Staat wel aangekondigd op je dashboard en op xbox.com enzo.
Wat ik ervan begrijp:
Je download een gamerpicture en hiermee schrijf je je in.
Vanaf 18 tot 30 maart komt er dan bij Halo een nieuwe playlist (net als met halloween, valentine etc). Dit is een ranked playlist van precies als LoneWolves. Hier worden Slayer, King of the Hill en Oddball gespeeld.
Na deze periode kijken ze bij bungie wie eindigd met de beste stats,, waarschijnlijk dus mensen met minimaal level 50.
Dan kijken ze naar je KD spread etc om te kijken wie uiteindelijk per land de beste stats heeft.
Deze persoon wordt dan uitgeroepen tot beste Halo 3 speler van zijn land. Hiermee win je een of andere Halo 3 tekening.
Hierna komt er een ECHT tournooi tussen al deze winnaars, om uiteindelijk 'de beste van Europa' te krijgen.
Ga er dus maar niet vanuit dat je veel kans maakt, want waarschijnlijk zal dit wel tussen de pro's uitgevochten worden.
De vragen die hierboven gestelt worden hebben eigenlijk niets met dit tournooi te maken, volgens mij weet fetester zelf niet echt wat het tournooi inhoudt.
Een goede plek krijgen heb je niet, je speelt gewoon net zoals gewoonlijk lone wolves op Halo 3.
Me Gamertag is theRedDevilNL, denk dat het niet anders dan anders wordt want het is gewoon LoneWolves maar dan 'getracked'.
Moeten we jou straks allemaal een Xbox Live Message sturen met hoe we het vonden? Denk dat je bedoeld dat we hier even reageren, heb ik dus bij deze gedaan.
'Hoeveelste' je eindigd weet je niet. Bungie kiest gewoon een paar mensen uit met de beste stats.
Nou,, lijkt me genoeg opheldering
Check anders
Xbox.com maar.
Klik om te vergroten...