Crashes valt reuze mee 1x gecrashed, denk omdat mn xbox te warm werd omdat de kast nog dicht zat waar ie in stond , nou nog geen last gehad van crashes, t spel is ook zeker wel t geld waard!
Ik heb hem sinds gisteravond, en heb hem anderhalf uur kunnen spelen. Eerste indruk is goed. Grafisch is het echt een stuk beter dan de PS2 versie. Ik had het minder verwacht. Het spel zelf is echt heel leuk. tussen 09:00-11:30 en 13:00-14:30 heb je les. Hier doe je verschillende mini-games die ongeveer 3 minuten duren. Allemaal niet te moeilijk, al kan engels nog wel pittig zijn. Hier moet je van een aantal letters woorden maken. Mocht je engels minder zijn dan is het soms lastig. Naast de lessen kun je allerlei opdrachten uitvoeren. In het begin gaan deze vooral in op de basiszaken van het spel. Leer vechten door een pestkop in elkaar te rammen, leer omgaan met je stinkbommen en katapult. De latere missies zijn tot nu toe vooral gebasseerd op vechten of iemand beschieten, zoals de football-spelers beschieten met je katapult vanuit een boom. Erg leuk. De sfeer in het spel is goed, een ietwat Brits-achtige prive-school waar het een dikke bende is en de docenten erop uit zijn om je het leven zuur te maken. De muziek is ook erg goed. De rustige gitaardeuntjes geven het een relaxte sfeer. De controls zijn makelijk, vooral het vechten wat met combo's gaat. Dit gaat tot nu toe alleen met de X-knop. X ingedrukt houden laat je bijv. een kopstoot maken terwijl XXX achter elkaar je gewoon achter elkaar laat slaan. De framedrops en freezes heb ik nog niet meegemaakt, ik vond het niet overkomen als een slechte port. Af en toe heb je wel het idee dat de framerate iets zakt, maar dit stoort niet. Leuk spel, en als je van de typische R* sfeer houdt is dit zeker een leuk spel. Helemaal voor 40-45 euro.
Ik wacht wel totdat de problemen zijn opgelost. Vooral aangezien de problemen vooral voorkomen bij oudere 360's
Ik haal hem van de week denk ik ook. Maar vooralsnog wel op de ps2. Wil persé geen issues en Bully is voor de ps2 te krijgen voor 15,- oid.
Bij mij is ie vandaag verzonden bij Bol.com, maar heb hem direct weer geannuleerd gezien het feit ik hem vanmiddag nog bij de Music Store kan ophalen. Eerste even thuis chillen. Daarna Bully'en.
pff zit alweer op 33,80% na 8 en een half uur gamen. wat een vette game is dit zeker weten het geld waard
Ik wil hem wel heel erg graag, maar vind het aan de andere kant ook weer zonde aangezien ik em op de ps2 heb gespeeld.
Heeft iemand dit spel bij de dynabyte bestelt?en is die dan misschien ook al opgestuurd want dat is bij mij helaas nog niet t geval
ga hem zo ophalen niet gespeeld op ps2, had em toen al wel voorbij zien komen in de bladen en op tv.Baalde toen wel dat ik hem niet kon spelen.. maar nu gelukkig wel
Denk dat ik hem ook haal, ook al heb k em op de ps2 gespeeld Voor de mensen die em hebben: hoe zit het met de laadtijden?
Spel gefixt voor 10,-! Welliswaar voor de ps2, maar vind het verschil niet groot genoeg. Ik zal binnenkort mijn bevindingen hier ook eens posten.