Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat er een demo van komt. Kopen doe ik die toch. Want DIRT was echt top. Alleen hopen dat er toch wat verschillende soorten races komt.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Echt irritant dat ze bijna nergens meer de moeite nemen voor een splitscreen functie. :mad:
    Lijkt me verder wel een leuke game, al hoop ik dat er nog eens een nieuwe Toca komt.
    Ook wel jammer van de weersfunctie. Gezien de voorgaande games in de Race Driver serie, konden ze de weersfunctie wel naar behoren uitwerken en vind ik niet dat ze naar PGR4 moeten kijken, waar ze meer naartoe willen.

    Al met al is het een opheldering om te lezen dat straatracen slechts een onderdeel is. Is nog wel even geduld hebben tot deze game uitkomt.
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De afwezigheid van weerseffecten boeit mij niet, splitscreen zou ik er wel graag inhebben. 90 banen daarentegen vind ik weer supergoed nieuws. Veel leuker om op een andere baan te rijden dan steeds op dezelfde baan te rijden, die af en toe nat en glad is door een regenbuitje.

    Kijk eens wat ik voor jullie heb:
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2008
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker hoor!

    Hoewel ik wel wat vraagtekens heb bij sommige dingen zoals handling... DIRT had nou niet echt geweldige handling, was te licht en het was alsof de auto om z'n middenpunt pivoteerde bij de meeste autos... ik vrees dat dat hetzelfde zal blijven.

    Ook ben ik bang dat online toch iets te simpel gaat worden... ik had graag pitstops gezien, en de le-mans 24 uurs (24 minuten in dit geval) online zou geweldig zijn met een dag en nacht cyclus, maar zonder pitstop, benzine verlies en banden slijtage is het niet echt een race vindt ik zelf.

    Maar goed.. het klinkt en ziet er tof uit tot dusver.. leuk dat ze driften met japanse bakken erbij hebben gedaan... juni kan niet snel genoeg komen!
     
  6. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, 24min:p 24 uur is wel heel lang voor een race.
    Lijkt me wel geinig als je de 24 uur Le Mans online kan doen kan je een beetje afwisselen, Dikke lan party met z'n allen Le Mans doen:p
    Screenshots zien er wel goed uit. Denk wel dat k het ga halen.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er niet verkeerd uit. Racegames van Codemasters zien er haast altijd wel goed uit. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ziet er inderdaad tof uit! Hoop dat het nog beetje lekker rijdt, dan gaat deze sowieso mijn verzameling in :)
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    In die filmpjes valt me wel op dat de auto's niet echt realistisch over de baan gaan, ze glijden over de breedte van de band op sommige stukken. Hopelijk is dat alleen maar bij het filmpje en niet het final-spel :D
     
  10. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet zo zijn dat de journalisten in hun demo op stratencircuits reden? Lijkt me eigenlijk niet dat de codies de pits uit Le-Mans halen en je 24h laten rijdne zonder slijtage en zo.
     
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Die 24 uur worden 24 minuten zeggen velen in dit forum;)
    Dus een pitstop is dan misschien niet noodzakelijk...

    Verder hoop ook ik niet dat GRID te veel op DIRT gaat lijken qua besturing.
    Dat leek natuurlijk nergens op...van 150 km/h naar 0 km/h in 1 seconde tijd!
    En dan heb ik het nog niet eens gehad over het glijden van de auto over de baan..behoorlijk onrealistisch.
    Nee, dat was niet echt wat voor de anti-arcade fans...
    Dat GRID geen simulator gaat worden vind ik niet erg...maar ze mogen wel een grens vinden tussen arcade en simulatie.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ze hebben gezegd dat het wel realischtischer word, een beetje zoals de pgr besturing, met de burnout schade.
     
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Toca 1,2,3 besturing is realistischer dan PGR besturing, geloof ik.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ja, op de vorige engine wel, toen was het gewoon nog realistischn maar nu gaan ze een vernieuwde engine van dirt gebruiken, dus we zullen zien of het wat wordt.
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Codemasters en de race driver series hebben een geschiedenis van matige besturingen helaas... net zoals DIRT zeg maar, alsof je op ijs rijdt en geen grip kunt vinden.
    Ik verwacht voor deze game ook niet anders, kun je er er ook niet op verkijken als ie eenmaal uit is.

    Dat van geen pitstops is iets wat een ontwikkelaar heeft gezegd in een interview.... jammer, maar goed.. ik vindt het allemaal wel goed eruitzien en het klinkt tof tot dusver.
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    De vorige Race Drivers vond ik best wel een fijne besturing hebben, niet te arcade en niet te realistisch, DIRT en PGR vind ik daarentegen TE arcade.
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind het er goed uitzien. Het lijkt me een leuke titel te gaan worden.
     
  19. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Goed om te zien dat de realistische races niet helemaal zijn verdwenen :)
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0

    Gadverdamme, dat ziet er goed uit!

    Tof om te zien dat ze veel aandacht hebben besteed aan races zoals F3000 en le mans.. die vindt ik zelf het mooist van de 3 catogerieen.

    Maar dit ziet er heel, heel soepel uit.. had het niet verwacht.
     

Deel Deze Pagina