I - SWG: 1-3 1e map: Canals: uL (host) - SWG: 5-0 2e map: Escalation: uL - SWG (host): 2-5 3e map: Tyro Station: uL (host) - SWG: 1-5 4e map: Fuel Depot: uL - SWG (host): 0-5 Totaal 3-1 voor SWG team 1.
Ja klopt helemaal 3-1 eerste ronde gingen we goed en daarna was er paniek dus ja bagger matcn van onze kant netjes gespeelt jonges we rematchen nog is
oke om dit toernooi in leven te houden gooi ik iedereen die nog geen match gespeeld heeft eruit! met uitzondering van HLH 1 omdat hun de enigste van hun poule zijn. RS mag dus toch door naar de volgende ronde omdat we een plek over hebben. De Kwartfinales: HLH - SWG(2) AoD Gold - RS SWG(1) - Envy qG/Reason - UL