Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Niet helemaal. Microsoft verkoopt aan jou een product voor (ong)300 euro.
    Ze zijn een overeenkomst aangegaan met dat reparatiecentrum en zijn dus ook verantwoordelijk als er niet goed mee word omgegaan daar. Ze zijn volledig verantwoordelijk als je jouw xbox onder handen word genomen bij zusterbedrijven zoals UPS en het service centra.
    Als je xbox 3/4 keer kapot is gegaan vind ik het niet meer dan normaal dat microsoft extra haar best doet om het ongemak te verhelpen en als dit niet het geval is vind ik het niet raar dat mensen daar boos op reageren.
    Tis tenslotte 300 + euro.

2. BlueVFRank

BlueVFRank Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist om 1 voor 5 UPS aan de deur met een gerepareerde XBOX. Binnen 8 dagen terug gekregen. Het moederbord is vervangen. Geen mysterieuze nieuwe uitgangen (hdmi) op de xbox. Wel een Blu ray speler (geintje )

BlueVFRank

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Microsoft ja, niet de mensen die voor 2 euro per uur de telefoon opnemen. En tuurljik mag je wel boos reageren, ik bedoelde eigenlijk meer dat het simpelweg onbeschoft is om te bellen en een 5 minuten durende scheldpartij af te vuren.

Laatst bewerkt: 4 mrt 2008
  4. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAllo mensen, weet iemand hoe het in zen werking gaat om een gameoptesturen(fifa zo beschadigt dat ik hem moet opsturen en dat kan bij ea voor 5 euro) wat moet ik precies doen

5. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Wie had het over een 5 minuten durende scheldpartij?
    Boos is wat anders dan aggresief.
    En de mensen die daar voor een grijpstuiver werken, werken alsnog voor Microsoft. Wie van microsoft mag jedan aanklagen? Iedereen 'werkt' er maar.
    Moet je dan persoonlijk naar Bill toegaan? Die weet nouwelijks dat er zo'n centrum in duitsland is, laat staan dat i weet wáár dat ligt :+

6. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Dat was meer overdreven, ik had het eigenlijk over de volgende regel:

En dat is gewoon de verkeerde instelling.

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Contact opnemen met EA dmv een mailtje, dan krijg je denk ik een adres teruggestuurd en kan je daar je game naar opsturen, in een bubbelenvelop met 4 postzegels :)

8. mercenary

mercenary Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oei

Hallo, sinds vandaag doet mijn xbox niets meer, tenminste bijna niets. Hij gaf 3 rode lampjes. Ik de towel fix toegepast, en toen ging hij weer aan, maar na paar minuten spelen blijft alles gewoon weer hangen.

Nu heb ik mijn xbox al een tijdje, nooit problemen mee gehad, de vorige eigenaar, een vriend van mij, heeft hem wel laten flashen, dus ik ben bang dat ik hem niet meer terug kan sturen. Of zou dit nog wel kunnen?

Want ik zou toch weer graag van mijn xbox willen genieten!

Alvast bedankt. Gr Boy

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nope, als hij open is geweest kan je hem niet meer terugsturen.

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerde instelling misschien maar als je een product koopt van 300+ euro dan mag je verwachten dat dit product goed functioneert. Daarbij komt nog dat dit product allang niet meer in de kinderschoenen staat en dat Microsoft echt wel weer wat de oorzaken zijn van deze problemen. De kosten daarentegen om alle (potentiële) kapotte xboxen terug te halen zijn zo hoog, dat ze het zo oplossen.

De kinderziektes moeten er na 2,5 jaar ofzo echt wel uit zijn en het product MOET gewoon goed functioneren. In tegenstelling tot de 16% failures die de klanten nog hebben tegenwoordig.

Als je poeslief gaat doen en onverschillig doet, dan levert dit je niks op. Als je je stem verheft, laat merken dat je het er niet mee eens bent en je wordt boos (tot op zekere hoogte), dan levert dit je in verhouding meer op.

Het is ook je goed recht want het is niet een mp3-speler van 20 euro die misschien wel stuk gaat.... |:-

11. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Je kan ook boos worden zonder stemverheffingen, en geloof mij maar, daar bereik je veel meer mee.

12. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, mijn xbox is nu 12 werkdagen weg en ik heb al die 12 werkdagen www.xbox.nl/suppprt geacheckt en er stond altijd , apparaat aangekomen bij het servicecentrum, Nu staat er een heel ander serienummer en er staat geen uitstaande reparatie

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jou mening. Ik heb ervaren dat de winkeliers sneller meewerken als je laat merken dat je flink over de zeik bent. Daarbij verhef je je stem altijd wel ;)

14. ItWasLucK91

ItWasLucK91 Guest

wwahhah mijn xbox nooit kapot sinds eerst dag. welke slechte winkel kopen jullie die dingen >_< retards

/Mod *drukt op de ow-knop* Gedraag je een beetje~Kevf

15. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom ga je naar die site 8)
    je moet je trackinnummer invoeren op UPS.nl
    als hij op de terugweg is, krijg je een nieuw nummer per email

16. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, wie is hier de retard :lol:

17. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    licht helemaal niet aan de winkel ;)

18. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Niet echt een defecte hardware probleem, maar enige tijd kan ik geen dingen meer doen zoals Downloadable Content spelen dat ik heb gedownload of video's bekijken tenzij ik ingeschreven sta in XBOX Live (dus aan het internet verbonden ben).

Is dit nu verplicht of kan ik ook offline zijn om dit te kunnen doen?

19. Daimler Freak

Daimler Freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou kunnen dat ik een probleem heb, maar ik weet niet hoe. Als ik namelijk mijn trackingnummer invoer bij UPS dan krijg ik bij status het volgende bericht: Uitzondering
    Zie onderstaande omschrijving
    Als ik bij de onderstaande berichten kijk zie ik dat ik gisteren het pakket zou willen houden :confused: Vanmiddag is het pakket opgehaald. Wil dit nu zeggen dat ik een groot probleem heb??

Edit: dat ophalen staat niet op de site van UPS

Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  20. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Normaal gezien is XBL content gelinkt aan het profiel waarmee je het gedownload hebt en aan je console. Je kan met andere profielen op de xbox 360 waar je het op hebt gedownload bv. wel het volledige arcadespel spelen (Offline content access omdat het originele 'koop'profiel niet ingelogd moet zijn).
    Nu stel dat je oorspronkelijke xbox stuk gaat en vervangen wordt dan kan je je content wel opnieuw terug downloaden, maar enkel nog spelen als je ingelogd bent op het account dat origineel het spel gekocht heeft.

Dat was vroeger toch zo het geval, en ik heb nog niets gehoord dat er al iets aan is verholpen. Kan dit misschien ook in jouw geval het probleem zijn?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina