Rocks the 80's vind ik nog steeds de vetste gh. Eerst vond ik het niks maar dat was met alle gh's zo. Ik kan begrijpen dat je als je 40 Aerosmith nummers wel een beetje moe word maar daarom hebben ze ook Aerosmith gekozen en geen metallica. Als je bijvoorbeeld eerst last child luistert en dan dream on zou je niet zeggen dat het dezelfde band is. Dat is dus de reden volgens mij.
Enige liedje van Aerosmith wat (bewust) ken is Amazing. Mooi nummer [yt]xX4br4w9g5E[/yt] Voor de rest laat ik me dus gewoon verrassen.
:/ ben benieuwd wat hier nu voor idee achter zit,.. zou me niks verbazen als we nu elk half jaar een Guitar Hero: band naar keuze krijgen. Als het ze lukt om wel direct vanaf launch losse peripherals te verkopen zouden ze een streepje oor hebben op Rock band maar dan nog kan ik me niet aan het gevoel onttrekken dat je toch een gedeelte van je potentiele klanten laat liggen door je zo specifiek op 1 band te richten. Mijn vrienden bijv zouden in de rij staan voor bijv een guitar hero :metallica of QOTSA ofzo maar Aerosmith laat ze koud. Er zullen ook genoeg mensen zijn voor wie het omgekeerde geld maar een Guitar HEro met drumkit en mic en nummers van een hele berg bands (dus gewoon een rock band ripoff) is voor iedereen leuk toch? of zie ik t nu verkeerd, wat is het voordeel van het richten op 1 band?
NIEUWE INFO! De songlist zal bestaan uit 30 tot 40 tracks, waarvan 25 er master tracks zijn. Dit zijn de nummers die tot nu toe bevestigd zijn: "Dream On" - Aerosmith "Guitar Battle Vs. Joe Perry" - Joe Perry "Make It" - Aerosmith "Mama Kin" - Aerosmith "Movin’ Out" - Aerosmith Deze bands komen er in: Aerosmith The Black Crowes Lenny Kravitz Run DMC (say whud? Ik neem aan Walk This Way dus ook) Stone Temple Pilots 2 nieuwe venues: Orpheum Theatre Rock & Roll Hall of Fame Induction Ceremony [Russia] Characters: Joe Perry Tom Hamilton Brad Whitford Het spel wordt gebouwd op de GH3 engine uiteraard, en heeft online play. Ik vroeg me af...mag ik deze thread misschien bijhouden? Want ik kijk redelijk vaak voor nieuwtjes op ScoreHero en zo.
Als je echt van plan bent de startpost actief bij te houden, mag je van mij wel een nieuw topic starten. Dan heb jij de startpost. Maar dan moet je het wel bijhouden, anders kunnen we net zo goed hier blijven. En ja, wat betreft de tracklist. 30-40 Aerosmith nummers, dus je kunt er natuurlijk wel vanuit gaan dat alle klassiekers erin zitten. Dude looks like a lady, Pink, Toys in the Attic en ga zo maar door. Dat kán gewoon niet anders.
Nee nee! Niet alleen Aerosmith, zoals je ziet ziet er ook Lenny Kravitz, Stone Temple Pilot etc. in. En nog geeneens alles is bekend (nog lang niet dus..) Waarschijnlijk is het 50:50. Maar ik wil het best doen, als Pepzi het niet erg vind?
Ik weet niet precies hoe ze dat nou gaan doen hoor, die characters. Volgens mij heeft Aerosmith 2 leadgitaristen (Joe Perry en Brad Whitford), en een bassist (Tom Hamilton). En dat zijn dan de enige speelbare characters. En het lijkt me raar om opeens Steven Tyler met gitaar te zien...of de drummer. Daarom staan ze niet bij characters.
Aha, ik dacht dat die bands/artiesten een cover of samenwerking met Aerosmith hadden. Aangezien Run DMC er ook tussenstaat.
Ik heb totaal niets met Aerosmith en zal deze dus aan me voorbij laten gaan. Zonde. Zo'n gaaf spel en dan zo'n crappy band (IMO).
Wat een motivatie weer -_-" Aerosmith kan je niet goed vinden maar het is zeker geen crappy band. Niemand maakt Aerosmith zwart. Zonder hun zag Gh3er heel anders uit. (oftewel ze waren een grote invloed) Er komt misschien ook Guitar Hero: Van Halen. Iemand van Activision versprak zich ofzo en zei dat de nieuwe GH delen van Aerosmith én Van Halen. Kotick later talked about Aerosmith again, in response to a line of questioning about artists finding themselves making big bucks off Guitar Hero tracks. He said of the opportunity, "If we're [...] creating a whole new group of consumers, six to eleven year old consumers, who are being exposed to Aerosmith for the first time or Van Halen for the first time, whatever that might be we need to capture much more of that upside opportunity." Now, Kotick may just be a big fan of Eddie Van Halen, but the profits to be had selling a licensed Kramer 5150 Guitar Hero guitar controller may have just gotten Bobby a bit too excited. Based on what the Activision CEO said, expect more artist-only titles, and consider Van Halen a fairly safe bet.
Ja ik had het ook gelezen, lekker 100 tap solos spelen. Maar ik maak dan ff een nieuwe thread. Deze mag dicht.