Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

Shizzel Guest

Je moet even wachten de HD3850 en de HD3870 zouden binnenkort met 20% in prijs dalen, kijk ff op www.tweakers.net!

2. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een wandsteun voor mn Samsung 226bw monitor, zijn daar speciale van samsung voor? Heeft iemand hier ervaringen mee?

En ik ben op zoek naar speakers die je kan ophangen, dus het liefst niet te groot. Subwoofertje erbij mag wel :)

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Die kaart moet je zowiezo niet nemen. Loopt op ddr2 geheugen. Die van mij op ddr3. Ik ben er tenminste hartstikke blij mee. Ik speel op dit moment COD 4, COD 2, S.T.A.L.K.E.R., Bioshock en UT 3 met alle toeters en bellen aan en op een resolutie van 1280*720 :) :thumbs:. Na mijn mening is het een topkaart voor 80 euro. Ik heb wel de 256 mb versie.

4. boatfreak

boatfreak Guest

en over welke kaart heb jij het?

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ook eens ff een vraag.
    Mijn ouders hebben op dit moment dit moederbord.
    Dit wilden we gaan vervangen zodat we PCIe kaarten / DDR2 geheugen kunnen gebruiken.
    Een belangrijk punt als je een nieuw moederbord koopt is natuurlijk de vraag of je oude processor er nog op gaat passen.

Nu wilden we deze of deze gaan kopen.

Kan dat zonder een nieuwe processor te moeten kopen?
    En zou het kunnen zonder een nieuwe processor te moeten kopen: Heb je dan ook een nieuwe voeding nodig?

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dat kan niet zonder een nieuwe processor te kopen, Je hebt namelijk een oud moederbord met een andere processor voet dus moet je ook een nieuwe processor gaan kopen.
    Nieuwe voeding heb je denk niet nodig, mits hij genoeg W heeft.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Daar was ik al bang voor.
    Ik denk dat ze een nieuwe processor toch wat te duur zullen vinden.

Dan is dit dus de enige optie.
    Het is eigenlijk belachelijk dat dit zo duur is terwijl je 1 GB DDR2 geheugen al voor €19.95 krijgt.

8. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    17.50 zelfs :)

Maar dat is dan ook wel echt een antiek moederbord dat ze hebben!

Maar goed, als ze vernieuwen moeten ze alles meteen vernieuwen... Geheugen, processor, moederbord, alles... Dan zit je weer aan de 150 euro...

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Antiek is nou eenmaal duur. Het wordt nauwelijks meer in bulk gemaakt, en daardoor zijn de productiekosten enorm, en is het 2x zo duur als je 1GB DDR2 koopt...

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is goedkoper dan een nieuwe PC ;)
    (Die wat ze nu hebben is van 2001. Was toen nog helemaal da bombshizzle. :+
    We hadden XP 5 dagen voor de release + we waren een van de eersten met Pentium 4 :cool:
    Als het niet meer in bulk wordt gemaakt is het opzich wel logisch dat het duurder is, maar ik zie het meer zo: De techniek is ouder, en wordt dus met de jaren steeds goedkoper om te produceren. Dus kan het aan een lagere prijs worden verkocht
    Zo zie je bv dat laptops en PC's ook steeds meer voor een spotprijs worden verkocht. Waarom? Omdat het goedkoper wordt om die shit te produceren.

11. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Mijn zusje heeft voor school een betere PC nodig. We hebben nu een pc uit het jaar 1906. De PC moet wel gewoon goed zijn en een paar spelletjes kunnen draaien, maar het hoeft geen high end PC te zijn. Monitor en printer hebben we al dus alleen een nieuwe muis en toetsenbord hoeft erbij. En wel een goede video kaart die ik zou kunnen omruilen met een radeon 1900 XT. Zouden jullie mij willen helpen?

12. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Okee , ik wil graag 2gb ddr 2 geheugen in mn pc hebben. (Er zit nu 2x512mb G.E.I.L. geheugen in, werkt prima maar is gewoon te weinig :mad: Iemand tips welke ik moet hebben?

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een afbeelding op word die de hele voorkant moet beslaan 9dat doet hij ook)
    Maar hij moet hem ook helemaal afdrukken (de voorkant) als ik met die balken ga schuiven, dan gaat de tekst ook mee en dat wil ik niet. iemand die kan helkpen? heb word 2003

14. Shizzel

Shizzel Guest

@ Banzaiaap:

Als je niet wil overclocken kan je wat goedkoper geheugen kopen, zoals Kingston ValueRam: goedkoop, en levenslange garantie.
    Anders moet je naar OCZ geheugen kijken, die hebben heatspreaders en zijn beter te overclocken.

Tip: neem dual-channel, dat zorgt ervoor dat alles net wat sneller wordt. Koop dus bijvoorbeeld 2x1024MB ipv 1x2048MB. Als je later nog iets erbij in wil steken maar maar 2 slots hebt, kan je wel beter voor 1x2048MB gaan. Meestal heb je gewoon 4 slots trouwens.

15. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb een MN-M2X moederbord van Asus, met volgens mij maar 2 slots. Zal even naar dat valueram gaan kijken, overkollken is niks voor mij. :)

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Wat nieuwe pics van de 9800GX2:

Jezus wat een bakbeest, daar heb je zowat een aparte kast voor nodig.

17. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, monsterkaart. Maarja de looks boeien me opzich niet zo, ik wil benchmarks zien O-)

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Hij is volgens mij niet groter dan de HD3870X2

19. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    OWjah er moet natuurlijk nog wel windows vista op. DVD brander hoeft niet persee...

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Het hoeft geen high-end pc te zijn, maar je wilt een betere videokaart dan een radeon 1900 XT? Juist die kaart past in de beschrijving van schoolpc waar een paar spelletjes op kunnen draaien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina