Guitar Hero III: Legends of Rock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bassie, 27 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd!
    Welk nummer was het?

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    DLC hater! Ik vind het juist wel vet, en vergeet niet dat er ook aardig wat gratis DLC is he!

Dit gaan jullie trouwens leuk vinden jongens:

http://www.shacknews.com/onearticle.x/51643

!!!

3. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben verliefd op gratis liedjes :p

4. Remco

Remco Guest

Ik ben verliefd op Casey Lynch:9

Met dat korsetje is ze nog beter, maar daar kon ik ff geen pic van vinden;)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2008
  5. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Dit zijn best vette nummers, vooral Thrice en Avenged Sevenfold (A7X).
    Almost easy is imo een van de vettere nummers van A7X, wel een korte solo.

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    String ftw! *)

Ik ben inderdaad erg benieuwd naar de DLC, vooral Dropkick Muphys. State of Massuschussets (or wha'e4) was echt geruwulük!

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Het tweakers bericht over de gratis nummers:

Uitgever Activision stelt eind maart drie gratis nummers beschikbaar voor Guitar Hero 3. De nummers zijn van de Dropkick Murphy's, en worden weggegeven ter ere van de Ierse feestdag Saint Patricks Day.

De drie nummers waar het om gaat zijn 'Famous for Nothing', 'Flannigan's Ball' en 'Johnny, I Hardly Knew Ya', allen afkomstig van het album The Meanest of Times, zo meldt Gamespot. Het pakket zal vanaf 27 maart gratis te downloaden zijn voor zowel de Xbox 360 als de Playstation 3. De drie nummers zullen ook in de Benelux te downloaden zijn, zo heeft Activision Benelux tegenover Tweakers.net bevestigd.

De keuze voor de Dropkick Murphy's is te verklaren door de Ierse achtergrond van de band. De groep komt uit Boston, een stad doordrenkt met Iers bloed. In de muziek van de Dropkick Murphy's zijn dan ook duidelijk Ierse invloeden te horen. Activision stelt het gratis pakket beschikbaar ter ere van Saint Patricks Day, een Ierse feestdag. Fans van de band konden overigens al eerder een nummer van de Dropkick Murphy's spelen; het nummer 'The State of Massachussets' kon al eerder - tegen betaling - gedownload worden.

Het is overigens niet de eerste keer dat Activision downloadbare nummers voor Guitar Hero 3 gratis aanbiedt. Met kerst kon het nummer 'We Three Kings' gedownload worden, bij de aankondiging van Guitar Hero: Aerosmith werd Aerosmith-hit 'Dream On' weggegeven en gamers die het spel op de Xbox 360 spelen konden gratis Halo 3 Theme Song downloaden.

Gamers die niet van de folkpunk-sound van de Dropkick Murphy's houden kunnen op korte termijn aan de slag met een ander downloadbaar pakket. van Activision. Het Modern Metal pakket bevat eveneens drie nieuwe nummers voor het muziekspel. Voor Deftones met 'Hole in the Earth', Avenged Sevenfold met 'Almost Easy, en Thricemet 'The Arsonist' moet echter wel zes euro betaald worden.

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben altijd casey linch met witte corset en El Jefe. :p

Maar jammer dat State of Masssetushit er niet inzit want die is pwn.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben totaal niet de bekend met de nummers/band.
    Maar het is gratis, dus is het gegarandeerd goed. :+

Jammer dat het 'pas' 27 maart komt.

10. Remco

Remco Guest

We Three Kings kende ik ook niet, maar dat nummer heb ik het meest gespeeld..

11. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    The modern metal pack is best wel makkelijk, 1x gespeeld en nu al 2 FC nummers erbij op Expert.

12. Remco

Remco Guest

Ja Avenged Sevenfold is echt supertof, maar je sig is wel veel te groot..

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ben je ziek ofzo, die zat al in GH2...Zal wel een beetje fruity zijn als ie ook nog in 3 kwam. :)

14. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Waar kan ik goedkoop een standalone gitaar op de kop tikken?

15. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Dus? Alsof iedereen hem met gh2 gedownload heeft.

@tha messenger: nergens, niet te koop in nederland alleen via mp

16. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dat heb je helemaal verkeerd gezien. Bij FRS liggen de X-Plorer gitaren los te koop in de winkel voor ik denk 40 euro? de prijs weet ik niet, ik weet alleen wel dat ze er liggen :)

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Precies. Ook bij de wehkamp hebben ze de stand-alone gitaar. (levertijd 4 weken)
    Al zal ik niet zeggen dat het goedkoop is. :+
    http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/K...173&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=guitar hero&Nao=1&N=186

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Hmm, ik had Guitar Hero II inclusief gitaar gekocht voor maar 40 euro bij de Bart Smit..

19. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Damn wat gaat het vandaag goed! Vanmiddag een vriend in de pan gehakt op Holiday in Cambodia met 282k waarin ik mn highscore met ruim 100k verbeterde dacht ik eens ff career verder te gaan. Zat vast bij Welcome to the Jungle, en helemaal tot aan 3's and 7's ge-oneshot! :D

Ik was echt van, wtf. (Stricken vond ik bijvoorbeeld al erg lastig op hard, maar vandaag op expert meteen raak en op de 1ste try :p)

20. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt ze lagen er. Je kunt nu echt bijna nergens meer een xplorer kopen en volgens mij is de les paul nooit geleverd hier. Niet dat dat erg is overigens, kloteding.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina