Bij Tenkaichi vecht je heel anders. Kijk dit filmpje Bij Budokai 3 is het gewoon 2D vechten, maar vind ik veel beter
Tenkaichi 3 is een lachtertje. Echt, om die game te spelen is gewoon zero skill voor nodig. Geen enkele diepgaande cancel combo, helemaal niks. Een wanproduct gewoon. Je krijgt 161 characters met allemaal exact dezelfde combo lay-out en "speciale follow ups." En gelukkig is Burst Limit gelijk aan Budokai en Shin Budokai.
Ik zie nu al een paar fouten: Goku heeft zijn verzwaarde kleding aan tegen Raditz. En tegen Frieza vecht hij in een onbeschadigd tenue. En het logo van Master Roshi op zijn rug tegen Gohan. Dit moet toch het logo van King Kai zijn? Wtf?
Het zijn gewoon de standaard characters man. Als ze alles rekening moeten houden met de serie dan moet Goku er veeeel jonger en veeel minder gespierd uitzien als ie bijv. tegen Raditz vecht. Maar hij ziet er gewoon hetzelfde uit dan als ie met Frieza vecht. Heb trouwens nog nooit een DBZ game op de console gespeeld en dit wordt mijn eerste denk ik.
http://www.psonly.nl/screenshots/776/Dragonball_Z:_Burst_Limit/ screens...... kan je dan toch gewoon rondlopen ed?
Tuurlijk, maar als ze rekening houden met deze feiten in Tenkaichi 3, mag je toch wel verwachten dat ze dit ook doen in Burst Limit. Is nota benen een next gen titel!
Zoals B-Hero al zegt, dat is de MMORPG van DBZ. Ziet er ook een stuk lelijker uit dan de screens die we eerst zagen.
Hmm ik hoor net in een interview filmpje op GT, daar zegt een van de producers "all of your favorite DBZ characters are in the game". Maar daarvoor zei hij dat de story mode maar tot Cell Saga gaat. Dus vraag me af hoe dat nu zit met die characters.
http://www.psonly.nl/videos/686/Dragonball_Z:_Burst_Limit/ introfilmpje! En ja dit is wel Burst Limit
Tja als Goku, Piccolo, Gohan, Trunks, Frieza, Cell, Vegeta enzo de meest gekozen poppetjes zijn, dan zitten de meest favorieten ertussen. Alleen de minder populaire personages zal je moeten missen.
Als Burst Limit gaat lijken, of in elk geval voort gaat borduren op Budokai 3, dan wil ik hem nog wel in de gaten houden. De Tenkaichi franchise is gewoon een lachtertje.
Persoonlijk vond ik Dragonball GT een stuk leuker dan Dragonball Z. Ik vond dat wel een leuk groepje met Pan en kleine Goku. Maar die zitten vast niet in het spel, anders zou het wel Dragonball GT: Burst Limit heten. Maar goed, ik koop dit spel toch niet. Het is alweer zo'n 6 jaar terug dat ik Dragonball Z heb gezien, ben nooit zo'n fan geweest
Ik vond de serie vroeger leuk tot de Cell saga. Maar eigenlijk achteraf was het niet zo heel geweldig. Iedere Saga is hetzelfde. Er komt een hele sterke slechterik. De Z fighters vechten tegen hem maar hij is te sterk, Goku is niet in de buurt, hij moet herstellen of trainen en als hij er dan net op tijd is wordt hij een niveau hoger en verslaat de schurk.
nou, niet echt hetzelfde, dacht idd dat dbz niet echt heel boeiend was (vergeleken met bleach en Naruto bv). Maar ben nu alle manga's aan het sparen, en damn! toch echt een geweldige serie! humopr en echt spannend! Ben nu bij MajinBuu (die heb ik maar 1x op tv gezien, die saga) en kan me daar niet zoveel van herrineren, was een paar dingen glad vergeten en vind het echt spannend. persoonlijk vond ik GT echt kut eigenlijk, alleen de laatste paar afleveringen waren wel ok.