Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

Shizzel Guest

Je moet even wachten de HD3850 en de HD3870 zouden binnenkort met 20% in prijs dalen, kijk ff op www.tweakers.net!

2. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een wandsteun voor mn Samsung 226bw monitor, zijn daar speciale van samsung voor? Heeft iemand hier ervaringen mee?

En ik ben op zoek naar speakers die je kan ophangen, dus het liefst niet te groot. Subwoofertje erbij mag wel :)

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Die kaart moet je zowiezo niet nemen. Loopt op ddr2 geheugen. Die van mij op ddr3. Ik ben er tenminste hartstikke blij mee. Ik speel op dit moment COD 4, COD 2, S.T.A.L.K.E.R., Bioshock en UT 3 met alle toeters en bellen aan en op een resolutie van 1280*720 :) :thumbs:. Na mijn mening is het een topkaart voor 80 euro. Ik heb wel de 256 mb versie.

4. boatfreak

boatfreak Guest

en over welke kaart heb jij het?

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ook eens ff een vraag.
    Mijn ouders hebben op dit moment dit moederbord.
    Dit wilden we gaan vervangen zodat we PCIe kaarten / DDR2 geheugen kunnen gebruiken.
    Een belangrijk punt als je een nieuw moederbord koopt is natuurlijk de vraag of je oude processor er nog op gaat passen.

Nu wilden we deze of deze gaan kopen.

Kan dat zonder een nieuwe processor te moeten kopen?
    En zou het kunnen zonder een nieuwe processor te moeten kopen: Heb je dan ook een nieuwe voeding nodig?

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dat kan niet zonder een nieuwe processor te kopen, Je hebt namelijk een oud moederbord met een andere processor voet dus moet je ook een nieuwe processor gaan kopen.
    Nieuwe voeding heb je denk niet nodig, mits hij genoeg W heeft.