Skate [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 29 sep 2007.

  1. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren weer eens skate er ingegooid om eens eventjes lekker rustig wat rond te skaten. En ik heb ook maar weer eens de gap geprobeerd die ik al sinds de demo probeer en gisteren is het me eindelijk gelukt!

    [yt]rC8KByeXVo8[/yt]
     
  2. Remco

    Remco Guest

    Hahaha, die grind in die quarter en die nollie tre flip had ik allebei first try, echt meesterlijk8)
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Welke grind? Heb je het nou over het filmpje van Iglo of bedoel je iets anders? Anyway, mooie gap trouwens! Je rijdt btw op hetzelfde deck als waarop ik skate. En je hoort ook zo droog die auto tuteren in slowmotion lol. Ik heb net ook eindelijk de X-Games gehaald. Nu nog op de voorkant van de Trasher komen, alleen vind ik die video challenges ZO kut!
     
  4. Remco

    Remco Guest

    die videochallenges kun je het beste doen in het X-games park, dan moet je gewoon op die megaramp beginnen en dan in 1 keer met je 3 keer multiplier doorschieten naar het street gedeelte, zo heb ik die challenges ook gedaan
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, is erg lastig aangezien je een jump van 20m moet doen, 4500 punten moet scoren en 15 meter grind. En ook nog een challenge met fliptrick to manual to grab to grind ofzo. Maarja, eens kijken, moet misschien wel te doen zijn.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Doe het bij die lange weg waar die Shop is. Begin vanaf boven te grinden en tricks te doen, die 20m jump gaat vanzelf dan en die 15 meter grind, voor die 4500 punten gewoon veel tricks doen terwijl je aan het grinden bent. Zo heb ik hem ook gehaald. ;)
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Als je over die schans springt heb je al 20 m jump dan skate je door naar achter waar een lange curb is en dan haal je die 15 m ook makkelijk;)
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke, eens kijken of ik dat allemaal kan vinden. Moet lukken, toch? :)
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wtf, haal ik bij Trasher de skater of the year. Dus de cover van de magazine, loopt de game vast.. Net btw wel alle pro challenges gedaan maar ik baal hier echt van. Eens kijken wat er gebeurt als ik hem opnieuw opstart. Damn..
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Autosave... :+
     
  11. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    als je de achievement kreeg en hij liep vast heb je heel misschien alle achievements.. had ik ook :+
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nah, ik had er ze wel gewoon gekregen. Maar hij liep dus gewoon vast. Vervolgens opnieuw opgestart en weer verder gespeeld. Gisteren ook drie keer op rij gewonnen.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand die dit spel nog (vaak) speelt? Ik ben nu zelf voor de derde keer bezig met een carriere. Op het moment is mijn board sponsor Zero, verder ben ik nog niet gegaan.

    Iemand nog leuke tips om je karakter een beetje vet te kleden?
     
  14. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem zelf nog vaak, alleen kan nooit mensen vinden om free te skaten online. |:-
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb hem vanmiddag nog gespeeld maar kon alleen niet online. De EA Servers lagen eruit ofzo, ik weet het niet.
     
  16. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik post hierbij even al mijn tutorials gemaakt voor skateflickit.nl die (zonder reden?) er blijkbaar mee is gestopt. Iets teveel werk ingestopt om ze zomaar te laten verdwijnen:

     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Had hem deze week ook weer is aangedaan, maar EA Servers waren er ook uit. Zal deze game ook weer is proberen meer te spelen, hele cd is verrot maar er zijn geen krasjes op. :'-( En bedankt voor die tuts, Iglo. Had ik net nodig! :thumbs:
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    [​IMG]

    OMG, de game is nu helemaal niet meer speelbaar bij mij. Dit heb ik steeds zoals op mijn screens, en heb veel plekken in San Valona ofzo waar geen grond is zoals je een beetje kan zien. Geen krasjes op de CD, maar mijn Xbox doet wel raar als deze game erin zit. Echt, bagger. Had hem toen omgeruild bij de FRS, had eerst FIFA en uiteindelijk deze genomen. Een week later begon het al met dit soort dingen en nu pfff. Vette game, maar dit is troep. Sorry voor de dubbelpost maar dit moest eruit.
     
  19. Remco

    Remco Guest

    Girl en Chocolate hebben wel vette hoodies;)
     
  20. Ranger

    Ranger I bleed blue.

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Bump!

    Vaag genoeg; net deze game gehaald, stop 'm erin, doe de update en de hele Xbox loopt vast. Gewoon totale freeze, ook niet via de knop in 't midden of zo. Er blijken meer mensen te zijn die dit hebben, maar nog nergens een oplossing gevonden.

    Iemand anders die meer weet?
     

Deel Deze Pagina