Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    De content is nu account gebonden. Als je met een andere account bepaalde content wilt spelen, moet de account waarmee je hem gedownload hebt wel aanwezig zijn op de HDD of een memory unit.

Op de orginele xbox was dit console gebonden.

2. flygirl

flygirl New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze nemen lekker de tijd deze keer zeg daar in Duitsland. Mijn xbox is 11 februari verstuurd en nog niet terug. Net gebeld en ze weten ook niet waneer hij terug gestuurd word. Ze zouden contact opnemen met het reparatie centrum en ik moest dan dinsdag of woensdag terug bellen voor me antwoord. Zit nu al eigenlijk sinds 22 januari zonder xbox aangezien hij toen al stuk was en ik hem vervolgens ook weer vanuit Duitsland stuk terug kreeg. =(

3. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joepie, xbox360 terug, weekje weggeweest, dacht ik...

Maakte de doos open, bekeek de lijst, en raad eens, ze hebben leuk alleen m'n moederbord vervangen, maar wat er juist kapot aan was, de disc drive, hebben ze niks mee gedaan. Ik probeer hem zo maar uit, maar groot vermoeden dat ik hem morgen weer naar Duitsland kan verzenden... Lekker de klantenservice zo bellen.... :mad:

Ik heb ook een vermoeden, dat de klantenservice niet eens doorgeeft wat kapot is aan je xbox. Ik had duidelijk aangegeven (en ik moest het duidelijk aangeven van de vrouw) dat m'n disc drive kapot was, dat die rare geluiden soms maakt, en dat hij vaak onbekraste disc's niet las, endat hij ook zelf krassen maakte (Samsung) maar ze hebben er niks mee gedaan...

UPS tracking klopt ook niet helemaal. Volgens de site is m'n xbox nog in Duitsland, en staat er niks van 'terug' of 'retour naar klant', maar heb hem vanmiddag al ontvangen.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  4. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vervelend DutchNeon:confused: ze maken veel fouten daar!

Maar wie weet hoelang UPS erdoet om van duitsland terug naar nl te sturen. Want als er staat verzonden naar klant op ww.xbox.nl/supporthoelang duurde het bij jullie dan nog

5. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol wtf, er staat niet dat m'n disc drive vervangen is. Ik maak zo de disc drive open, zit er een BenQ oppeens in, haha. Ik moest even lachen. Oh en lenn, op de dag van het ophalen, was mijn xbox op diezelfde avond al in Duitsland (kwart voor 5 opgehaald). misschien geldt dat ook voor 'terugkeer'

Even CoD4 proberen, maar ik moet zeggen, de BenQ maakt echt weinig geluid vergeleken met m'n samsung!

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Als ze echt het moederbord vervangen, vervangen ze ook de dvd speler. Omdat ze anders de dvd key moeten gaan veranderen :). Dat ze het niet aankruisen is een tweede natuurlijk :+.

7. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt DutchNeon, mischien iemand anders die weet hoelang ze over de TERUGweg doen, want er staat nu bij mij apparaat verzonden naar klant. kan ik hem vrijdag niog verwachten of vandaag fzo?

8. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Na precies 7 dagen heb ik mijn xbox weer terug uit duitsland. Zonder stemverheffen. Is mijn derde die het begeven had, nu op naar nummero vier.

9. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is snel;) ik wacht al sinds vrijdag 4 weken geleden op mijn xbox en het was een versnelde procedure. Heb je de tracering van de terugweg bijgehouden, mischien kun je me vertellen hoelang hij er op de terugweg over deed

10. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn execuses. Heb net op de UPS site gekeken, en er staat nu dat hij op 3 maart terug naar de zender is gestuurt. Hij is vandaag om 1 uur aangekomen. Dat betekent 3 dagen. Ik denk dat ze wel terugleveren binnen één week

11. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Danke_O_

12. fetester

fetester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 Disc

Ik heb een probleem met mijn HALO 3 disc!

Toen ik hem had gekocht was er niks aan de hand!

ik had hem een paar dagen en het was nog steeds goed!

Maar naar een paar weken toen ik halo 3 weer speelde kwam er midden in het spel opeens een raar Hard Geluiid Uit mijn xbox!

Dus ik ren naar mijn xbox toe en druk hem uit wat echter altijd een tijdje duurt voordat hij uit is!!

Ik Hellemaal Gefrustreerd over wat er zou kunnen zijn of mijn xbox kapot zou zijn en mijn spel!!

ik open mijn disc drive en kijk op mijn cd!

Raad maa, Er zit een HEEELEE diepe kras op helemaal in het rond!!

Als hij nog even door zou gaan denk ik dat mijn xbox hem gewoon door de midden had gesneden!!

Het rare is echt dat mijn xbox op een bureo staat (Horizontaal) En ik rustig in een stoel zat te gamen waardoor het onmogelijk is dat mijn xbox 360 onstabiel stond of trillingen kon opnemen!!

Wat moet ik nu doen???

Heb inmiddels alweer een nieuwe halo 3 spel gekocht maar ben nog steeds boos over mijn andere!!
    We kopen tog niet een xbox 360 om elke week weer hetzelfde spel te kopen omdat de andere krassen heeft

:mad:Microsoft Dit Kan Niet Langer:mad:

Laatst bewerkt: 8 mrt 2008
  13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Wat je nu moet doen is terug gaan naar de winkel en alle vergoeding terug vragen.
    Of je belt microsoft op en legt alles uit.
    No worry, je krijgt alles terug.

14. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Na mijn reparatie had ik nog steeds mijn Hitachi =(

Hoelang heeft u Xbox het ongeveer uitgehouden, na elke reparatie?

15. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik kreeg gister ring of death, dus ik dacht zo van: wtf, hoe kan dat nouw weer.

Dus ik unplugde alles en deed er alles weer in en toen was de ring of death weer weg.

Dus mijn vraag is: Kan de ring of death ook komen als je iets verkeerd er in hebt of komt het ooit weer een keer terug die ring of death?

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het zou best kunnen zijn dat je hem verkeerd had aangesloten, of iets te snel aangesloten. Ik zelf heb het ook gehad hoor, daarna deed ik alle stekkers er weer in en deed hij het gewoon weer perfect. Na ongeveer 7 maanden kapte hij ermee.

17. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Goeiendag, je hoeft niet zo te schreeuwen! We zijn niet doof :thumbs:

Maar je krijgt alles gewoon vergoed, gewoon je verhaal doen en het komt goed!

Ik heb zelf ook een keer de RROD gehad, na een weekendje center parcs had ik mijn xbox op mijn kamer gezet en alleen de stroom en netwerkkabel erin gedaan. Ik ging even naar beneden wat drinken en kwam weer boven. Zonder na te denken de xbox aangezet en de RROD! Ik iedereen en alles verrot gescholden, kijk ik nog es goed..hangt heel men AV-kabel eruit :+

18. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Dan hebben ze waarschijnlijk niks gedaan. Bij een vriend van mij hebben ze dat ook geflikt. Die had problemen met z'n dvd drive, dus opgestuurd. Toen hij de xbox terug kreeg hadden ze aangekruist dat er een nieuw moederbord in zat, maar er bleek helemaal niks aan de xbox gedaan te zijn (bevestigd door de helpdesk, getest, maar niks gevonden).

Dus heeft hij nog een keer gebeld, mocht voor de tweede keer een gratis game/headset/live uitzoeken, en dit keer wordt het daadwerkelijk vervangen.

Verder is het natuurlijk ook gewoon een mogelijkheid dat ze jouw hitachi hebben vervangen met een andere hitachi. Het is niet altijd zo dat er een benq gebruikt wordt.

19. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn moederbord is vervangen omdat ik een RROD had, maar mijn dvd speler is nog steeds mijn hitachi

20. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0

Wat een schoften, ik had dus ook een RROD. Alleen soms ging hij nog aan(na het afkoelen), de kans is dus aanzienlijk, dat ik hier gewoon genaaid ben:mad: . Op het papiertje stond dat het moederbord was vervangen, en niet mijn DVD drive.

Kan ik ook nog ergens anders aan zien, dat ie niet gefixed is? Aangezien je vriend dat wel heeft. Anders ben ik dus bereid alsnog MS te bellen, die lijers 8)

Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina