[PS4] [PS3] Metal Gear Solid 4

Discussie in 'Games' gestart door boss, 12 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb laatst MGS3 uitgespeelt, en had toen zin naar meer. dus heb toen MGS en MGS2 weer uit de kast gehaald. en met MGS3 nog in het achterhoofd heb je echt bij heel veel dingen: owja natuurlijk etc het hele verhaal word echt heel duidelijk.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Lijkt erop dat ik toch maar eens MGS 3 moet gaan spelen... (Wat wel schijt is, want dan heb ik 3 consoles op maar 1 componentingang :mad:

    /Edit

    En nog wat moois:

    [​IMG]
     
  3. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik vind Metal Gear Solid 3: Snake Eater een van de beste spellen ooit. Graphics/Verhaal/Gameplay/Easter Eggs/ alles is gewoon aanwezig in wat mij betreft 1 van de beste PS2 games, zo niet de beste.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Waar heb je hem gepre-ordered?

    edit: en wat krijg je er allemaal bij ed?
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    *uhum*

    iemand?
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem gewoon gepre-ordered bij de gameshop waar ik dat altijd doe. Het pre-orderpack zal vanaf begin april leverbaar zijn en bevat toegang tot de Metal Gear Online beta die eind april van start gaat.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dat is alles? Hmm. Eind april zal ik wel te druk zijn met oa. Mario Kart, dus MGO kan wel ff wachten. Geen andere spulletjes als t-shirt/ artwork etc?

    Anyway, ik ben weer begonnen aan Metal Gear Solid deeltje 1 in de vorm van Twin Snakes op de Gamecube. Ik heb nu alweer helemaal zin in dit deel _O_
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De verdere inhoud van het pre-orderpack is nog niet bekend. Eind maart komt er als het goed is wat meer info over dit pack. Het enige wat momenteel bekend is dat het pack een Metal Gear Online betacode bevat.
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn, die demo filmpjes op bijvoorbeeld gametrailers zien er echt super uit. Zowel gameplay als grafisch.

    Ik heb alleen een vraagje. De enige Metal Gear Solid game die ik speel is Metal Gear Solid 3: Subsistance. Ik vind de game echt super! maar goed. Nu ben ik voor de rest niet bekend met het hele verhaal van Metal Gear Solid. Wat is het beste manier om qua verhaal up to date te zijn voordat ik straks Metal Gear 4 speel en de helft van het verhaal niet snap?

    Deel 3 kwam voor deel 1 en 2 toch? Dat is wat ik toen heb begrepen. Dan mis ik dus het verhaal van 1 en 2. Kan bijvoorbeeld MGS: Digital Graphic Novel voor de psp mij daar bij helpen? 3 uur film/comic zal toch wel wat informatie uit de games bevatten qua story line?
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik geloof dat er in deel 4 ook een soort van samenvatting zit? Weet het alleen niet meer zeker...
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ga Metal Gear Solid en MGS 2 kopen, trek er de volgende weekenden voor uit en je bent op de hoogte. (en je hebt een super tijd terwijl je het speelt).

    Andere manier is de scripts van gamefaqs door te lezen maar dat is een stuk saaier!
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik heb ook mgs3 ff gehaald via marktplaats. 10euro maar.
    Ik moet dit deel nog spelen voordat mgs4 uitkomt :)
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    subsitence?

    want ik kan helemaal niks met de camere uit Snake Eater.
     
  14. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Snake eater. Subsistence zag ik alleen voor 20+ euro en dat vond ik een beetje teveel.
    En de camera is iid wel lastig, maar dat hoort dat hij zo beperkt is, want je hebt ook geen radar. Dus je moet goed sneaken en goed de tril detectors gebruiken.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren 2 trailers van de PS Store gedownload. Deze titel is nu toch behoorlijk in mijn achting gestegen. Van crap, naar een titel die ik toch in de gaten moet houden.

    Nu wel hopen dat Kevf gelijk heeft over die samenvatting, want ik heb nog geen enkele andere MGS gespeeld.
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    In elke MGS zat er een samenvatting, maar het was wel allemaal tekst... .
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mag toch hopen dat dat nou anders is......
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Best saai dus. :eek:
    Mja... Zolang het maar niet al te veel tekst is moet het te doen zijn.

    Eigenlijk zouden ze het verhaal voor nieuwkomers ook duidelijk kunnen maken door gebruik te maken van ingame flashbacks ofzo. Dat is iig een stuk interessanter dan een lap tekst, en ook voor MGS veteranen kan het handig zijn om op die manier snel het geheugen op te frissen.

    edit:
    Hmm... Ik hoop dat dit niet waar is. Ik heb toch ook mijn limieten wat ik uitgeef aan een game.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  19. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    damn 70 euries zou idd veel zijn, mahjah ik ben nu al zo lang aan het wachten hierop dat k hem dan toch ga halen
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    importeren ftw. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina