1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lost Odyssey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 1 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Is GC niet gewoon de optelsom van de resterende HP van je front row chars die normaal de damage in ontvangst nemen?
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ja, en zolang er GC aanwezig is vangen je characters achterin minder damage. Volgens mij is er ook nog een verschil tussen de verschillende levels van GC (je ziet hem terugzakken van volgens mij level 4 naar level 1 als je characters worden verwond). Level 4 GC beschermt je characters achterin het best, level 1 GC het slechts. Level 0 is volle damage overal, voorin en achterin.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Welk character kiezen jullie:
    Cooke of Queen Ming ?
     
  4. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Eerst Cooke om je immoratals haar skills over te laten nemen, en daarna Ming
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    -edit: nevermind :)

    Zit op disc 2 en de bosses zijn me tot nu toe meegevallen. Alles in 1 try gehaald. Hopelijk blijft dat zo :p
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    gakkie van TeS morrowind? :p
     
  7. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of worden naarmate het spel vordert de laadtijden langer? Is dit weer een kwestie van een vollopende cashe? Ik heb namelijk op disc 2 langere laadtijden als op disc 1.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb over het algemeen nooit echt lange laadtijden gehad. (behalve bij dat gevecht na die worm op disc 1 met dat leger)
     
  9. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn ook geen extreem lange laadtijden maar hij laadt duidelijk langer voor cutscenes als in het begin.
     
  10. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ik ben nu bij de eerste baas, dat vogel-beest, en hij wil maar niet dood :mad:
    Hij maakt mijn teampje in een paar beurten dood terwijl ik niks kan. En Jansen kan healen wat hij wil, het lukt me gewoon niet.
     
  11. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is eindelijk binnen. 15 euro extra, heeft idd bij de douane gelegen. Had em 7 februari besteld, de elfde verstuurd.

    Eindelijk!
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Je zult nooit evenveel damage kunnen healen als die vogel veroorzaakt per ronde... dus healen is van beperkt nut in dat gevecht.

    In de handleiding staat vermeldt welke elementen sterk of kwetsbaar tegen elkaar zijn. Daar moet je altijd bij de gevechten mee rekening houden; die vogel bestaat uit het wind element en dat bestrijd je met.... (het antwoord is al meerdere keren in deze topic gegeven, maar staat ook in je handleiding). Als je het goede element toepast is die boss goed te doen.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  13. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Vuur. Ik heb Jansen ook al eens elke beurt laten aanvallen met zijn fire-skill, maar ook dan lukt het me niet.
    Kaim heeft een vuur-ring ook, maar dan nog.
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    w00t gister besteld en net ontvangen. Wordt lekker lang weekend gamen :D
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Probeer het volgende: laat Kaim aanvallen met een vuurring. Laat die meid Kaim elke keer genezen met een healingsdrankje (tenminste, als die vogel Kaim aanvalt) en blijf met Janssen fire magic casten. Moet te doen zijn. Kaim doet rond de 90 damage per ronde en Janssen duidelijk veel meer (in de 200-300 dmg dacht ik).

    Als je het dan nog niet haalt... is je groepslevel misschien te laag? Mijn mannetjes waren level 15 tegen de tijd dat ik die vogel ontmoette. Sowieso level je meestal voldoende als je iedereen alle skills probeert te leren. Ik heb het zelfs gehaald door Janssen meerdere keren te laten stelen i.p.v. fire magic te casten. Alleen leverde dat nooit wat op (steel poging mislukte steeds).
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    I.v.m. die steal skill, het is dan de bedoeling neem ik aan dat je betere items vindt die je daarom niet altijd op zijn lijk kan vinden eenmaal je hem hebt verslagen? Zelf heb ik dat nog amper ondervinden, iemand die wel al eens interessante of waardevolle items met deze skill heeft weten te bemachtigen?

    En nog een vraag die ik zelf nog niet heb kunnen uittesten, ik heb Janssen nu een of andere water+fire+...damage dealing ring aangegeven maar geeft die dat damage effect ook als hij spells cast? Of enkel als hij targets melee-style aanvalt? Of gewoon altijd of hij nu aanvalt, defend, spells cast of een item gebruikt, want er is precies geen animatie waaruit ik enig ring effect kan afleiden.
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Tja, je kunt best nuttige dingen stelen, maar ik heb tot nu toe geen wapens of armor gejat gekregen. Wel components voor ringen die je normaal gesproken pas veel later vindt (en dat is dus best nuttig). Alleen mislukt dat stelen best vaak.

    Volgens mij ligt het aan de ring, maar meestal werkt het effect alleen als je die ring sequence krijgt waarbij je ze over elkaar moet leggen. Ik was nog niet heel ver in de game, maar zijn er ook ringen die een passieve bonus geven? Tot nu toe hadden mijn ventjes alleen ringen die een bonus geven bij een gewone aanval.

    EDIT: als je wilt weten wat je allemaal van tegenstanders kunt stelen moet je de skill leren die je bij een bril krijgt. Zou even niet weten hoe die skill heet helaas...
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  18. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ventjes zijn level 11 ofzo, maar als ik nu terugloop over die regenachtige richel kom ik geen vijandjes meer tegen :'-(
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Langer doorlopen.
     
  20. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot terug in dat bos? Dat heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina