Halo 3 Tournament - 2008

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door fetester, 6 mrt 2008.

1. fetester

fetester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heej allemaal zoals jullie halo fans weten jullie dat er een halo 3 tournament aan zit te komen!!

UBER!!! \o/_O_

Als jij van plan bent om hier aan mee te doen

Stuur dan even een berichtje van wat jullie erover denken

denk jij een kans te hebben op een goede plek in het tournooi, zul jij gekozen worden tot een van de besten?
    Wat is je gamertag?
    Wat denk je dat het word (Vet,Middel,Saai)
    En als het voorbij is kunnen jullie ook nog even een berichtje sturen over wat jullie er van vonden en hoe jullie zijn ge eindigt!

Mijn gamertag is iniedergaval FeTeSTeR
    Ik denk dat het Vet wordt
    en ik denk dat ik hierbij een goede kans maak om een goede plaats te krijgen

Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo komt er een toernooi aan?

3. Amadeuz

Amadeuz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 groot lag-festijn denk ik.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Ok.
    Ff wat info please over dat toernooi? :+

5. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad... Wanneer?? Wie organiseert?

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Duh dat wist toch iedereen dat er een toernooi aankwam?

*weet het ook pas 5min geleden*

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Staat wel aangekondigd op je dashboard en op xbox.com enzo.

Wat ik ervan begrijp:
    Je download een gamerpicture en hiermee schrijf je je in.

Vanaf 18 tot 30 maart komt er dan bij Halo een nieuwe playlist (net als met halloween, valentine etc). Dit is een ranked playlist van precies als LoneWolves. Hier worden Slayer, King of the Hill en Oddball gespeeld.

Na deze periode kijken ze bij bungie wie eindigd met de beste stats,, waarschijnlijk dus mensen met minimaal level 50.
    Dan kijken ze naar je KD spread etc om te kijken wie uiteindelijk per land de beste stats heeft.
    Deze persoon wordt dan uitgeroepen tot beste Halo 3 speler van zijn land. Hiermee win je een of andere Halo 3 tekening.

Hierna komt er een ECHT tournooi tussen al deze winnaars, om uiteindelijk 'de beste van Europa' te krijgen.

Ga er dus maar niet vanuit dat je veel kans maakt, want waarschijnlijk zal dit wel tussen de pro's uitgevochten worden.

De vragen die hierboven gestelt worden hebben eigenlijk niets met dit tournooi te maken, volgens mij weet fetester zelf niet echt wat het tournooi inhoudt.
    Een goede plek krijgen heb je niet, je speelt gewoon net zoals gewoonlijk lone wolves op Halo 3.
    Me Gamertag is theRedDevilNL, denk dat het niet anders dan anders wordt want het is gewoon LoneWolves maar dan 'getracked'.
    Moeten we jou straks allemaal een Xbox Live Message sturen met hoe we het vonden? Denk dat je bedoeld dat we hier even reageren, heb ik dus bij deze gedaan.
    'Hoeveelste' je eindigd weet je niet. Bungie kiest gewoon een paar mensen uit met de beste stats.

Nou,, lijkt me genoeg opheldering :) Check anders Xbox.com maar.

9. fetester

fetester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tournooi

wat jij hier zegt klopt over het tournooi!
    en ik weet wel wat het tournooi inhoud!
    en je zegt dat je geen goede plek kunt hebben en dan bungie gewoon de beste uitkiest!
    ik bedoel echter of je een goede kans hebt om een plekje te krijgen(Goede plek krijgen) sorry als je het fout hebt begrepen (pst staat er ook een beetje verkeert) :thumbs:

Ik zal het even verbeteren!

en jullie hoeven mij geen live messege te zenden gewoon even een berichtje hier achterlaten

Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  10. Remco

Remco Guest

Haha idd:lol:

11. fetester

fetester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lag festijn

ik denk dat dit echter wel mee zal vallen!
    Aangezien er gewoon ranked lonewolfs(aangepast zoals RedDevil NL ook al zij) word gespeeld, zie ik niet in waarom het zou gaan laggen=(

Het lagd ook niet in ranked dus ook niet op het tournooi!

Pst Denk ik!!:):

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Nja in ranked wil het ook nog wel es laggen hor :9 Hangt dr vanaf...
    We zien wel, nu eerst ff lekker grifball doen voor double XP :)

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    moet je die gamerpicture gewoon van marketplace halen of moet ie ook in je gamertag staan?

14. nielzzzz

nielzzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het toernooi saai tot middelmatig wordt, afhankelijk van hoe goed ik het doe. In Lone Wolves was ik lvl 48, denk niet dat dat genoeg is =(

15. fetester

fetester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Level

ik zou niet weten welk level je moet hebben voor het tournament!

Ik denk dat het gewoon kan vanaf level 0 tot de rest?

lijkt me raar als je net xbox live hebt en daardoor niet mee kunt doen omdat je nog geen hooge level hebt:):

16. fetester

fetester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dit op?

Om aan dit Toernooi mee te mogen doen via Xbox LIVE, moeten deelnemers (i) op 25 februari 2008 ten minste 18 jaar oud zijn,

WTF:confused:

Het spel is tog voor 16 jaar en ouder waarom zou het tournooi dan 18 jaar en ouder zijn:confused:

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    @ jou vorige post: Check toch eens dit topic. Ik heb het je uitlegd, het is gewoon een aparte playlist net als Valetine of Halloween.
    Helemaal niets meer, niets minder. Je hoeft er nix voor te doen behalve gamerpic downen.

Het is niet egt een 'tournooi' in het begin, het is een playlist waarmee je kansmaakt op een plaats in een tournooi. Hier moet je waarschijnlijk 18+ voor zijn omdat je waarschijnlijk naar het buitenland moet om die finale te spelen.

18. fetester

fetester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tournooi

Hmm dat kan wel zo zijn naar het buitenland gaan om te spelen!

Maar ik kan met 16 bijna 17 jaar tog ook wel naar een ander land toe gaan:emo:

Ik bedoel maar ik ga ook op vakantie in andere landen, ik zie het probleem niet echt?

19. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je die plaatje downloaden dan zodat je mee kan doen ;x

20. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

je ziet bij acties van MTV of TMF roadtrip of hoe dat maar heet toch ook atlijd 18+? steljevoor dat JIJ en ik winnen, ik ben 18 jij 16. wat als jouw moeder niet instemt dat jij naar barcelona zou gaan bijvoorbeeld? daarom doen ze 18+. ik vind het ook goed dat het 18+ is :d

Deel Deze Pagina