Bully Scholarship Edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 20 jul 2007.

1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Hoe groot is de kermis en wat kun je er eigenlijk allemaal doen?

2. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Aardig groot en best vet. Er zijn verschillende atracties, zoals een draaimolen, achtbaan, 'freak-show', Kart-baan, ballen-gooi-kraam en nog een paar. Daar kun je tickets mee verdienen waar je geinige kleren en hoeden van kunt kopen.

3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    En kost het ook geld om in atrakties te gaan? Of wat kost er eigenlijk nog meer geld, wat is je bestedingsruimte. Ik begrijp dat je geen miljonair zult worden. Eerder iets van paar honderd?

Aan de map te zien is er ook water, kun je ook iets doen op het water? Ziet er toch best groot uit de speelomgeving? Wat is er nou eigenlijk allemaal te doen? Ben zo benieuwd.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  4. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Atrakties kosten geld. Meestal maar 1 of 2 dollar. Verder geef je geld uit aan kleren die je kunt kopen, of eten. Geld speelt niet zo'n belangrijke rol, al krijg je wel bij veel opdrachten betaald. ik heb nu bijna 500 dollar. Voornamelijk omdat ik een paar keer flink wat centen heb verdient met het gokken op het dwergen-boksen.

De wereld is inderdaad aardig groot. Buiten de school om heb je de stad, een woonwijk en de kermis. Het water wordt bijna niks mee gedaan tot nu toe. Moest een keer om een boei heen zwemmen.
    In de wereld buiten de school kun je aardig wat dingen doen. Je kunt in de stad baantjes vinden zoals grasmaaien, kranten rondbrengen en een baantje bij een soort McDonalds.

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En als voertuigen heb je: kart, fiets, brommer, skateboard.

6. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo nu ik dat lees (van die grote map) ben ik nog meer benieuwd naar deze game. Dacht dat het alleen het schoolterrein was dat je kon betreden.
    Kun je eigenlijk ook sporten doen? Ik heb in screens verschillende sporten voorbij zien komen zoals worstelen en american football, maar kun je die ook echt zelf doen, of zit dat alleen in cut-scenes?

Man wel balen, had vandaag naar de dynabyte gebeld, en die zeiden dat ze hem nog niet hadden, en dat hij pas volgende week kwam :confused:. Hetzelfde bij de FRS en Dixons... Echt vreemd, vraag me af hoe dat komt.

7. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Moet je voor de "perfectionist achievement" ook alle gnomes,cards en rubber bands vinden?

8. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er geen musicstore bij je in de buurt??Music store had hem gisteren al

9. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    ja. Een paar posts eerder heb ik hiervoor de mappen gepost, die kun je downloaden via die link.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En die zijn erg handig:D Thnx voor die link\o/

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Deze game is fantastisch! Het eerste waar je misschien aan zou denken is Harry Potter, al kwam ik er meteen achter dat dit veel bruter is. Uurtje of 3 gespeeld en veel lol gehad. In het huis gaan waar de meisjes zijn, bruut al die meisjes schreeuwend door het huis. Of een voetbal tegen een nerd aan schoppen.

Heilig! Bij Engels ben ik gefailed, kon echt niks van dat woord maken. En bij biologie had ik te weinig tijd. Voor de rest alles tot nu gehaald, net missie gedaan om die katapult te krijgen. Heb ook al gras mogen maaien, kinderen pesten is zo leuk! Banaan eten en dan schil op de grond laten vallen _O_

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Kijk daar hebben we wat aan ;)

13. 7719

7719 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg vandaag juist een mailtje van dynabyte dat ik bully morgen zal ontvangen:D
    ga anders gewoon ff overal kijken waar je woont iemand zal m tog wel hebben:)

14. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou hem halen maar 60 euro bij frs is me toch wat te duur zelfs bij mm was hij 50 euro:confused: had 40 verwacht}:]

15. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Had hem zelf voor €41,50 bij Wehkamp besteld, alleen nog niet binnen :mad:. Er zijn nog wel andere sites die hem rond die prijs aanbieden, maar die weet ik zo niet.

16. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien dan daar maar bestellen ik kijk maandag wel ff bij dixons die zijn vaak ook goedkoop hier hadden ze fifa street ook voor 49:D

17. 7719

7719 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij gcshop.nl en zuiderpark-games.nl:)

18. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij al een paar keer verteld in de game dat je ook knikkers en dergelijken achter je kan gooien als je vlucht voor de prefects. Kan iemand mij vertellen hoe? Heb alle knoppencombinaties al gehad en kan alleen maar voorwerpen vooruit gooien... :confused:

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Rockstar Readying 360 Bully Patch

Rockstar's Bully: Scholarship Edition came out of the over a little half-baked, with frequent lock-ups, audio glitches, and a generally poor frame rate severely ticking off gamers and downright horrifying the developers. Thankfully Rockstar was able to overcome the horror and get to working on a fix.

We are very aware of the problems some people have been experiencing with the Xbox 360 version of Bully: Scholarship Edition and have been doing everything within our powers to resolve these issues as quickly as possible. We will be releasing a title update through Xbox Live within the next week that we are confident will rectify the problem. We apologize wholeheartedly for the inconvenience that this matter has caused some owners of the game.

While I'm sure we all appreciate the rapid response, next time try to make sure your game works before selling it to people, kay?

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dus als k het goed begrijp, komt volgende week een patch?

Deel Deze Pagina