Microsoft Afzetters?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door fetester, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fetester

fetester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie dat microsoft ons een beetje afzet, om voor alles geld te vragen!!

Nieuwe maps voor halo 3 huppaa rond de 10 euro
    arcade games Hupaa ook weer geld
    Gamer pic/themes Huppaa ook geld

Xbox 360 zelf ook alweer rond de 300/400

Live kost ook all 60 euro voor een jaar

En ga zo maar door

Als je ps3 hebt daar is alles gewoon gratis!
    Ik denk dat het ook voor de xbox 360 zo moet, we betalen tog al een duure xbox 360 dan verwachten we tog ook wat meer van microsoft?

Wat vinden jullie hier van?:confused:

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    ik vind dat je neit gelijk hebt, die spelen moeten ook gemaakt worden, = dus productie kosten, dus daar mogen ze gerust 400 gp voor vragen.

voor live vind ik het zeker, vergelijk het psn maar met xbox live.
    ik weet zeker dat xbox live veel beter is dan psn.

En xbox kost ook rond de 300/400,- dat moet je er voor over hebben, ps3 kostte toch 600,- maar daar zeg je niks over?

3. fetester

fetester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel gelijk maar ik denk dat je naar verloop van tijd meer kosten hebt aan je xbox dan playstation?

Ik heb zelf ook een 360 en het kost je handen vol geld

Ps3 kost 600 euro klopt maar daar heb je wel gelijk alles in een bundel!

Spelen moeten worden gemaakt!

Dat is ook op de ps3 zo ik zie het probleem niet microsoft verdiend tog genoeg met het verkopen van spellen en de xbox en accesoures?

Tog zou ik mijn xbox nooit ruilen tegen een ps3

4. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Goed zeg van Sony. Op de Wii kost ook alles geld. Op de 360 ook, maar je kiest er zelf voor. Bovendien vind ik de online service van de Xbox veel beter dan die van de PS3 en de Wii. Arcade games kosten trouwens ook geld op de PS3. En gamerpics...die kosten inderdaad geld, maar er zijn er genoeg gratis. Dus je hoeft ze niet te kopen.

5. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het normaal. De mensen werken er hard aan dus verdienen ze het.

Terwijl komen sony en de makers van gran turismo met zo een afzet ding als die gran turismo 5 : prologue met een game dat amper 3 tracks kent die je ook andersomkan rijden maar zijn gewoon 3 tracks en een 20 tal wagens wat je moet kopen rond de 35 tot 40 euro. dat vindt ik meer afzetten dan betalen voor xbox live en gamecontent. PSN moet je ook voor zo een dingen gaan betalen.

6. fetester

fetester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360

Je hebt wel gelijk ik kies er zelf voor maar ik vind het wel een beetje belachelijk!

En ze werken er hard voor?Om een gamerpic te maken,
    ik doe het in 5 minuten en dan heb ik een mooie gamerpic gemaakt!(photoshop)

En sommige gamerpics van microsoft zijn nog niet eens zo mooi ook!

Dus ik vind dat ze voor dit niet echt geld mogen vragen

Dit is wel terecht en het meeste standaart wat je koopt!

Xbox console met alle accesoures!:9 (controllers,fonts,hardware enzv)
    Games DUHH:9
    Xbox live!

En nog meer hardware!

Maar ik vind het een beetje belachelijk dat we 10 euro voor een 3 maps van halo moeten betalen, en dat we voor de gamerpics enzovoort ook veel moeten betalen!

En dan zeg ik arcade games, ok die mogen wel geld kosten!

Ik denk er zo over, ik snap heel goed dat iedereen een andere meening heeft!

:):

En als je eenmaal een xbox 360 koopt is het wel uber vet dus!

Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Die halo map pack kwam toch lente dit jaar gratis, dus

8. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is een commercieel bedrijf, dus die willen winst maken. Blijkbaar verkoopt al die online rommel goed, dus waarom zouden ze het dan gratis maken? Ze gaan zichzelf echt niet benadelen + dat als die arcadegames en mappacks gratis zouden zijn, dan worden er in de winkel minder games verkocht.

9. fetester

fetester Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar in al die tijd koste het wel geld en het komt gratis idd!

Maar er komt dan weer een nieuwe map pakc (legendary mappack)
    Die gaat ook weer geld kosten en zo zal het denk ik door gaan!

Maar we spreken hier niet over 1 ding het zijn meerdere dingen!

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik vond 10 euro voor 3 maps best wel duur. Ik ben niet te beroerd om er voor te betalen, maar voor 10 euro verwacht ik toch wel minstens een stuk of 5 maps.

11. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    ze maken toch nog altijd verlies op live? Dan is het kennelijk niet heel duur, anders verdiende ze wel wat ;).

Ik denk dat sony's netwerk ook geld gaat kosten in de toekomst.

PS. Sony's netwerk is niet zo slecht hoor ;).

12. da master

da master Kill Without Honor

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze duur vindt dan probeer maar voor de grap maar eens een map te maken voor Cod4 dan kom je er achter dat 10 euro no heel goedkoop is.

1 .voor ps3 ook niet alles gratis je moet voor de helft van demos of arcade games ook betalen en die zijn even duur
    2. ik toch betaal ik liever 60 voor xboxlive dan niks voor ps3 online wat dat is zo saai.
    3. ps3 heeft niet eens gamerpics dus dan kun je ze ook niet kopen
    4. je hoeft maar te bellen naar microsoft en je krijgt weer iets nieuws en ik heb zelf geen problemen gehad met ps3 maar op die site heb ik nog nooit een telefoon nummer zien staan (maar dat weet ik verder niet want ik hem maar 4 maanden of zo gehad , Omdat ps3 gewoon saai is8)8))

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ahum.......

-6 tracks (met reverse optie)
    -70 auto's
    -2 Player Battle - split screen mode
    -Vehicle Tuning
    -Drift Trial mode
    -Online mode met race-events en time-trails
    -GTTV (allerlei HD content mbt auto op te zien, oa Top Gear)

Is wel een hele grote demo dan...... En trouwens, je hoeft de game niet te kopen, dus snap niet waar je je aan stoort.

1. Arcade games moet je voor betalen op de PS3, net zoals op de 360. Maar komop he, betalen voor de helft van de demo's? Alle demo's zijn altijd gratis! Deze uitspraak doet me twijfelen of je wel echt een PS3 hebt gehad.
    2. Eh saai? Kwestie van smaak. Zijn genoeg mensen online.
    3. PS3 heeft wel gamerpics, beter bekend als de Playstation Network Avatar en die zijn gratis. Word met de komst van Home nog uitgebreider. Trouwens, alle theme's op de PS3 zijn ook gratis.
    4. Heb zelf geen ervaring gehad met de klantenservice van Sony mbt een PS3. Kan in ieder geval nooit slechter zijn als van Xbox.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  14. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Zou jij dan geen geld vragen voor je content als je wist dat zoveel mensen het gaan kopen?

Ik vind het niet vreem dat ze geld vragen, alleen de Wouter Bos zou dat niet doen.

15. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Jij ziet het geheel als 1, maar het zijn losstaande onderdelen die allemaal wel geld nodig hebben om te bestaan ;).

- De console, natuurlijk moet je daarvoor betalen.. State-of-the-art hardware is niet gratis...
    - Xbox Live, Microsoft heeft ervoor gekozen om het online spelen alleen met Gold toe te staan. De rest van de functies van Live kun je ook al gebruiken met silver. Dat ik 5 euro in de maand betaal voor een goed werkende dienst vind ik geen probleem.. Er is (bijna) nooit gezeik met het netwerk. Ik heb geen playstation dus daar kan ik niet over oordelen.
    - Game-uitbreidingen/Arcade games. Hier moet de ontwikkelaar ook tijd, mensen en geld instoppen om dit voor elkaar te krijgen. Daarnaast word je volgens mij niet verplicht om dit allemaal te kopen ;).
    - Gamerpics. Hier heb je wat mij betreft gelijk. Deze zouden gratis moeten zijn, al is het maar om reclame te maken voor de game...

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Sinds wanneer ben je verplicht om map packs te kopen. De een koopt ze wel de andere niet.

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina